بهترین خوشبوکننده های خانگی را بشناسید

بهترین خوشبوکننده های خانگی را بشناسید

بهترین خوشبوکننده های خانگی را بشناسید

اگر برای تحقیق در مورد بهترین خوشبو کننده هوا جهت خرید خانه خود وقت صرف می کنید، پس واضح است که به بوی فضای خود اهمیت می دهید – واقعیت امر این است که همه ما نسبت به بوی خانه حساس هستیم. بدون شک عطرخانه به اندازه دکوراسیون منزل، مهم است. به عنوان فردی که شمع‌ها، پخش‌کننده‌های نی و اسانس و هر چیز دیگری را که بوی خانه‌تان را برای زندگی بسیار خوب می‌کند، مورد بررسی قرار می دهد، می‌توانم یک یا دو مورد را برای فضای خانه شما توصیه کنم. فارغ از اینکه با یک حیوان خانگی زندگی کنید، یا هم در خانه غذاهایی تهیه می کنید که بوی زیاد دارند (سرخ کردن ماهی مثلا) استفاده از یک خوشبو کننده، امر بسیار مهم در خانه به حساب میاد.

من مجموعه‌ای از عطرها را با رایحه‌های مختلف، از میوه‌ای گرفته تا تازه، گردآوری کرده‌ام (و آزمایش کرده‌ام) که برای از بین بردن فوری بوها در خانه عالی هستند. در این مقاله، ما در وب سایت هومتیک می خواهیم به صورت تخصصی در مورد انواع خوشبو کننده های دست ساز خانگی و صنعتی صحبت کرده و کمک کنیم بهترین انتخاب رو داشته باشید.

 

خوشبو کننده طبیعی خانه

بوهای زیادی مانند یک تکه پای سیب خانگی یا یک دسته گل تازه چیده شده روی میز آشپزخانه در خانه وجود دارد. اما بوهای بدبو مانند زباله، ذرت بو داده سوخته و حتی بوی روغن می تواند باعث شود شما تجربه بدی را داشته باشید. برای بوهای سرسخت و نامطبوع که به دشواری از خانه بیرون می روند، از یک خوشبو کننده طبیعی هوا برای پاک کردن هوا استفاده کنید.

  1. توپ های پوماندر (کمی عجیبه نه؟)

یکی از خوشبو کننده های طبیعی که قرن هاست در کشورهای انگلیسی زبان مورد استفاده قرار می گیرد، توپ های پوماندر هست. با وجود اینکه در ایران این توپ ها کمتر شناخته شده هستند، ولی در خارج از کشور به شدت از آنها استفاده میشود. برای اینکه بتوانید این توپ ها را درست کنید، به یک عدد پرتقال تامسون و چند عدد ادویه نیاز دارید. شما میخک ها را به صورت بیضی شکل بر روی پوست پرتقال قرار می دهید و در نهایت، پرتغال میخکی شده را در داخل یک کاسه دارچین و جوز هندی می گذارید. توپ های پومندر را در کمد آویزان کنید تا تمام بوهای بد را از کمد شما دفع کند.

توپ های پوماندر

 

  1. جوش شیرین

پیش از این در مقالات تمیز کردن خانه، با شما در مورد نحوه استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن خانه صحبت کردیم، ولی آیا می دانید با استفاده از جوش شیرین می توانید فضای خانه را نیز خوشبو کنید. شما می توانید با استفاده از جوش شیرین و آب به راحتی یک خوشبو کننده هوا درست کنید! ابتدا جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و در یک ظرف باز قرار می دهید، سپس آن را در کنار فضای بد بو می گذارید، به همین راحتی می توانید بوی بد را از بین ببرید. توجه داشته باشید جوش شیرین و آب به تنهایی بوی بدی ندارند ولی به دلیل ساختار خاص خود، بوی بد را جذب می کنند.

جوش شیرین

  1. قهوه

بدون شک بیشتر ما عاشق بوی قهوه هستیم. فرقی نمی کند این بو داخل خانه باشد یا از یک کافی شاپ گذری به مشام ما برسد. قهوه علاوه بر اینکه باعث تقویت روزانه ما می شود، به عنوان یک خوشبو کننده هوای خانگی نیز عمل می کند. اگر اتاقی بسیار بدبو است، پیشنهاد می کنیم تفاله های قهوه و یا قهوه پودر شده را در بخش های مختلف قرار داده و بعد از گذشت 12 ساعت، وارد اتاق شوید. رایحه تفاله قهوه از هر گونه بوی بد جلوگیری می کند.

قهوه

  1. سرکه

به قول قدیمی ها بعضی از بوها به حدی تند هستند که سبب می شوند فک انسان قفل شده و نتوان به درستی نفس کشید. سرکه مایعی پر حجمی است که نه تنها این نوع بوها را از بین می برد، بلکه هوا را تا حد امکان تمیز نگه می دارد. سرکه را در یک فنجان یا کاسه قرار دهید و اجازه دهید چند ساعت در محل بد بو بماند. اسید استیک، هوا را ضدعفونی کرده و از شر باکتری ها خلاص می شود و در عین حال هرگونه بوی بدی را که سعی در پخش شدن به اطراف دارند، از بین می برد.

سرکه

  1. گیاهان معطر خانه

نگه داشتن گل های تازه در هر اتاق، مطمئناً رایحه ای مطبوع به خانه شما می بخشد. اما چند دسته گل های هفتگی ممکن است گران شوند. برای یک گزینه مقرون به صرفه تر، از گیاهان معطر خانگی مانند یاس یا اسطوخودوس استفاده کنید. و در آشپزخانه مجموعه ای از گیاهان مانند نعناع یا رزماری را بکارید تا بوها را از بین ببرید.

گیاهان معطر خانه

راههای خوشبو کردن دستشویی

یکی از نقطه های بد بوی هر خانه بدون شک سرویس های بهداشتی و دستشویی ها هست که به دلیل تهویه بدی که در فضای بسته وجود دارد، این بو ممکن است به داخل خانه نیز پخش شود. بر اساس تجربه استفاده از خوشبو کننده های طبیعی در دستشویی، مخصوصا اگر دستشویی های ایرانی دارید، پاسخگو نیست و شما باید از گزینه های صنعتی استفاده کنید. بر اساس نظر کاربران وب سایت هومتیک، استفاده از اسپری های شرکت Eyfel می تواند بهترین گزینه برای دستشویی های ایرانی به حساب بیاید.

در صورتی از سرویس های فرنگی در خانه استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از دو نوع خوشبو کننده استفاده کنید. اولین خوشبو کننده که علاوه بر رایحه خوب، ضد عفونی نیز انجام می دهد، در داخل سیفون توالت قرار می گیرد و معمولا از شرکت های خارجی می باشند. برای فضای سرویس نیز می توانید از شمع های دست ساز که در بازار نیز بسیار شایع شده اند، استفاده کنید.

اسپری خوشبو کننده هوا ایفل

خرید بهترین خوشبو کننده های هوا

از آنجایی که برندهای متعددی در حال حاضر در بازار فعالیت می کنند، انتخاب میان آن ها یکی از سخت ترین کارهای موجود می باشد. از این رو قصد داریم همراه با شما نگاهی به بهترین گزینه ها در بازار انداخته و برای شرایط مختلف، یکی را معرفی کنیم.

اسپری خوشبو کننده هوا ایفل

یکی از بهترین و موفق ترین خوشبو کننده های بازار ایران است که تحت تاثیر رایحه های متنوع در کنار بازاریابی فوق العاده توانسته سهم زیادی از بازار خوشبوکننده ها را به خود اختصاص دهد. این خوشبو کننده که در اشکال مختلف در بازار وجود دارد، در خودرو و اتاق شما قابل استفاده می باشد.

اسپری خوشبو کننده هوا ایفل

اسپری خوشبو کننده هوا استونیش

برند استونیش یکی از قابل اعتمادترین خوشبو کننده های بازار ایران است که به صورت اسپری در طی چند سال اخیر فعالیت های خود را آغاز کرده است. این محصول که در چند رایحه به بازار معرفی شده است، به دلیل روغنی بودن دوام بیشتری نسبت به دیگر برندها دارد و توانسته موفقیت های خیلی خوبی از خود به نمایش بگذارد. خوشبو کننده پارچه این برند، یکی از اصلی ترین انتخاب های بانوان برای تغییر رایحه در کمدها می باشد.

 

اسپری خوشبو کننده هوا استونیش

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر

لمسر نیز یکی از برندهای ایرانی موفق در ایران می باشد که توانسته با الهام گرفتن از عطرهای محبوب دنیا خوشبو کننده های بسیار دوست داشتنی را تولید کند. این خوشبو کننده که حتی در سرویس های بهداشتی نیز کاربردهای زیادی دارند، در طی 3 سال اخیر سهم زیادی از بازار داخل کشور را به خود اختصاص داده و توانسته گوی سبقت را از رقباء برباید.

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر

بهترین اسانس‌های خوشبو کننده هوا

هنگام خرید خوشبو کننده ی هوا اولین نکته ای که باید دقت کنید، بحث برند و سپس رایحه می باشد. در طی چند سال اخیر رایحه های بسیار متنوعی روانه بازار شده اند که قصد داریم بر اساس میزان فروش، آنها را برای شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید تمام این رایحه ها برای برند ایفل در دسترس است و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بهترین اسانس‌های خوشبو کننده هوا

  • رایحه آدامس
  • رایحه آقیانوس
  • رایحه لوندر
  • رایحه جنگل استوایی
  • رایحه گل زنبق
  • رایحه دراگون
  • رایحه Sea Wood
  • رایحه Amber & Patchuli
  • رایحه May Lily

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

برای بوی بد خانه چه کنیم؟

روش های از بین بردن بوی سیگار در منزل

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن