بهترین شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل

بهترین شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل

بهترین شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل

یکی از خدمات جدیدی که شرکت های باربری برای مشتریان خود انجام می دهند، بسته بندی صحیح و اصولی وسایل خانه در هنگام اسباب کشی است. با وجود اینکه به صورت سنتی بسته بندی وسایل خانه توسط افراد خانواده صورت می گرفت، ولی امروزه شرایط با تغییر کلی روبرو شده و بسیاری از شرکت های ایرانی برای تسهیل فرایند و حفاظت از وسایل، نسبت به بسته بندی اقدام میکنند. امروز قصد داریم به صورت دقیق نگاهی به خدمات بسته بندی اثاثیه منزل انداخته و سپس نسبت به معرفی بهترین شرکت ها اقدام کنیم.

 

هنگام انتخاب شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل به چه نکاتی دقت کنیم؟

از آنجایی که بسته بندی اسباب کشی یک امر بسیار حساس می باشد، شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید برخی از معیارها را داشته باشند. به عنوان مثال شرکت های بسته بندی موظف هستند به منظور حفظ سلامت وسایل خانه مشتریان از بهترین وسایل مانند پلاستیک های حبابی استفاده کنند. علاوه بر این مسئله، افرادی که برای بسته بندی از آن شرکتها استفاده می کنند، باید شرکتی قابل اعتماد بوده و نسبت به عدم سرقت اساس ها از آن ها اسناد لازم گرفته شود. از این رو اگر قصد دارید شرکتی را برای بسته بندی وسایل خود انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم نسبت به بررسی شرایط کارکنان آن ها دقت کرده و سپس آنها را استخدام کنید. علاوه بر این، توجه به هزینه ها و مشخص کردن قیمت کارگر و وسایل جانبی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بسته بندی اسباب کشی شامل چه مواردی می شود؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که کدام یک از وسایل را می توانیم برای بسته بندی انتخاب کرده و از شرکت ها بخواهیم نسبت به جمع کردن آنها اقدام کنند.

  • بسته بندی تلویزیون و سایر وسایل همراه مانند سیستم صوتی
  • بسته بندی یخچال ساید بای ساید به صورت اصولی
  • بسته بندی مبلمان به صورت جداگانه
  • بسته بندی تختخواب
  • بسته بندی تشک و پتو با وسایل مناسب
  • بسته بندی پیانو (در صورت در خواست مشتری)
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی گاو صندوق
  • بسته بندی لوازم شکستنی آشپزخانه

 

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چقدر زمان می برد؟

از آنجایی که هزینه شرکت ها و کارگرهای آنها به صورت ساعتی محاسبه می شود، بسیاری از افراد دوست دارند نسبت به مدت زمان بسته بندی وسایل، اطلاعات دقیقی داشته باشند. مدت زمان بسته بندی وسایل خانه به دو عامل اصلی بستگی دارد، نکته اول به تعداد وسایلی مربوط می شود که شما در خانه خود دارید. اگر تعداد وسایلی که در خانه دارید زیاد و بزرگ باشند، بسته بندی آن ها نیز می تواند امر چالش بر انگیزی بوده و نیاز به کارکنان بیشتر داشته باشد. علاوه بر این، سرعت عملکرد کارکنان در کنار تعداد نفرات می تواند مدت زمان بسته بندی را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد.

استفاده از شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل چه مزایایی دارد؟

بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی به یک خانه جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد. نه تنها باید وسایل خود را مرتب کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و از شر چه چیزی راحت شوید، بلکه باید همه چیز را با دقت جمع کرده تا از شکستگی وسایل جلوگیری کنید. این نقطه دقیقا جایی است که شرکت های بسته بندی وارد می شوند ، آنها می توانند فرآیند جابجایی را بسیار کم استرس تر کنند و اطمینان حاصل کنند که وسایل شما در طول حمل و نقل محافظت می شوند.

  • استفاده از شرکت های بسته بندی و صرفه جویی در زمان

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از خدمات بسته بندی این است که در وقت شما صرفه جویی می کنند. بسته بندی کل خانه می تواند روزها یا حتی هفته ها طول بکشد، به خصوص اگر وسایل زیادی داشته یا سازماندهی خاصی ندارید. خدمات بسته بندی می تواند کار را بسیار سریعتر و کارآمدتر انجام دهد و شما را آزاد بگذارد تا روی سایر جنبه های حرکت خود تمرکز کنید.

  • محافظت از وسایل شما

خدمات بسته بندی می تواند به شما کمک کند تا بهتر از وسایل خود محافظت کنید. شرکتهای حرفه‌ای تجربه و تخصص لازم را برای بسته‌بندی مناسب و محافظت از اقلام شکننده مانند ظروف، ظروف شیشه‌ای و لوازم الکترونیکی دارند. آنها همچنین می دانند که چگونه وسایل بزرگتر مانند مبلمان را به درستی بسته بندی و ایمن کنند تا از آسیب در حین حمل و نقل جلوگیری کنند.

  • سازماندهی بهتر

خدمات بسته بندی می تواند به شما کمک کند تا وسایل خود را مرتب کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را خلاص کنید، و همچنین می توانند به شما در برنامه ریزی چیدمان خانه جدیدتان کمک کند تا بدانید هرچیزی باید درکجا قرار بگیرد. این امر، می تواند فرآیند باز کردن بسته بندی را بسیار روان تر و کمتر استرس زا کند.

  • مزایای صرفه جویی در هزینه

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات بسته بندی این است که می توانند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کنند. بسته بندی های حرفه ای اغلب می توانند مواد بسته بندی را با هزینه کمتری نسبت به عموم مردم تهیه کنند. آنها همچنین می توانند با اطمینان از بسته بندی مناسب وسایل به شما کمک کنند تا در هزینه جابجایی صرفه جویی کنید و خطر آسیب در حین حمل و نقل را کاهش دهید.

بهترین شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل

حالا که همراه با هم نگاهی به مسائل مرتبط با شرکت های بسته بندی انداختیم، بهتر است در این مرحله شرکت های اصلی بسته بندی کننده وسایل را در داخل ایران معرفی کنیم.

  • زیبا بار- شرکت اسباب کشی زیبا بار 1720

یکی از بهترین و شناخته شده ترین شرکت های حوزه اسباب کشی و بسته بندی بار که از اولین برندهایی بود که به صورت تخصصی فعالیت بسته بندی را برای خانوارهای ایرانی فراهم کرد. این شرکت، با استفاده از بهترین وسایل، نسبت به بسته بندی وسایل اقدام می کنند. شما می توانید با تماس با این شرکت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام لازم را انجام دهید.

زیبا بار- شرکت اسباب کشی زیبا بار 1720

  • خدمات هوم‌سرویز

این شرکت که یکی از اصولی ترین شرکت های بسته بندی در ایران می باشد، همیشه تلاش کرده با اتکاء به پرسنل خود یکی از بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. هوم‌سرویز که بیشتر بر روی خدمات داخل خانه تمرکز دارد، در طی چندین سال گذشته تصمیم گرفته است بخش بسته بندی خود را نیز راه اندازی کنند.

خدمات هوم‌سرویز

  • شرکت ظریف بار 1500

شاید تمام کسانی که قصد اسباب کشی دارند، حداقل برای یک بار  اسم شرکت ظریف بار را شنیده اند ، این برند مشهور ایرانی که سالها است در بخش بسته بندی و اسباب کشی فعالیت می کند، یکی از مشهورترین شرکت ها در این عرصه می باشد که تا به امروز توانسته رضایت بسیاری از افراد را نیز جلب کند. در صورتی که قصد دارید برای بسته بندی وسایل خود اقدام کنید، این شرکت یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

شرکت ظریف بار – 1500

  • ایزی پک

یکی از مشهورترین شرکت های بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در ایران که از اسمش نیز مشخص است، بر روی بسته بندی وسایل تخصصی دارند. این شرکت که ابتدا کار خود را با بسته بندی وسایل آغاز کرد، بعد از مدتی خدمات دیگر اسباب کشی را نیز در اختیار مشتریان قرار داد و سبب شد به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های این حوزه شناخته شود.

 

ایزی پک

  • جابه جا بار

از دیگر شرکت های فعال در حوزه اسباب کشی که در طی چندین سال اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

جابه جا بار

 

 

مطالب مرتبط با اسباب کشی:

لوازم مورد نیاز اسباب کشی

نحوه بسته بندی ظروف برای اسباب کشی

نکات اسباب کشی و لیست کار ها

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن