محله بهار تهران

محله بهار تهران ، معرفی کامل

زمانی که دلوان برادر زاده ام هنوز به دنیا نیامده بود، همراه با برادرم برای خرید سیسمونی و وسایل مربوط به نوزادان به محله بهار تهران رفتیم. این محله که در نزدیکی میدان هفت تیر قرار گرفته، یکی از مهم ترین مکان های تجاری تهران به حساب می آید که علاوه بر فروش محصولات نوزادان، یکی از محله های بسیار خاص برای زندگی است. از آنجایی که خیابان بهار یکی از محله های مشهور تهران هست، امروز قصد داریم برای شما اطلاعات دقیقی در مورد این محله ارائه دهیم.

 

محله بهار تهران کجاست

محله بهار دقیقا در ضلع شرقی میدان هفت تیر قرار دارد که از خیابان انقلاب شروع شده و تا خیابان بهار شیرازی ادامه دارد. در اصل، خیابان بهار جنوبی تا حدی هم راستای خیابان مفتح می باشد با این تفاوت که این خیابان را میدان هفتم تیر قطع نمی کند. محله بهار از سمت شرق به خیابان شریعتی محدود شده که همین مسئله دسترسی به این محله را بسیار تسهیل بخشیده است.

محله بهار تهران کجاست

خیابان بهار تهران لباس بچه

همانگونه که پیش از این گفتیم، عمده دلیل محبوب شدن خیابان بهار تهران به دلیل وجود مغازه های بسیار زیادی برای فروش محصولات سیسمونی و لباس های کودک است. این محله که پیش از انقلاب اسلامی نیز به مرکز فروش این حوزه اختصاص داشت، امروزه نیز ماهیت کلی خود را حفظ کرده است. عمده محصولات واردات مرتبط با کودکان و نوزادان در این محله به فروش می رسند و می توانید با کیفیت ترین موارد را پیدا کنید. با وجود اینکه اجناس فرخته شده در این محله تا حدی گران تر از دیگر مراکز فروش می باشد، ولی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، به عنوان بهترین مرکز در نظر گرفته می شوند.

خیابان بهار تهران لباس بچه

نزدیکترین مترو به خیابان بهار تهران

همانگونه که پیش از این نیز گفتیم، محله بهار در نزدیکی میدان هفت تیر قرار دارد. به همین دلیل متروی میدان هفتم تیر را باید نزدیک ترین ایستگاه به این محله در نظر داشته باشیم. در صورتی که قصد دارید از سمت جنوب این محله به سمت آن حرکت کنید، ایستگاه دروازه دولت میتواند پاسخگوی نیاز شما بوده و راحت به مقصد خود برسید. شایان ذکر است که ایستگاه طالقانی نیز دقیقا در میانه خیابان بهار قرار گرفته که دسترسی به بخش مرکزی آن را آسان می کند.

 

سرای محله بهار شمالی تهران

محله بهار را باید به عنوان یکی از بخش های فرهنگی تهران قلمداد کنیم که مدارس و بخش های آموزشی مختلفی در آن مشاهده می شود. یکی از اصلی ترین این بخش ها سرای محله بهار است که در تقاطع طالقانی قرار دارد. آدرس این سرای محله به شکل پیش رو می باشد؛

تهران، بهار، خیابان طالقانی ، خیابان بهار شمالی، خیابان یزدان نیاز، پلاک ۲۹، سرای محله بهار

سرای محله بهار شمالی تهران

مرکز خرید های نزدیک خیابان بهار تهران

یکی از اصلی ترین دلیلی که در طی چند سال اخیر محله بهار تهران بسیار محبوب شده، تمرکز بسیاری از شرکت های فروش وسایل نوزادان و کودکان در این مرکز است. نزدیک به چهار مرکز خرید بسیار مدرن در این محله قرار دارد که هر یک از آن ها بخشی از محصولات کودکان را به فروش می رسانند. از جمله مهم ترین مراکز خرید می توانیم به موارد پیش رو اشاره داشته باشیم؛

  • مجتمع خرید چهلستون
  • مجتمع تجاری بهار امین
  • مرکز خرید تخت جمشید
  • مرکز خرید بهار

مرکز خرید های نزدیک خیابان بهار تهران

بهترین مراکز درمانی خیابان بهار تهران

وجود بیمارستان امام سجاد یکی از مزیت های اصلی خیابان بهار است که در آن می توانید تمامی مشکلات پزشکی خود را همراه با بهترین متخصصین پیگیری کنید. البته به غیر از بیمارستان امام سجاد، مراکز درمانی متنوع دیگری نیز در این خیابان راه اندازی شده است که بیمارستان آراد، پاسارگاد و خانواده از مهم ترین موارد می باشد.

بهترین مراکز درمانی خیابان بهار تهران

نقشه خیابان بهار تهران

امروزه محله بهار از نظر تجاری و مسکونی محله بسیار مهمی می باشد و در دست داشتن نقشه هوایی این محله می تواند به شما کمک های بسیار زیادی کند. به همین منظور ما در این بخش برای شما یک نقشه هوایی از محله و شرایط آن آماده کرده ایم تا درک بهتری داشته باشید.

نقشه خیابان بهار تهران

آدرس خیابان بهار تهران

در صورتی که بخواهید با استفاده از خودروی شخصی به سمت محله بهار بروید، بهترین روش استفاده از خیابان انقلاب است که می توانید از جنوب، وارد این محله شوید. ولی در صورتی که قصد دارید با استفاده از اتوبان ها و مسیرهای شمالی وارد شوید، استفاده از میدان هفت تیر و ورود به سمت خیابان مفتح می تواند تصمیم درستی باشد. در اصل، خیابان بهار حد فاصل میان خیابان انقلاب و بهار شیرازی را باید بهار جنوبی و شمالی در نظر بگیریم.

 

هومتیک همراه شما در حسابداری ساختمان

در صورتی که قصد دارید برای ساختمان خود، نرم افزار حسابداری مطمئنی را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار ما هومتیک را یک بار تست کنید و سپس عملکرد ما را ارزایابی کنید.

 

مقاله‌های پیشنهادی:

محله سهروردی شمالی تاریخچه و امکانات و دسترسی

معرفی محله جماران تهران، نقشه و عکس

معرفی محله پاسداران تهران

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن