مرکز خرید شمیران سنتر

مرکز خرید شمیران سنتر، دسترسی ها و امکانات پاساژ

به عنوان یک غرب نشین تهرانی، موقعیت کمی پیش می آید که بخواهم به سمت شمال شرق تهران بروم، ولی وجود برادر زاده ام گاهی اوقات من را به سمت شمال شرق نیز می کشاند. نزدیک به یک ماه پیش بود که برای سورپرایز کردن دلوان به سمت شهربازی هپی سیتی شمیران سنتر حرکت کردیم. تجربه بسیار دل انگیزی از بازدید این مرکز داشتم. حالا قصد دارم تجربه خودم را به اشتراک گذاشته و کمک کنم شما هم تجربه خوبی داشته باشید.

 

نگاه کلی به شمیران سنتر

به نظر من مرکز خرید شمیران سنتر فضای متفاوتی نسبت به دیگر مراکز خرید تهران دارد و زمانی که شما وارد این مجموعه می شوید، تا حدی حس مرکز خرید زورلو سنتر ترکیه را خواهید داشت. این مرکز خرید متمایز دارای 8 پارکینگ مجهز ، 3 طبقه تجاری ،  1 طبقه شهر بازی ، سینما و فود کورت بسیار متمایز هست. نکته جالب، راه اندازی شعبه ای از بانک شهر در طبقه زیرین و کنار هایپر هست که فضای آن را جالب کرده است.

در کنار این طبقات، می توانید 7 طبقه اداری را نیز در این مرکز خرید مشاهده کنید که فضای بسیار مناسبی برای راه اندازی دفتر هست. نکته ای که در این مرکز خرید نظر من را به خود جلب کرد، بالکن شمیران بود که دید بسیار فوق العاده را در اختیار ما قرار داد. وجود بامبوهای زیبا در کنار پنجره و وجود افرادی که با کودکان بازی می کردند، نظر ما را به خود جلب کرد.

 

شمیران سنتر کجاست؟

از آنجایی که از سمت دریاچه چیتگر و مرکز تجاری باملند به طرف شمیران سنتر حرکت می کردیم ، از اتوبان همت حرکت کردیم و سپس از طریق بزرگراه صیاد شیرازی به سمت بزرگراه شهید بابایی رفته و در نهایت به اقدسیه رسیدیم. البته با حمل و نقل عمومی نیز می توانید به سمت این مرکز حرکت کنید که در ادامه برای شما در این مورد نیز صحبت می کنیم.

آدرس: اقدسیه، بزرگراه ارتش غرب، بعد از خیابان بهاران

 

امکانات مرکز خرید شمیران سنتر

زمانی که به شمیران سنتر رسیدیم، هیچ وقت تصور نمی کردم مرکز خریدی به این کوچکی چنین خدمات متمایزی را در اختیار ما قرار دهد. در اولین قدم خودرو را در یک پارکینگ تمام هوشمند پارک کردیم و سپس با استفاده از راهنمایی هایی که در این مرکز قرار داشت، به سمت شهر بازی رفتیم. حالا این خدمات را برای شما به صورت جزئی بررسی می کنیم.

 

پارکینگ هوشمند شمیران سنتر

این پارکینگ دارای 300 جای پارک هست که هنگام ورود شما جاهای خالی توسط یک تابلو سبز شده و فضایی که برای پارک یک خودرو در نظر گرفته شده، اصلا تنگ نیست. به عنوان کسانی که با یک کودک و وسایل زیادی به این مرکز حرکت کرده بودیم، این فضای باز برای ما بسیار مناسب بود و راحت تمامی وسایل را خارج کردیم.

پارکینگ هوشمند شمیران سنتر

 

پردیس سینمایی شمیران سنتر

شاید پردیس سینمایی شمیران سنتر را نتوانیم به عنوان بزرگ ترین پردیس تهران عنوان کنیم، ولی از نظر شخص من، این مرکز خوش ساخت ترین مرکز در سرتاسر تهران است. استفاده از رنگ برای جدا کردن بخش های مختلف سینما یکی از اصلی ترین نوآوری هایی بوده که در این بخش استفاده شده و شما می توانید از صندلی های بسیار لوکس این مرکز برای راحتی خود استفاده کنید.

پردیس سینمایی شمیران سنتر

 

شهربازی هپی سیتی شمیران سنتر

به نظر من و برادرم که در طی چند وقت اخیر تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید تهران را بررسی کردیم، شهربازی هپی سیتی شمیران سنتر تمیزترین مرکز بازی برای کودکان است که وسایل بازی بسیار متفاوتی را در اختیار کودکان قرار می داد. در این مرکز برای کودکان 3 تا 12 ساله وسایل بازی بسیار متمایزی نصب شده و شما می توانید با خیالی آسوده کودکان خود را به این مرکز ببرید. این مرکز در طبقه C2 قرار گرفته و فضای 1400 متری را در اختیار شما قرار می دهد.

شهربازی هپی سیتی شمیران سنتر

 

فودکورت شمیران سنتر

شما در بخش فودکورت می توانید ترکیبی از غذاهای ایتالیایی ، ترکیه ای ، ایرانی و فست فودها را مشاهده کنید. نکته خوبی که فودکورت این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد، ایجاد حساب کاربری و شخصی سازی سفارش های شما است که در مراجعه های بعدی نیاز به گفتن معیارهای خود ندارید.

فودکورت شمیران سنتر

 

رستوران ارکیده شمیران سنتر

شاید اسم رستوران ارکیده را که در کرج و تهران شعبه دارد، شنیده باشید. این رستوران که یکی از شناخته شده ترین رستوران های ایران به حساب می آید، در فضایی به مساحت 1400 متر شعبه اصلی خود را در شمیران سنتر راه اندازی کرده و همراه با موسیقی زنده به شما این امکان را می دهد تا لحظات بسیار خوشی را تجربه کنید. این رستوران را بسیاری از تهرانی ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می آورند.

پرسنل رستوران ارکیده شمیران

 

واحدهای اداری پاساژ شمیران سنتر

در صورتی که قصد دارید فضای اداری بسیار متفاوتی را در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می کنیم به بخش اداری پاساژ شمیران سنتر نگاهی بیاندازید. بخش اداری این مرکز دارای 83 واحد هست که فضای هر دفتر بین 60 تا 160 می باشد. علاوه بر این واحدها در این مجموعه شما می توانید دو واحد VIP را نیز در اختیار داشته باشید که دارای فضای بسیار متفاوتی است. در هر طبقه شما 16 واحد مشاهده می کنید که طراحی بسیار خوش ساختی دارند.

 

ساعت کاری پاساژ شمیران سنتر

این مرکز خرید نیز از دیگر پاساژهای تهران پیروی می کند و فعالیتش را به غیر از هایپر از ساعت 10 آغاز کرده و سپس تا 12 شب ادامه می دهد. در بخش هایپر و بانک شهر از ساعت 8 این مجموعه خدمات رسانی می کند و تا بسته شدن کلی پاساژ خدمات رسانی ادامه دارد.

 

راه دسترسی به پاساژ شمیران سنتر

بهترین و راحت ترین مسیر برای دسترسی به شمیران سنتر، استفاده از خودروی شخصی هست. ولی در صورتی که تمایل دارید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به سمت این مرکز خرید حرکت کنید، به شما پیشنهاد می دهیم از اتوبوس هایی که از بزرگراه ارتش عبور می کنند استفاده کنید. البته ایستگاه شهید محلاتی که بخشی از خط 3 مترو هست، در نزدیکی این مرکز قرار دارد و نزدیک به 300 متر فاصله دارد.

 

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

مرکز خرید هدیش مال تهران، امکانات و دسترسی و راهنمای طبقات

مرکز خرید بام لند تهران (چیتگر). مسیرها و امکانات

مرکز خرید عرش آجودانیه، امکانات و دسترسی و فودکورت

معرفی مرکز خرید شانزه لیزه تهران،مسیر ها و ساعات کاری و امکانات

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن