مرکز خرید رویال تهران

مرکز خرید رویال تهران؛ آدرس و مشخصات

در اواخر شیوع ویروس کرونا بودیم که برای برگزاری جلسه‌ای به فوت کورت مرکز خرید رویال تهران دعوت شدم. در ابتدا زمانی که مکان برگزاری جلسه برای من ارسال شد، تا حد زیادی شوکه شده بودم. تصوری که پیش از حضورم در این مرکز خرید وجود داشت، کاملاً اشتباه بود و زمانی که معماری خاص و فضای منحصر به فرد این مرکز خرید را مشاهده کردم، به این نتیجه رسیدم که مرکز خرید رویال تهران فراتر از یک پاساژ معمولی است و شما می‌توانید تمامی امکاناتی که در مراکز خرید بین‌المللی مشاهده می‌کنید را در این پاساژ به صورت کامل داشته باشید. حالا امروز قصد داریم یک نگاه کاملاً تحلیلگرانه به مرکز خرید رویال تهران داشته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی کنیم.

 

اطلاعات کلی مرکز خرید رویال تهران

شاهکار معماری مرکز خرید رویال سعادت آباد آنجا مشخص می‌شود که طراحان این پاساژ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ متر مربع نزدیک به ۵۰ واحد تجاری را در دو طبقه راه اندازی کرده اند و شما می‌توانید تمامی نیازهای مد نظر خود را در همین دو طبقه برآورده کنید. البته مرکز خرید رویال سعادت آباد به صورت کلی دارای ۱۸ طبقه است که تنها دو طبقه آن در اختیار بخش‌های تجاری قرار گرفته و باقی آنها مربوط با پارکینگ و مراکز اداری می‌باشد. بخش‌های تجاری این مرکز خرید به حدی لوکس و چشم نواز است که مانند آنها در هیچ یک از پاساژ‌های تهران مشاهده نشده و می‌توانید امکانات فراتر از ایران را در آنجا داشته باشید. البته در بخش‌های اداری نیز داستان به همین صورت است و فضای کاری شما کاملا مدرن بوده و می‌توانید از امکاناتی بهره‌مند شوید که امثال آن به ندرت در داخل کشور مشاهده می‌شود.

اطلاعات کلی مرکز خرید رویال تهران

امکانات مرکز خرید رویال تهران

اولین نقطه‌ای که در مرکز خرید رویال سعادت آباد با آن مواجه می‌شوید، ۷ طبقه پارکینگ هوشمند بسیار مدرن است که مانند مراکز خرید دیگر، لازم نیست به دنبال جای خالی پارک باشید. در این مرکز خرید زمانی که هر یک از طبقات را رد می‌کنید، مشخص می‌شود چه تعداد جای خالی وجود دارد و کجا می‌توانید ماشین خود را پارک کنید. در طبقات تجاری، مغازه‌هایی را مشاهده می کنید که هر یک به فروش محصولات متنوعی مشغول هستند. به عنوان مثال در میان تهرانی‌ها عطر فروشی‌های مرکز خرید رویال بسیار مشهور هستند و این مرکز به نوعی به عنوان منبع اصلی خرید عطرهای اورجینال شناخته شده است. در کنار عطر فروشی سفیر که اصلی‌ترین مغازه فروش عطر به حساب می‌آید، مرکز فروش و تعمیر عینک در کنار طلا فروشی‌های مشهور را مشاهده می کنید.

بدون شک بخشی که مرکز خرید رویال سعادت آباد را برای شخص من بسیار جذاب کرد، فودکورت ۳۶۰ درجه این مرکز بود که فضای منحصر به فردی را برای مراجعه کنندگان ایجاد می‌کند. وجود رستوران‌های متنوع همراه با گلکاری‌های بسیار خاص فودکورت، این مرکز را به حدی جذاب کرده که نزدیک به ۲ سال است تمامی جلسات کاری خود را در این مرکز برگزار می‌کنم و معماری خاص این فودکورت نظر تمامی دوستان من را هم به سمت خود جلب کرده است.

امکانات مرکز خرید رویال تهران

معماری مرکز خرید رویال تهران

طراحان داخلی و معماری مرکز خرید رویال سعادت آباد نگاه بسیار وسیعی نسبت به معماری‌های روز دنیا داشته‌اند و تلاش شده ایده‌های بین‌المللی و اروپایی را در این پاساژ اجرا کنند. به همین منظور واحدهای تجاری و اداری، مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند و در صورتی که برق تمامی منطقه قطع شود، به دلیل وجود سیستم برق اضطراری، تمامی واحدها تا یک ساعت امکان برق رسانی را دارا می‌باشند و به صورت کلی پاساژ کمترین مشکل را در این راستا مشاهده خواهد کرد.

به منظور تردد راحت تمامی مراجعه کنندگان در بخش‌های تجاری، از ۴ پله برقی بسیار مدرن استفاده شده و به منظور اینکه افراد بتوانند به راحتی وارد فاز اداری این مجتمع شوند، ۶ آسانسور اختصاصی نیز در دو ضلع این مجتمع راه اندازی شده است. هر یک از واحدهای تجاری این مرکز خرید، مابین ۱۲۰ تا ۱۶۰ متر مربع می‌باشد ولی در فازهای اداری متراژ‌ها کمی متفاوت بوده و بر اساس نیاز، می‌توانید برای اجاره متراژ‌های مختلف اقدام کنید.

معماری مرکز خرید رویال تهران

مرکز خرید رویال تهران کجاست؟

به صورت کلی یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید رویال سعادت آباد، دسترسی بسیار خاص این مرکز است که می توانید از طریق اتوبان چمران و میدان صنعت به راحتی به سمت این مرکز حرکت کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد ، تقاطع بلوار مدیریت و دریا ، مجتمع اداری تجاری رویال

 

دسترسی به مرکز خرید رویال تهران

یکی از مزیت‌های اصلی مرکز خرید رویال سعادت آباد، دسترسی بسیار ساده به این پاساژ است که می‌توانید از میدان صنعت به راحتی به سمت این پاساژ مشهور حرکت کنید. در صورت اینکه از سمت میدان صنعت قصد دارید به سمت مرکز خرید رویال سعادت آباد حرکت کنید، باید وارد بلوار خوردین شده و سپس مسیر خود را در بلوار شریفی ادامه دهید. نبش خیابان شریفی و بلوار مدیریت مرکز خرید رویال سعادت آباد وجود دارد. ولی اگر قصد دارید از سمت اتوبان چمران شمال به جنوب به سمت این مرکز خرید حرکت کنید، باید خروجی بلوار مدیریت را وارد شده و در تقاطع بلوار دریا و مدیریت مرکز خرید رویال وجود دارد.

 

چرا باید به مرکز رویال تهران برویم؟

عوامل متعددی وجود دارد که سبب می‌شود افراد برای سپری کردن اوقات خوش به سمت مرکز خرید رویال سعادت آباد روی بیاورند. برای من به شخصه فودکورت، کلیدی‌ترین دلیلی است که همیشه به این مرکز خرید می روم. ولی بسیاری از تهرانی‌ها فازهای اداری و تجاری آن را بسیار کلیدی در نظر می‌گیرند و برای خرید و انجام کارهای اداری، آنجا را انتخاب می‌کند

 

ساعت کاری مرکز خرید رویال تهران

شما می‌توانید همه روزه و حتی در روزهای تعطیل از مرکز خرید رویال سعادت آباد بازدید کرده و تمامی مایحتاج خود را خریداری کنید. نکته‌ای که وجود دارد، بخش اداری این مرکز خرید روزهای تعطیل بسته بوده و باید پیش از حضور، حتماً با صاحبین این واحدها موارد را هماهنگ کنید؛

ساعت کار واحدهای اداری؛ از ساعت 7 صبح تا 19 (ولی هر واحد قوانین خاص خود را دارد)

ساعت کار واحدهای تجاری رویال؛ از ساعت 10 الی 22 ولی در روزهای خاص تا 11 نیز باز هستند

بخش فودکورت مرکز خرید رویال تهران؛ از ساعت 11 صبح تا ساعت 24 به صورت مستمر

 

نزدیک ترین مترو به مرکز خرید رویال تهران

در صورتی که قصد دارید از طریق مترو به سمت مرکز خرید رویال تهران حرکت کنید ، ایستگاه میدان صنعت نزدیک ترین ایستگاه می باشد که خطی های این میدان شما را تا دم درب این مرکز می برند.

 

فودکورت مرکز خرید رویال تهران

فودکورت ۳۶۰ درجه مرکز خرید رویال سعادت آباد، یکی از شاهکارهای معماری در سرتاسر کشور است که نمونه آن در هیچ کجای ایران دیده نمی‌شود. استفاده از گیاهکاری‌های بسیار زیبا همراه با قرار گرفتن رستوران‌های زنجیره ای متنوع سبب شده بسیاری از افراد برای سپری کردن اوقات خوش، این مرکز خرید را برای خود انتخاب کنند.

فودکورت مرکز خرید رویال تهران

 

مقاله‌های پیشنهادی:

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه + کافه رستوران و امکانات

مرکز خرید شمیران سنتر، دسترسی ها و امکانات پاساژ

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن