مرکز خرید پارک سنتر

مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه + کافه رستوران و امکانات

اگر بخواهم یکی از خوش ساخت‌ترین مراکز خرید تهران را معرفی کنم، بدون شک مرکز خرید و سرگرمی پارک سنتر است که در منطقه ۱ راه اندازی شده و جزء سه سازه اصلی تهران می باشد. این مرکز خرید را طراحان بر اساس المان‌های هندسی ساخته‌اند و سبک مدرن در داخل و بیرون آن به شدت نمایان است. پارک سنتر تحت تاثیر موقعیت خاصی که دارد، در طی چند وقت اخیر لاکچری‌ترین برندهای ایران را در خود جای داده و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ایران معرفی می‌شود. المان هایی که در این مرکز خرید به کار رفته، نشان از ذوق طراحان ایرانی دارد و نمونه آن در کمتر مرکز خریدی مشاهده شده است. حالا همراه با هم در وبسایت هومتیک این مرکز خرید منحصر به فرد را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

 

مجتمع تجاری اداری پارک سنتر

مرکز خرید پارک سنتر در 18 طبقه راه اندازی شده و انتظار می رود به یکی از اصلی ترین مال های کشور تبدیل شود. پارک سنتر اولین مرکز خریدی بود که در آن، طراحان برای نمای بیرونی، شیشه های آبی رنگ را با فضای سبز ترکیب کردند. از 18 طبقه ای که در این مرکز وجود دارد، 9 طبقه در زیرزمین به پارکینگ اختصاص داده شده که قابلیت جای دادن 400 خودرو را دارند. به صورت کلی این مرکز خرید به دو بخش تجاری و اداری تقسیم می شود که واحد های اداری آن از 40 متر تا 400 متر می باشند. برای تسهیل تردد در این مرکز خرید، دو بال شرقی و غربی در نظر گرفته شده که در مجموع 7 آسانسور برای بالا رفتن اختصاص داده شده.

 

ساختمان پارک سنتر

 

برندهای پارک سنتر

از آنجایی که مرکز خرید پارک سنتر در منطقه 1 تهران قرار گرفته، گنجایش میزبانی از برندهای موفق ایرانی و بین المللی را دارا است. به همین دلیل از سال 1390 که این مرکز خرید دایر شده، برندهایی مانند بیشوک، ایرانو، ابریشم و اچ زد فعالیت خود را شروع کرده اند. در بخش طبقه اول، هایپر استار دایر شده که مراجعه کنندگان می توانند برای خرید از آنجا استفاده کنند.

یکی از برندهای بسیار مشهوری که در راستای راه اندازی هویت برند ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده، برند هفت هست که از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است. در کنار این شرکت، برند کمرون زیگزال نیز از سال 1388 آغاز به کار کرده و در سه بخش پوشاک زنان ، مردان و کودکان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

 

کافه رستوران‌های پارک سنتر

تنها کافه رستورانی که در این مرکز تجاری راه اندازی شده، روکو لانژ هست که در طبقه دوم تجاری این مال افتتاح شده است. رویکرد متفاوت این رستوران که تلاش می کند تلکنولوژی را وارد صنعت رستوران کند سبب شده به عنوان یکی از مشهور ترین رستوران های فعال در تهران شناخته شود. روکو لانژ تنوع غذایی خاصی دارد و برای برجسته کردن غذاهای خود از دیزاین خاصی استفاده می کند.

 

امکانات خاص پارک سنتر فرمانیه

همانگونه که پیش از این گفتیم، مرکز خرید پارک سنتر طراحی بسیار خاصی دارد که در کمتر مرکز خریدی بکار رفته است. به عنوان مثال در نمای بیرونی این مرکز خرید از گل ها و درختان استفاده شده که نورپردازی بسیار زیبایی در دید افراد قرار می دهد. به دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توانیم به موارد پیش رو اشاره کنیم؛

  • آشپزخانه فول فرنیش
  • اطفاء حریق تمام هوشمند
  • اعلان حریق تمام هوشمند
  • برق اضطراری آنلاین
  • دوربین مداربسته متصل به سیستم هوشمند
  • زیرساخت شبکه برای بخش اداری
  • سالن اجتماعات
  • سیستم هوشمند BMS
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • منبع آب اضطراری
  • هلی پد
  • پارکینگ عمومی
  • چشم انداز باغ
  • چشم انداز شهر
  • چشم انداز کوهستان
  • چیلر فن کوئل

 

دسترسی به مرکز خرید پارک سنتر

یکی از معایب بزرگ مرکز خرید پارک سنتر، عدم وجود وسایل حمل و نقل عمومی مناسب هست. از آنجایی که پارک سنتر در خیابان نارجستان هفتم و چهارراه فرمانیه تاسیس شده، نمی توانید برای رسیدن به آنجا از اتوبوس های خطی که از دیباجی عبور می کنند، بهره بگیرید. با این وجود بهترین روش برای رسیدن به این مرکز استفاده از خودروهای شخصی است که می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ قرار دهید.

 

آدرس مرکز خرید پارک سنتر

تهران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم (جهانبخش نژاد)، پلاک ۷

شماره های تماس‌ : 09022180345

ایمیل: info@park-center.ir

 

 

مقاله های دیگر:

معرفی محله فرمانیه تهران

معرفی مشهور ترین پاساژ های تهران 

معرفی ایران مال تهران، امکانات و ساعات کاری و آدرس + عکس

معرفی برج رولکس فرمانیه ، قیمت خرید اجاره و شارژ ماهیانه

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن