معرفی برج آلتون کورت

معرفی برج آلتون کورت یکی از محبوب ترین و مشهور ترین برج های مسکونی تهران می باشد که در سال 1395  در منطقه 1 تاسیس شد و امروزه از آن به عنوان یکی از لاکچری ترین ساختمان های ساخته شده در خاورمیانه یاد می شود.  این برج که بر اساس هنرهای معماری اروپا طراحی و ساخته شده است نمایانگر هنر معماران فارسی می باشد که توانسته اند سبک های ایرانی را با هنر روز دنیا تلفیق کرده و به موفقیت های چشمگیری در این عرضه دست یابند.

 

اطلاعات کلی برج آلتون کورت

مجتمع مسکونی آلتون کورت را می‌توان به عنوان یکی از بهترین برج های منطقه نیاوران دانست که در واقع در حال حاضر به عنوان یکی از مدرن و لاکچری تهران محسوب می شود. این مجتمع  با امکانات فراوانی که دارد ، در منطقه پارک مهر نیاوران قرار دارد. زیربنای مجتمع مسکونی آلتون کورت با وسعتی به اندازه ۲۷ هزار متر مربع ساخته شده است که امکانات و امتیازات بسیاری را در خود شامل می شود. اگر بخواهیم در مورد تعداد طبقات و واحدهای مسکونی این برج صحبت می کنیم باید بگوییم که این برج دارای تعداد طبقات بسیاری نمی باشد اما از نظر امکانات و امتیازاتی که برای ساکنین فراهم کرده است یکی از بهترین ساختمان های مسکونی در پایتخت می باشد.

مجتمع مسکونی آلتون کورت دارای ۲۴ طبقه و همچنین ۶۰ واحد مسکونی است و متراژ های متفاوتی را دارا می باشد. شما می توانید واحد مسکونی با متراژ دلخواه خود را در این  مجتمع انتخاب کرده و با سکونت در این مجتمع از امتیازات و ویژگی های جذاب بهره مند شوید. این مجتمع دارای ابعاد مختلف بین ۲۵۰ تا مربع می باشد و شما می توانید هر واحدی را که باب میل شما است را انتخاب کنید.

یکی از بخش‌های جذاب این مجتمع فضای خارجی آن می باشد که بسیار زیبا تعبیه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این مجتمع محیط بیرونی آن می باشد که به شما این فرصت را می دهد تا اوقات فراغت خود را در آن سپری کرده و از شرایط موجود لذت ببرید. شاید برای شما پیش بیاید که  در خانه حوصله تان سر برود ،  در این شرایط بهترین پیشنهاد ما برای شما این است که به پایین مجتمع رجوع کرده و از فضای زیبایی که برای شما در اطراف ساختمان ساخته شده است لذت ببرید و ساعاتی را بدون دغدغه و طی کردن مسافت بسیار و خارج از دود و ترافیک سپری کنید.  یکی از مهمترین امتیازاتی که در حال حاضر افراد برج نشین از مجتمع مسکونی خود انتظار دارند،  امکانات فراوان مجتمع می باشد. خوشبختانه باید بگوییم که مجتمع مسکونی آلتون کورت دارای امکانات و امتیازات فراوانی است و در صورتی که یک مرتبه شما به این مجتمع رجوع نمایید به کلی محسور امکانات آن خواهید شد.

برج مسکونی آلتون کورت دارای  امکاناتی مانند:

  • باند هلیکوپتر
  • لابی لاکچری با ۶۰۰ متر مساحت
  • زمین تنیس
  • سالن بیلیارد
  • پنت هاوس
  • سالن ماساژ
  • استخر
  • فواره
  • فضای خارجی برج با درخت گل و گیاه های فراوان
  • سالن اجتماعات
  • آسان آسانسورهای فراوان
  • انباری با متراژ بالا
  • پارکینگ طبقاتی

و همچنین دیگر امکانات بسیاری که موجب شده است تا این  ساختمان  به یکی از گرانترین برج شهر تبدیل شود را دارا می باشد.

 

طراحی و معماری مجتمع لوکس آلتون کورت

مجتمع التون کورت

همانگونه که پیش از این نیز بیان شد مجتمع مسکونی آلتون کورت که در محدوده نیاوران واقع شده است را می توان یکی از بهترین و لاکچری ترین برجهای ایران دانست که دارای معماری فوق العاده ای نیز می باشد.معماری برجسته این برج زیبا و چشم گیر به اندازه‌ای جذاب است که در همان نگاه اول توجه افراد را به خود جلب می کند. این برج با متریال و مصالح با کیفیتی ساخته شده است که در کنار معماری خاص آن ،  زیبایی این برج را دوچندان کرده است. اگر از نزدیک این برج را دیده باشید متوجه خواهید شد که علاوه بر ظاهر زیبای نمای بیرونی آن،  نمای داخلی نیز بسیار خلاقانه طراحی و اجرا شده است. طراح این برج با به کار گیری یک پارادوکس رنگی توانسته است یک هارمونی زیبا را در طراحی داخلی این برج اجرا نماید و این طراحی با شکوه به خاطر تضادی که در انتخاب رنگ ها کنار هم انجام شده است به امتیازات این برج افزوده است. این خلاقیت و انتخاب رنگ های متضاد در کنار هم را می توان به حرفه ای بودن طراحان آن و طرحی که در این ساختمان پیاده شده است نسبت داد. هنگامی که شما برای ساخت یک برج از هیچ خلاقیتی در طراحی استفاده نکنید ،  اگر میلیاردها تومان هم خرج آن برج کنید قطعاً در نهایت نتیجه کار دلنشین و زیبا نخواهد شد. بنابراین به این نکته بسیار دقت کنید که معماری مجتمع مسکونی آلتون کورت بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است همچنین علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی نیز از رنگ های کلاسیک استفاده شده است که موجب شده این مجموعه بسیار مدرن و لاکچری شود.

 

امتیازات مجتمع مسکونی آلتون کورت برای ساکنین

مجتمع التون کورت

همانطور که پیش از این در مورد امکانات و امتیازات مجتمع مسکونی آلتون کورت برایتان گفتیم ،  در این بخش قصد داریم تا از امکانات موجود در این برج اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم. این برج دارای امکانات شاخصی می باشد که توجه هر فردی را قطعا به خود جلب خواهد کرد. افراد بسیاری هستند که با مشغله فکری و کاری در خارج از محل سکونت خود درگیر هستند ، این افراد انتظار دارند که با وجود تمام این مسائل زمانی که به خانه می آیند ، بتوانند ساعاتی را به دور از تمام دغدغه ها در آرامش سپری کنند. همین امر موجب می شود که محلی را برای سکونت خود انتخاب کنند که این آرامش را به آنها القا کند. خوشبختانه مجتمع مسکونی آلتون کورت امتیازاتی را برای ساکنین خود مهیا کرده است تا بتوانند زمانی را به دور از هر دغدغه‌ای سپری کند. به عنوان مثال شما می توانید از فضاهای ورزشی این برج که بسیار با کیفیت می باشد استفاده کنید. مجموعه ورزشی این برج شامل استخر و سونا و جکوزی با یک امتیاز بسیار ویژه تعبیه شده است و آن این نکته می باشد که این مجموعه به صورت مجزا برای آقایان و  بانوان ساخته شده است. یعنی حدود ۴۰۰ متر مربع مخصوص آقایان و ۷۵۰ متر مربع ویژه بانوان می باشد. در کنار  استخر سالن بیلیارد ، باشگاه ورزشی و همچنین زمین تنیس نیز از دیگر امکانات مجموعه ورزشی می باشد. همچنین برای علاقه ‌مندان به ورزش پیاده روی ، فضای مناسب در نظر گرفته شده است تا علاقه‌مند به پیاده‌روی روزانه بتوانند ساعاتی را بدون سر و صدا  به انجام  ورزش  بپردازند.

 

سازنده و مالک مجموعه برج آلتون کورت

التون کورت

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که سازنده این برج مجلل چه کسی می باشد ، برای دوستداران این برج باید بگوییم این مجتمع لوکس توسط بخش خصوصی و با مشارکت سازنده زمین ساخته شده است، شرکت پایل کار با مدیر عاملی مهندس هورآذر طراح و مجری این برج زیبا می باشد که توانسته است نظر فعالان خارجی این بخش را نیز به خود جلب کند. مهندس هورآذر را به عنوان طراح اصلی این برج معرفی می کنند که در طی سال ها فعالیت خود در این عرصه توانسته رضایت بسیاری از افراد را در این زمینه کسب کند. علاوه بر این مهندس برجسته دکتر منصور وکیلی نیز در بحث طراحی و اجرا نیز به ایشون کمک کرده است.  برای آشنایی با تمام برج‌های معروف در سراسر ایران می‌توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج‌ های معروف مراجعه کنید.

 

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

 

مطالب بیشتر

معرفی برج‌های دوقلوی الهیه، امکانات و آدرس

معرفی برج جام ملت، امکانات و آدرس

معرفی برج بین المللی تهران ،واحدها و امکانات

معرفی برج های مسکونی هرمزان شهرک غرب

Loading

2/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن