معرفی سام سنتر

معرفی سام سنتر، ساعات کاری و آدرس و عکس

معرفی سام سنتر، ساعات کاری و آدرس و عکس

سام سنتر (Sam Center) یکی از مشهورترین مراکز خرید ایران است که زمانی به عنوان گران قیمت ترین مرکز خرید ایران از آن یاد می شد ولی امروزه بیشتر به عنوان محلی برای میزبانی از برندهای مشهور شده و شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید جواهرات بسیار خاص و منحصر به فرد را انجام دهید. سام سنتر را بسیاری از افراد به عنوان یکی شاهکار ساختمان سازی در ایران یاد می کنند که با احداث آن رویکرد های نوینی مبنی بر ساخت و ساز خانه های مسکونی در ایران ایجاد شد و معمارها توانستند از ایده های نوین نیز برای طراحی بهره بگیرند.

 

معرفی و بررسی مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر که از سال 1384 طرح تاسیس آن اعلام شد در نهایت در سال 1392 در 9 طبقه تاسیس گردید. با وجود اینکه این مرکز خرید دارای 9 طبقه مجزا می باشد ولی شما تنها می توانید 26 واحد تجاری را در آن مشاهده می کنید. در اصل این 26 واحد هر یک به برندی خاص و معتبر اختصاص داده شده است و همین مسئله هم حال و هوای این مرکز خرید را نسبت به دیگر مراکز خریدی که تا به امروز دیده اید متفاوت می کند. علاوه بر کافه ها و رستوران هایی که شما می توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید برخی از بهترین برندهای پوشاک ، طلا و جواهر ، کیف و کفش و لوازم آرایشی نیز در این مجموعه قرار دارد که بر اساس نیاز شما می توانید محصولات مد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که شما مهمانی ویژه یا قرار کاری بسیار خاصی دارید پیشنهاد می کنیم رستوارن ها و کافه های این مرکز را زیر نظر داشته و برای اهداف خود از آنها بهره بگیرید.

مساحت سام سنتر

اگر بخواهیم مساحت کلی زمینی که در آن مرکز خرید سام سنتر بنا شده را بررسی کنیم باید به شما بگوییم این مجتمع در زمینی به مساحت 1750 متر مربع ساخته شده است و فضایی اختصاص داده شده به مغازه های این مرکز نیز 2350 متر مربع می باشد.

 

برندهای موجود در سام سنتر

بسیاری از افراد برای اینکه مرکز خریدی را برای فعالیت هایشان انتخاب کنند به مسائلی همچون تنوع در برند و وسعت مرکز خرید توجه می کنند. این مسئله در مورد مرکز خرید سام سنتر اصلا صادق نیست و افراد این مرکز را تنها به دلیل وجود برندهای بسیار معتبر بین المللی است. به عنوان مثال سام سنتر تنها جایی است که شما می توانید برند مشهور مونت بلانک را مشاهده کرده و اقلام اورجینال آن را خرید کنید.

فروشگاه محصولات Mont Blanc در سام سنتر

برند مونت بلانک یکی از مشهورترین برندهای کشور آلمان می باشد که زمینه هایی مانند تولید نوشت افزار، ساعت و عطر فعالیت می کند. این شرکت مشهور که فعالیت های بسیار عمده ای در صنایع مختلف دارد یکی از بهترین برندها به حساب می آید و شما می توانید در صورتی نیاز برای خرید محصولات آن به سام سنتر مراجعه کنید.

فروشگاه محصولات Chopard در سام سنتر

کمپانی شوپارد نیز یکی از برندهای بسیار مشهور در دنیا می باشد که بر روی ساخت ابزار نوشت ابزار و ساعات تمرکز کرده و محصولات لاکچری بسیار زیبایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید سام سنتر با خیالی آسوده محصولات این برند را خریداری کنید.

فروشگاه محصولات Fratelli Rossetti در سام سنتر

یکی از اصلی ترین بخش های پوشش آقایان را به جرات می توانیم ادعا کنیم کفش های شامل می شود، یکی از بهترین برندهایی که در ایران هم کنون فعالیت می کند Fratelli Rossetti است که برندی ایتالیایی با سابقه بسیار بلند مدت در تولید کفش و کمربند می باشد. این برند تنها نمایندگی ای که در ایران دارد در مرکز خرید سام سنتر می باشد و شما می توانید به روز ترین محصولات آن را در این مرکز خریداری کنید.

فروشگاه محصولات Fratelli Rossetti در سام سنتر

فروشگاه محصولات TAG Heuer در سام سنتر

از مشهورترین برندهای دنیا که در شاخه های مختلف محصولات متنوعی را تولید می کند. یکی از اصلی ترین شاخه های این برند را محصولات عینک و ساعت می شناسند ولی در بخش های دیگری نیز فعالیت می کند. اگر از دوستدارای این برند مشهور هستید می توانید به مرکز خرید سام سنتر مراجعه کرده و از به روزترین محصولات آن بازدید کنید.

فروشگاه محصولات TAG Heuer در سام سنتر

دسترسی به سام سنتر

از دلایلی که مرکز خرید سام سنتر در میان پایتخت نشین ها بسیار محبوب شده است دسترسی بسیار ساده به این مرکز می باشد. شما زمانی که به خیابان فرشته برسید می توانید به راحتی به سمت این مرکز حرکت کرده و از امکانات آن برای خود استفاده کنید. به منظور اینکه شما بتوانید به سمت فرشته بروید می توانید از خیابان ولیعصر ، اتوبان مدرس و چمران استفاده کنید.

پارکینگ مرکز خرید سام سنتر

دسترسی با ماشین شخصی به سام سنتر

بدون شک افرادی که قصد دارند از طریق خودروی شخصی به سمت این مجموعه حرکت کنند باید از طریق پل پارک وی اقدام کنند. معمولا بسیاری از افراد دسترسی مستقیم و از طریق خیابان ولیعصر را پیشنهاد می دهند ولی در صورتی که از چمران شرق به غرب قصد دارید به سمت فرشته حرکت کنید پیش از ولیصر یک دسترسی محلی بسیار خلوت وجود دارد که شما را به سمت خیابان فرشته می برد.

 

دسترسی با اتوبوس به سام سنتر

دسترسی از طریق اتوبوس های شرکت واحد به سام سنتر بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق دو خط بی آر تی به سادگی به سمت این مجموعه حرکت کنید. نزدیک ترین ایستگاه برای حرکت به سمت سام سنتر ایستگاه محمودیه است که به شما این فرصت را می دهد با کمترین پیاده روی به مقصد خود برسید.

 

دسترسی با مترو به سام سنتر

دو ایستگاه برای رسیدن به سام سنتر نزدیک است. اولین و اصلی ترین ایستگاه مترو قیطریه است که در فاصله 2 کیلومتری قرار دارد و شما می توانید با طی این مصافت از طریق خطی ها به سادگی به سمت سالم سنتر حرکت کنید.

دسترسی با مترو به مرکز خرید سام سنتر

ساعت کاری سام سنتر

ساعت کاری مرکز خرید سام سرویس مانند بسیاری از مراکز خرید دیگر از ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا ساعت 22:30 نیز ادامه دارد. برخی از مغازه ها مانند رستوران ها و کافه های در روزهای تعطیل این مجموعه ممکن است زودتر از ساعت 10 فعالیت خود را آغاز کنند که شما باید نسبت به این مسئله از طریق خود مرکز کسب اطلاع کنید

ساعات کاری: 10 الی 22:30

مرکز خرید سام سنتر

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

معرفی مرکز خرید گالریا + عکس

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن