معرفی مرکز خرید تیراژه

معرفی مرکز خرید تیراژه 1 و 2

مرکز خرید تیراژه یکی از اولین مراکز تفریحی – تجاری بود که در غرب تهران فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز خرید که در اتوبان اشرفی اصفهانی بنا شده است برای اولین بار در سال 1382 مورد بهره برداری قرار گرفت و از آن پس به عنوان یکی از قطب های اصلی خرید در غرب تهران به حساب آمده است. موفقیت مرکز خرید تیراژه به حدی زیاد بود که سازنده های آن تصمیم گرفتند در سال ۱۳۹۲ شعبه دوم آن را نیز در منطقه سبلان افتتاح کرده و یکی از محبوب ترین مراکز خرید این منطقه راه اندازی نمایند. پس از موفقیت اولیه تیراژه 1 بود که سازنده های این مرکز خرید بر آن شدند تا مرکز خرید تیراژه 2 را نیز در شرق تهران راه اندازی کرده و امکان بهره گیری از آن را تیز برای ساکنین این منطقه فراهم آورند. امروز با قصد داریم در سایت هومتیک ، نگاهی اجمالی به مرکز خرید تیراژه انداخته و آنها را از نقطه نظرات متفاوت مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه 1

 

مرکز خرید تیراژه

هنگامی که تیراژه ۱ فعالیت خود را در غرب تهران آغاز نمود مراکز خرید همانند امروز گسترده نبودند و سازندگان این مال تصمیم گرفتند با بهره گیری از هنر معماری کشورهای حوزه خلیج فارس البته در مقیاس بسیار کوچکتر این مرکز تفریحی و تجاری را راه اندازی کنند که افراد از اقصی نقاط تهران برای گذراندن زمان خود به سمت آن روی بیاورند. به منظور اینکه طراحی این مرکز خرید نسبت به تمامی بخش های تهران متفاوت باشد آنها از درختان و درختچه های طبیعی فوق العاده زیبایی بهره گرفتند و با طراحی سقف شیشه ای تلاش کردند تابش نور خورشید به داخل مجموعه را نیز فراهم کنند. این مرکز خرید که در سه طبقه بنا نهاده شده است بیشتر به دلیل راه اندازی شهربازی سرزمین عجایب مشهور شده  است. گسترش روز افزون مراکز خرید مدرن سبب شده است امروزه رونق تیراژه دیگر مانند سالیان اخیر نباشد و بازدهی آن کمتر شده است.

تیراژه دارای 5 مرتبه می باشد که به ترتیب شامل طبقه منفی 1 ، همکف ، طبقه اول و دوم که مختص بخش های تجاری هستند و طبقه سوم که به سرزمین عجایب اختصاص داده شده است. این مرکز خرید از آنجایی که در محدوده غرب تهران بنیان شده است برای بسیاری از افراد طبقه متوسط مناسب بوده و قیمت های آن نسبت به دیگر مراکز خرید تهران به صرفه تر می باشد. علاوه بر این در این مرکز شما می توانید کافه ها و رستوران های متعددی را پیدا کرده و بر اساس نیاز و علاقه خود یکی از آنها را برای گذراندن زمان انتخاب کنید.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه 1

 

فروشگاه‌ها و طبقات مرکز خرید تیراژه

شما در مرکز خرید تیراژه ، مغازه های متفاوتی را می توانید پیدا کنید از این رو در این بخش قصد داریم برای شما به صورت کلی در مورد این مغازه ها صحبت کنیم.

 

طبقه منفی یک

از حسن‌های مرکز خرید تیراژه دسته بندی بودن طبقات می باشد، به عنوان مثال شما در طبقه -۱ می‌توانید  نزدیک به ۴۰ مغازه که مختص به فروش البسه و وسایل کودک و نوجوان را پیدا کنید. با وجود اینکه بسیاری از مغازه ها مختص به فروش وسایل کودکان و نوزادان می باشد ولی با کمی نگاه می توانید برای نوجوانان نیز لباس ها و لوازم مورد نظر را پیدا کنید.

 

طبقه همکف

یکی از مواردی که سبب شده است تیراژه ۱ نسبت به دیگر مراکز خرید متمایز باشد وجود غرفه‌های متفاوت در طبقه همکف می باشد. شما می توانید انواع بدلیجات را در این طبقه مشاهده کرده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید. علاوه بر این در وسط طبقه همکف کافه گاندو وجود دارد که در آخر هفته ها و ایام تعطیل فوق العاده می باشد.

 

طبقه اول

اگر قصد دارید از خوردنی های لذیذ و دوست داشتنی مانند پاستیل ، ذرت مکزیکی و بستنی های خوشمزه لذت ببرید پیشنهاد می کنیم نگاهی به طبقه اول مجتمع تجاری تیراژه انداخته از محصولات ارائه شده در آن استفاده نمایید.

 

طبقه دوم

طبقه دوم مرکز خرید تیراژه به صورت خاصی دسته‌بندی نشده است و مغازه های مختلفی در آن دیده می شود. با این وجود شما می توانید فروشگاه کتاب و بازی را در این طبقه مشاهده کرده ولی دیگر مغازه ها به صورت فصلی تغییر کاربری می دهند و وسایل مختلفی را به فروش می رسانند.

 

طبقه سوم

بدون شک مشهورترین بخش تیراژه ۱ مختص به سرزمین عجایب می باشد که در طبقه سوم این مرکز تفریحی تجاری قرار گرفته است. کودکان شما می‌توانند با حضور در این بخش از بازی های مفرح بهره مند شده و زمان خوبی را در شهربازی مسقف آن سپری کنند.

 

مرکز خرید تیراژه ۲

از آنجایی که رفت و آمد به تیراژه 1 برای ساکنین شرق بسیار دشوار می باشد سازندگان مجتمع تجاری تیراژه بر آن بودند که با راه‌اندازی مرکز دوم بهره مندی از امکانات تیراژه را برای آنها نیز فراهم نمایند. از این رو آنها یکی از بهترین لوکیشن ها را برای ساخت مرکز تجاری تیراژه ۲ انتخاب کرده و با استفاده از بهترین طراحی و ابزار در محدوده نظام آباد این مرکز تجاری تفریحی را راه اندازی کردند. تیراژه ۲ که از نظر ساخت و کاربرد شباهت زیادی به تیراژه یک دارد در خود نزدیک به ۱۰۰ واحد تجاری را جای داده و کاربران می توانند از بخش هایپرمارکت آن نیز بهره مند شوند. علیرغم اینکه در تیراژه ۱ پارکینگ مجزایی دیده نمی شود ولی سازندگان در تیراژه ۲ این پارکینگ را راه اندازی کرده اند.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه 2

سایت مرکز خرید تیراژه

بسیاری از دوستداران این مرکز خرید به منظور این که بتوانند به آخرین اطلاعات تیراژه دسترسی پیدا کنند تلاش می‌کنند وبسایت معتبر و اصلی آن را پیدا کرده و از آن طریق با مدیریت در ارتباط باشند. برای این دسته از دوستان باید اعلام کنیم مرکز خرید تیراژه 1 وبسایتی نداشته و تنها از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی فعالیت می کند. ولی این در حالی است مرکز خرید تیراژه 2 که در شرق تهران قرار گرفته است با آدرس https://www.tirajeh2.com/  در حال فعالیت است و اطلاع رسانی بسیاری دقیقی نیز فعالیت های خود ارائه می دهد.

 

اینستاگرام مرکز خرید تیراژه تهران

دوستداران مرکز خرید تیراژه ۱ می توانند با دنبال کردن صفحه این مرکز خرید در اینستاگرام نسبت به آخرین تخفیف ها و شرکت های موجود اطلاعات کسب کرده و برای خرید به این مرکز خرید مراجعه نمایند.  آی دی این مرکز خرید tirajeh1center می باشد. در صورتی که قصد دارید به اطلاعات مرکز خرید تیراژه 2 نیز از طریق این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید می توانید از طریق ای دی tirajeh2center با مدیریت این وب سایت در ارتباط باشید.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه 2

 

لوکیشن تیراژه 1 و 2

آدرس مرکز خرید تیراژه 1: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت – شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳

آدرس مرکز خرید تیراژه ۲: تهران، اتوبان امام علی به‌سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه متروی مدنی – شماره تلفن:‌ ۰۲۱۷۷۵۸۲۵۰۰

 

دسترسی به مرکز خرید تیراژه 1

تحقیقات اخیر ثابت کرده اند دسترسی به مراکز خرید از عوامل محبوبیت آن ها به حساب می آید. مرکز خرید تیراژه از آنجایی که در یکی از بهترین نقطه های تهران قرار گرفته است به طریق مختلف قابل دسترسی می باشد و شما می توانید به راحتی با اتوبوس و تاکسی به آنجا مراجعه کنید.

دسترسی اتوبوس به مرکز خرید تیراژه: مراجعین می توانند با سوار شدن در بی آر تی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات روبروی مرکز خرید تیراژه  پیاده شده و به راحتی به آنجا مراجعه کنند.

دسترسی تاکسی به مرکز خرید تیراژه: دسترسی به تیراژه از طریق تاکسی بسیار ساده می باشد. کاربران می توانند از طریق تاکسی های مستقر در میدان صادقیه و آزادی به سمت پونک حرکت کرده و روبروی تیراژه پیاده شوند و یا اگر قصد دارند از پونک به این مرکز خرید بروند سوار تاکسی های صادقیه شوند.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه2

دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2

به لطف قرار گرفتن ایستگاه متروی شهید مدنی در نزدیکی مرکز خرید تیراژه 2 مراجعه کنندگان می توانند به راحتی به این مرکز خرید تردد کنند. علاوه بر مترو خطوط اتوبوس و بی آر تی خیابان دماوند نیز از نزدیکی مرکز خرید تیراژه 2 عبور می کتد و شما به راحتی می توانید به سمت این مجموعه حرکت کنید.

چگونه با مترو به تیراژه برویم

یکی از اصلی ترین مشکلات مرکز خرید تیراژه ۱ عدم دسترسی مستقیم به مترو می باشد مراجعینی که دوست دارند از این مرکز خرید بهره مند شوند ابتدا باید به مترو صادقیه مراجعه کرده و سپس با استفاده از اتوبوس های بی آر تی به سمت میدان پونک حرکت کنند. ایستگاه تیراژه دقیقاً پیش از اتوبان هاشمی رفسنجانی در سمت چپ شما قرار گرفته است.

 

ساعت کاری تیراژه 1

ساعت کاری مرکز تجاری تیراژه ۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می باشد. در این میان برخی از مغازه ها ساعت ۱۰ شب فعالیت خود را تمام کرده ولی سرزمین عجایب تا ساعت ۱۱ بلیط فروشی را انجام می دهد. این در حالی است که تیراژه ۲ از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز کرده و دقیقا همانند تیراژه 1 ساعت ۱۱ شب فعالیت کلی پاساژ را تمام می‌کند.

 

ساعت کاری تیراژه 2

مرکز خرید تیراژه 2 نیز همانند مرکز خرید تیراژه 1 از ساعت 11 صبح فعالیت های خود را آغاز می کند و تا ساعت 11 و روزهای تعطیل تا ساعت 12 شب فعالیت خود را ادامه می دهد.

سرزمین عجایب تیراژه

بسیاری از ایرانی ها مرکز خرید تیراژه را به عنوان سرزمین عجایب می شناسند. این مرکز تفریحی که لقب اولین شهربازی سرپوشیده ایران را یدک می کشد در طبقه سوم تیراژه ساخته شده و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد. کاربرانی که دوست دارند از امکانات موجود در این مرکز تفریحی استفاده کنند هنگامی که به طبقه دوم رسیدند باید از طریق پله های برقی به طبقه سوم رفته و با تهیه بلیط از بازی‌های متنوع ارائه شده در آن بهره‌مند شوند.

 

معرفی مرکز خرید تیراژه 2

 

رستوران های مرکز خرید تیراژه

در مرکز خرید تیراژه شما می توانید انواع رستورانها و کافه ها را مشاهده کنید ، ولی قدیمی ترین و اصلی ترین رستوران این مرکز خرید بوف می باشد که از همان زمانی که تیراژه فعالیت خود را آغاز کرد در طبقه دوم مستقر شده و محبوبیت بسیاری نیز در میان مراجعه کنندگان به این  مرکز خرید دارا می باشد. البته کافه امیر شکلات نیز به عنوان یکی از کافه های زنجیره ای فعالیت خود را در این مرکز خرید آغاز کرده است.

 

شماره مرکز خرید تیراژه

افرادی که قصد دارند از طریق تلفن با مدیریت یا بخش های مختلف مرکز خرید تیراژه در ارتباط باشند می توانند با شماره ۰۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳ تماس برقرار کنند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

معرفی مرکز خرید گالریا + عکس

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

معرفی مشهور ترین پاساژ های تهران

معرفی مرکز خرید کوروش

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن