میلاد نور تهران

معرفی میلاد نور تهران، امکانات و ساعت کاری و آدرس

معرفی میلاد نور تهران، امکانات و ساعت کاری و آدرس

مرکز خرید میلاد نور (Milad Noor) یا همان طور که بسیاری از تهرانیها عنوان می‌کنند پاساژ میلاد نور یکی از اولین مراکز خریده مدرن بود که بعد از انقلاب اسلامی در ایران آغاز به کار کرد. به گفته بسیاری از افراد میلاد نور مهمترین سازه تجاری در ایران بود که سبب شد دیده بسیاری از افراد نسبت به ساختمان های تجاری تغییر کرده و رویکردی متفاوت اتخاذ نمایند. موفقیت میلاد نور به حدی زیاد بود که سالها این مرکز به عنوان اصلی ترین بخش برای خرید به حساب می آمد. با وجود اینکه سالها از ساخت این سازه میگذرد ولی هنوز نیز یکی از پرترددترین مراکز خرید تهران می باشد ولی دیگر شکوه گذشته را نداشته و تقریباً جای خود را به مراکز خرید مشهورتر داده است

پاساژ میلاد نور کجاست؟

مرکز خرید میلاد نور برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ کلنگ ساخت آن به زمین زده شد و پس از ۸ سال با دارا بودن  ۳۷۸ تجاری مورد بهره برداری قرار گرفت. این مرکز خرید که یکی از بهترین و موفق ترین سازه های تجاری در تهران به حساب می آید در شهرک غرب واقع شده و از نظر ماهیت تجاری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بسیاری از کارشناسان حوزه شهرسازی بر این باور هستند میلاد نور اولین و مهم ترین سازه بود که توانست دید مردم نسبت به ساختمان های تجاری و پاساژها را تغییر داده و آنها را از سمت بازارهای سنتی به مراکز خرید مدرن بکشاند

مسیر دسترسی به میلاد نور

دسترسی به میلاد نور بسیار ساده می باشد و شما از تمامی نقاط تهران می توانید به سمت این مرکز خرید مشهور حرکت کنید. دو اتوبان اصلی که به شما دسترسی می دهد اتوبان شیخ فضل الله و یادگار امام می باشد، شما به منظور اینکه بتوانید به سمت این مجموعه حرکت کنید در صورتی که از سمت شیخ فضل الله حرکت می کنید بعد از میدان صنعت به سمت غرب حرکت کرده و سپس اولین دوربرگدان ربه سمت میدان صنعت باز می گردید.

نزدیک ترین مترو به میلاد نور

از حسن های مرکز خرید میلاد نور دسترسی بسیار راحت و قابل تردد بودن آن می باشد. شما می توانید با استفاده از متروی ایستگاه صنعت که دقیقا در میدان صنعت قرار گرفته است به راحتی به این مرکز خرید تردد داشته و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. پس از اینکه شما در این ایستگاه پیاده شدید مرکز خرید میلاد نور دقیقا روبرو شما قرار گرفته و می توانید در کمترین زمان به این مکان برسید.

بخش های مختلف مرکز خرید میلاد نور

پاساژ میلاد نور همانگونه که پیش از این نیز گفتیم دارای 378 واحد تجاری می باشد که تمامی آن ها در 6 طبقه تقسیم شده اند. به منظور اینکه شما بتوانید به صورت هدفمند در این پاساژ قدم زده و از بخش های مختلف آن بهره مند شوید ما در نظر داریم برای شما کاربرد هر یک از طبقات را معرفی کرده و کمک کنیم بهترین بازدهی را داشته باشید.

طبقه اول: انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش

طبقه دوم: فروش جواهرات ، بدلیجات و ساعت

طبقه سوم: ترکیبی از محصولات مختلف مانند وسایل تولد و پوشاک

طبقه چهارم: همانند طبقه اول همراه با لوازم جانبی کامپیوتر، پیانو، صنایع دستی

طبقه پنجم: لوازم مربوط به کودکان و نوجوانان، انواع محصولات دکوراتیو

طبقه ششم: فودکورت، کافی شاپ و رستوران

حراجی های پاساژ میلاد نور

از مزیت هایی که پاساژ میلاد نور دارد بحث حراجی های آن است که شما می توانید با هزینه ای کمتر از قبل تمامی خریدهای خود را انجام دهید. این حراجی ها که معمولا در مناسبت هایی مانند شب عید ، سال نو میلادی و مراسم های مذهبی می باشند به مراجعه کنندگان این فرصت را می دهد تا بتوانند در قبال پرداخت هزینه ای بسیار پایین تمامی مایحتاج خود را خریداری کنند.

امکانات مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور با وجود اینکه بیش از 20 سال از ساخت آن می گذرد ولی هنوز نیز به عنوان یکی از بهترین و پر امکانات ترین مجتمع های تجاری در تهران به حساب می آید. استفاده بهینه از بهترین ابزار و به کار گیری مهندسین برجسته سبب شده است این مرکز خرید در تهران به عنوان نماد موفقیت یاد شود. شما می توانید در این مجموعه انواع مختلف برندها را با قیمت های مناسب پیدا کرده و بر اساس علاقه خود بهترین جنس ها را تهیه کنید. زمانی میلاد نور را بسیاری به عنوان یک مرکز خرید گران قیمت به حساب می آرودند ولی امروزه با تاسیس مراکزی خرید دیگر این مسئله به کلی تغییر کرده است.

 

زمان مناسب مراجعه به پاساژ میلاد نور تهران

یکی از اصلی ترین سوالاتی که برای مراجعه کنندگان به مجتمع میلاد نور پیش می آید این است که بهترین زمان برای مراجعه به این مرکز خرید چه زمانی می باشد. این مسئله بیشتر به دلیل ترافیک سنگین این محدود می باشد. باید به شما بگوییم بهتر است شما بعد از ساعت 12 ظهر و تا ساعت 3 به سمت این مرکز خرید حرکت کنید.

 

پارکینگ میلاد نور

مراجعه کنندگانی که قصد دارند به سمت میلاد نور حرکت کنند نیازی نیست نگران محل پارک خودرو خود باشند در این مجموعه یکی از بهترین و مجهزترین پارکینگ ها قرار دارد که شما می توانید خودروی خود را در آنجا پارک کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این پارکینگ نیز مانند تمامی پارکینگ های مراکز خرید پولی می باشد.

ساعت کاری میلاد نور تهران

فعالیت میلاد نور به غیر از جمله ها همه روزه از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 10 شب نیز ادامه دارد. مراجعه کنندگان باید در نظر داشته باشند به منظور اینکه بتوانند بهترین تجربه را داشته باشند روز های جمعه این پاساژ از ساعت 16:30 باز می شود.

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه ها: ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰

تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۰۸۵۱۰۴

 

سایت میلاد نور

متاسفانه مجتمع میلاد نور هیچگونه سایتی ندارد و افرادی که قصد دارند نسبت به آخرین اطلاعات این مرکز دسترسی داشته باشند می تواند نگاهی به صفحه اجتماعی این وب سایت در شبکه اجتماعی تلگرام انداخته و نسبت به تغییر و تحولات این مرکز نیز اطلاعات دقیقی را بدست بیاورند.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی ارگ تجریش، ساعات کاری و آدرس و عکس

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن