معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

یکی از خاص ترین سالن اجتماعات کشور ، سالن زمرد هتل هما هست که به دلیل ساختار متفاوت آن قابلیت این را دارد که در شرایط مختلف ظرفیت میزبانی خود را بالا و پایین ببرد. در اصل این سالن اجتماعات به نحوی طراحی شده که به میزبان اجازه می دهد بنا به ماهیت مراسمی که برگزار می کند بتواند تغییرات عمده ای را در نحوه چینش صندلی ها ایجاد کرده و آن را بر اساس نیاز بزرگ یا کوچک کند! البته سالن اجتماعات هتل هما تنها به سالن زمرد ختم نمی شود و دارای بخش های مختلفی می باشد که همراه با شما قصد داریم نگاهی به تمام این سالن ها بیاندازیم.

 

ظرفیت سالن اجتماعات هتل همای تهران

یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از افراد هتل هما را برای مراسم های خود انتخاب می کنند امکان تغییر ظرفیت سالن های این مجموعه می باشد. بزرگترین سالن این مجموعه سالن اجتماعات زمرد است و بعد از آن سالن مروارید قرار دارد حالا با هم نگاهی به تمامی سالن های این مجموعه می اندازیم.

 

ظرفیت سالن زمرد هتل هما

این سالن که بنا به گفته مدیریت قابلیت میزبانی از تمامی مراسم ها را دارا می باشد در حالت مختلف می تواند ظرفیت خود را تغییر دهد. در حالت U شکل شما می توانید 90 تا 180 نفر را میزبانی کنید ولی در صورتی که قصد دارید برای مراسم عروسی و یا ختم از آن استفاده کنید می تواند از 250 تا 500 نفر را میزبانی کند. نکته قابل توجه در مورد این سالن امکان برگزاری برنامه های زنده و یا مشاهده فیلم هست که در این صورت از 500 تا 700 نفر را میزبانی می کند.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

ظرفیت سالن مروارید هتل هما

سالن مروارید نیز دقیقا همانند سالن زمرد در شرایط مختلف قابلیت تغییر تعداد صندلی را دارا می باشد. در این سالن شما می توانید در حال U شکل 90 تا 180 نفر ، در حالت مهمانی یا ضیافت 200 تا 400 نفر و در حالت سینمایی 400 تا 500 نفر را میزبانی کند.

 

ظرفیت سالن هما کلاس هتل هما

این سالن که بیشتر برای کلاس های درسی و بخش های آموزشی راه اندازی شده است در کلاس ها و کارگاه های آموزشی قابلیت این را دارد که از 40 تا 50 نفر را میزبانی کند. ولی اگر شما قصد دارید از این مرکز به عنوان ضیافت بهره بگیرید می توانید 80 تا 200 نفر را میزبانی کنید.

 

ظرفیت سالن صدف هتل هما

سالن صدف را مجموعه هما به عنوان یکی ازسالن ها چند کاربری خود معرفی می کند که در آن می توان ضیافت ، کلاس درس ، کارگاه آموزشی و حتی سمینارهای سینمایی شکل را برگزار کرد. در این سالن در حالت U شکل شما می توانید از 75 تا 150 نفر را در حالت ضیافتی 100 تا 180 نفر و در حالت کلاسی و یا سمیناری 70 تا 140 نفر را میزبانی کنید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

ظرفیت سالن نگین هتل هما

سالن نگین هتل هما که مخصوص جلسات و میتینگ های مهم می باشد به صورت کلی قابلیت میزبانی از 15 تا 24 نفر را دارد و به شما این فرصت را می دهد تا به صورت خودکار از صحبت ها و گفته های جلسه فیلم برداری کنید.

 

ظرفیت سالن آینه هتل هما

سالن آینه هتل هما که برای مراسم های عقد و سیمنارها ایجاد شده است یکی از زیباترین اتاق عقدها را برای شما تهیه کرده و شما می توانید به راحتی در این اتاق عقد شرکت کرده و از خدمات آن بهره بگیرید. توجه داشته باشید این اتاق قابلیت میزبانی از 20 تا 40 نفر را دارا می باشد.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

امکانات سالن اجتماعات هتل همای تهران

بدون شک برند هتل هما سال ها است در بخش میزبانی از مراسم های مختلف تجربه دارد و همین مسئله بوده که سبب شده در طی سالهای مختلف افراد زیادی برای مراسم خود این مجموعه را انتخاب کنند. در این مرکز شما می توانید از امکانات صوتی ، تصویری و خدمات متنوعی برخوردار شوید که نمونه آن در مراکز دیگر قابل مشاهده نمی باشد. از جمله مهم ترین امکانات این مجموعه شامل موارد پیش رو می شود.

  • اینترنت وایرلس
  • پرده نمایش
  • تخته وایت برد
  • رقص نور
  • سیستم صوتی
  • سن
  • گل آرایی
  • میکروفن با سیم
  • میکروفن بی سیم
  • نورپردازی
  • ویدئو پروژکتور
  • LCD
  • اتاق عقد
  • سفره عقد
  • عکسبرداری
  • فیلمبرداری

پارکینگ سالن اجتماعات هتل همای تهران

یکی از مزیت های اصلی استفاده از سالن اجتماعات هتل هما دسترسی به پارکینگ می باشد. شما می توانید خودرو های خود را در داخل پارکینگ مجموعه و یا در محوطه بیرون هتل که فضای بسیار مناسبی است پارک کنید. این مجموعه به شما این فرصت را ارائه می دهد تا بتوانید با خیالی آسوده خودروهای خود را پارک کرده و به راحتی از امکانات داخل مجموعه بهره بگیرید.

 

پذیرایی سالن اجتماعات هتل همای تهران

از آنجایی که بخش پذیرایی سالن اجتماعات با پذیرایی هتل مشترک می باشد شما می توانید یکی از بهترین خدمات را در بخش پذیرایی انتظار داشته باشید. این مجموعه سه نوع منو در اختیار شما می گذارد که می توانید از میان آنها منو غذاهای سلف سرویس ، تک پرسی و فینگر فود را انتخاب کنید. در این منو مراجعه کنندگان می توانند از هر سبک غذایی سه منو مختلف را بر اساس بودجه و علاقه خود انتخاب کنند که همین مسئله سبب می شود ، تنوع پذیرایی این مجموعه نسبت به سالن های مشابه بسیار مثال زدنی باشد.

 

آدرس مجموعه سالن اجتماعات هتل همای تهران

از آنجایی که مجموعه هتل های همای تهران در نزدیکی میدان ونک قرار گرفته است دسترسی به آن نیز بسیار ساده می باشد و شما می توانید به طریق مختلف به این مجموعه مراجعه کنید. برای آن دسته از افرادی که آدرس هتل هما را بلد نیستند پیش رو آدرس دقیق را ذکر می کنیم؛

تهران، میدان ونک، انتهای خیابان برزیل شرقی، نبش بن بست لاله، پلاک ۲

عکس های سالن اجتماعات هتل همای تهران

برای شما هومتیکی های عزیز این امکان فراهم شده است تا بتوانید بهترین عکس های این مجموعه را مشاهده کرده و در صورت اینکه باب دل شما باشد آنها را برای نیازهای خود رزرو کنید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک سالن های اجتماعات مختلف را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن