پارک بانوان تهران نرگس

پارک بانوان تهران نرگس ، معرفی کامل با عکس

خوشبختانه در چند وقت اخیر مراکز اختصاصی بانوان به شدت افزایش پیدا کرده و آنها می‌توانند در فضاهایی که مخصوص به بانوان است، بدون حجاب و یا پوشش اذیت کننده حاضر شوند. هر بخش از تهران چندین مرکز این چنینی دارد که بر اساس امکاناتی که در اختیار خانمها قرار می‌دهند، می‌توانند یکی را انتخاب کرده و از امکانات آنها نهایت استفاده را ببرند. پارک بانوان تهران نرگس یکی از بهترین نمونه‌های این مراکز می‌باشد که به صورت تخصصی خدماتی را در اختیار بانوان قرار می‌دهد. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم برای شما این پارک زیبا را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

همه چیز درباره بوستان نرگس

اگر بخواهیم از نظر مساحت و سازه‌هایی که در یک پارک به کار رفته شده است صحبت کنیم، بوستان بانوان نرگس که در محله یافت آباد قرار گرفته، بزرگترین پارک تخصصی بانوان است که در تهران راه‌اندازی شده است. این مرکز که برای اولین بار در سال ۱۳۹۰مورد بهره‌برداری قرار گرفت، به حدی مشهور شده که بسیاری از ساکنین غرب تهران برای برگزاری مراسم و انجام فعالیت‌های ورزشی این محل را انتخاب می‌کنند.

این پروژه که توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران در زمینی به مساحت ۸0۵۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت، برای رفاه حال بانوان امکانات متنوعی را ائه می‌دهد. این پارک در ابتدا تحت عنوان بوستان مادر قائم معرفی شد و شهرداری به منظور اینکه این فضا را کاملاً برای بانوان اختصاصی کند، از پرده‌ها و ابزار متنوعی استفاده کرده است. مولفه اصلی که این مرکز اختصاصی بانوان را نسبت به تمامی پارک‌های مشابه متمایز می‌کند، حصار سفید رنگی است که در اطراف آن به کار گرفته شده که همین مسئله سبب می‌شود افراد نتوانند از بیرون به داخل آن دید داشته باشند.

همه چیز درباره بوستان نرگس

امکانات دیدنی و رفاهی پارک نرگس

یکی از دلایلی که سبب می‌شود بسیاری از بانوان به بوستان نرگس بروند، ارائه خدمات متنوع برای مراجعه کنندگان است. پارک نرگس اولین مرکزی بود که زمین روباز ورزشی را در اختیار بانوان قرار داد که می‌توانند ورزش‌هایی مانند والیبال، بدبینتون، بسکتبال و حتی فوتبال را با خیالی راحت دنبال کنند. از سال ۱۳۹۶ ورزش‌ها به شدت گسترش پیدا کردند و زمین‌هایی مانند پیست اسکیت، سالن بدنسازی حرفه‌ای، زمین تنیس روباز، استخر همراه با سونا جکوزی روباز در اختیار بانوان قرار گرفت.

مادران می‌توانند همراه با فرزندان خود به شرط اینکه پسران کمتر از ۵ سال باشند، به این مرکز آمده و از امکانات متعدد آن بهره‌مند شوند. البته امکاناتی که تا به امروز افتتاح شده، تنها به ورزش و تفریحات، اختصاص ندارد و بخش‌های آموزشی مانند کتابخانه و الن‌های بهینه‌سازی شرایط بانوان نیز در این مرکز آغاز به کار کرده‌اند. اگر قصد دارید دوره‌های آموزشی مانند کاشت گیاه، یادگیری زبان‌های مختلف، گلیم بافی و موارد هنری دیگر را به صورت اختصاصی در کنار بانوان دیگر آموزش دیده و کارهای عملی آنها را دنبال کنید، این مرکز خدمات متنوعی را برای شما در نظر گرفته است.

امکانات دیدنی و رفاهی پارک نرگس

سایر امکانات پارک بانوان نرگس

علاوه بر تمامی مواردی که تا بدین نقطه در مورد پارک بانوان نرگس اعلام کردیم، خدمات متنوع دیگری نیز به منظور رفاه حال بانوان در نظر گرفته شده که می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای از این خدمات نهایت استفاده را ببرند. به عنوان مثال، در این مرکز کیوسک های اجاره دوچرخه و اسکیت در نظر گرفته شده که می‌توانید بر اساس زمانبندی‌ها نسبت به اجاره این وسایل اقدام کنید. علاوه بر این راه‌اندازی پیست پیاده‌روی یکی از دلایلی است که بسیاری از بانوان عزیز برای سپری کردن اوقات خوش به این مرکز روی می‌آورند. البته در طی دو سال اخیر سالن‌های آرایشی و آتلیه عکاسی اختصاصی که از فضاهای باز برای بانوان عکاسی و فیلمبرداری می‌کنند، در این مرکز راه افتاده و بسیاری از بلاگرها از بوستان نرگس برای فیلمبرداری خاص خود استفاده می‌کنند.

 

نقشه هوایی بوستان نرگس

به منظور اینکه شما بانوان عزیز راحت تر بتوانید به سمت این مرکز حرکت کنید برای شما نقشه هوایی آن را مشخص کرده ایم

نقشه هوایی بوستان نرگس

شماره تلفن بوستان نرگس

در صورت اینکه قصد دارید از خدمات و امکاناتی که بوستان بانوان نرگس در اختیار شما قرار می‌دهند، اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید یشنهاد می‌کنیم پیش از حضور با این مجموعه تماس برقرار کرده و از آخرین به روز رسانی‌ها مطلع شوید. شماره تماس پارک بانوان برای هر بخش از امکانات متنوع می‌باشد ولی ما تلفن مدیریت را در این بخش برای شما قرار داده‌ایم.

شماره تلفن؛ 02166226660

 

تصاویر بوستان بانوان نرگس

برای اینکه شما دید بهتری از بوستان بانوان نرگس داشته باشید، چند قطعه عکس متفاوت از این مرکز را آماده کرده‌ایم تا به صورت بصری نیز نگاهی به این مرکز داشته باشید.

تصاویر بوستان بانوان نرگس

تصاویر بوستان بانوان نرگس

تصاویر بوستان بانوان نرگس

تصاویر بوستان بانوان نرگس

آدرس دقیق بوستان بانوان نرگس

اگر قصد دارید با خودروی شخصی به طرف بوستان بانوان نرگس بروید، آدرس دقیق این مرکز را مشخص کرده اینم تا بتوانید به راحتی به این بوستان بروید. در نظر داشته باشید پارکینگ اختصاصی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

یافت آباد، بلوار معلم، بعد از پارک قائم، خیابان قائم، خیابان آبشار، بوستان بانوان نرگس

 

نزدیک ترین مترو به بوستان بانوان نرگس

اگر شما نیز قصد دارید از طریق حمل و نقل عمومی به سمت این مرکز حرکت کنید، دو ایستگاه نعمت آباد و آزادگان نزدیک ترین ایستگاه ها به حساب می آیند.

 

مقاله‌های پیشنهادی:

پارک جوانمردان تهران، امکانات و مسیر و دسترسی با مترو

معرفی پارک پردیسان تهران، دیدنی ها و خدمات و آدرس

پارک پلیس تهران کجاست؟ آدرس و مشخصات و امکانات

Loading

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن