پاساژ طوبی چیتگر

پاساژ طوبی چیتگر ،لوکیشن و تلفن و نزدیک ترین مترو

سال‌هاست در منطقه ۲۲ تهران ساکن هستم و پاساژ طوبی را باید یکی از اولین و اصلی‌ترین مراکز تفریحی در این محله معرفی کنم که حتی پس از ساخت مراکز خرید بسیار مدرن مثل ایران مال، طوبی هنوز هم یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های ساکنین محله ما می‌باشد که خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. مرکز خرید طوبی که در محله کودک و چسبیده به اتوبان آزادگان قرار گرفته، از موقعیت مکانی بی‌نظیری بهره‌بند است که همین مسئله طوبی را به پاساژ بسیار خاصی در تهران تبدیل کرده است. از آنجایی که طوبی میزبان برندهای معتبر ایرانی است ، افرادی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند، به دنبال محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. در این مقاله قصد داریم همراه با شما نگاهی به مرکز خرید طوبی انداخته و طبقات آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

امکانات مجتمع تجاری طوبی چیتگر

اگر از درب ورودی فاز یک پارک چیتگر قصد داشته باشید به سمت پارک چیتگر بروید، مرکز خرید بسیار لاکچری را مشاهده می کنید که در 6 طبقه تاسیس شده است. مرکز خرید طوبی چیتگر که در منطقه 22 و چسبیده به متروی چیتگر در تاریخ 12 شهریور 1394 مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از اصلی ترین پاساژهای غرب تهران به حساب می آید. در این مرکز خرید منحصر به فرد، می توانید بخش های مختلفی از رستوران ، مغازه های منحصر به فرد و مراکز خدماتی را در دسترس داشته باشید. مرکز خرید طوبی دارای 18 پله برقی، 2 آسانسور بسیار متفاوت و یک هایپر بسیار بزرگ است. سبک کار شده در این مرکز خرید در قیاس با دیگر پاساژهای مدرن مانند ایران مال ، تهران مال ، اوپال و پالادیوم بسیار متفاوت بوده و بیشتر تلاش شده از رویکرد پاساژهایی مانند کوروش و میلاد نور در آن استفاده شود.

امکانات مجتمع تجاری طوبی چیتگر

 

مغازه‌‌های مرکز خرید طوبی چیتگر تهران

در مرکز خرید طوبی شما این فرصت را دارید که برندهای مختلف ایرانی را مشاهده کنید. ولی باید در نظر داشته باشید این مرکز خرید بر اساس الگوی مصرفی خاصی ساخته شده که بر اساس آن نباید این انتظار را داشته باشید که جنس های گران قیمت را در آن مشاهده کنید. به عنوان مثال در این پاساژ خبری از رستوران های زنجیره ای مشهور نبوده و تنها می توانید از کافه ها و رستوران های خاص خود مجموعه بهره مند شوید. دلیل عمده ای که این محله در میان ساکنین منطقه 22 بسیار محبوب شده است، همین رویکرد خاص سازندگان آن است. واقع شدن در نزدیکی متروی چیتگر و اتوبان آزادگان همراه با شرایط خاص محله کوهک سبب شده بسیاری از افراد برای برطرف کردن نیازهای خود این مرکز خرید را برای خود انتخاب کنند.

 

پاساژ طوبی چیتگر تا چه زمانی باز است؟

پاساژ طوبی تهران همه روزه فعالیت خود را از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 شب ادامه می دهد. در ماه مبارک رمضان برخی از مغازه های این مرکز خرید فعالیت خود را با کمی تاخیر آغاز می کند و حتی ممکن است بعد از ساعت 12 هم فعالیت داشته باشند.

 

رستوران پاساژ طوبی چیتگر

در مرکز خرید طوبی چندین رستوران و کافه منحصر به فرد راه اندازی شده است که می توانید از وجود آن ها استفاده کنید. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد، در پاساژ طوبی به دلیل رویکردی که وجود دارد معمولا رستوران های زنجیره ای گران قیمت، فعالیت نمی کنند و همین مسئله فرصتی را فراهم آورده است تا رستوران های بسیار خاصی در این پاساژ راه اندازی شوند.

رستوران پاساژ طوبی چیتگر

 

پاساژ طوبی چیتگر اینستاگرام

یکی از دلایلی که سبب شده مرکز خرید طوبی در میان تهرانی ها مشهور شود، فعالیت بسیار ویژه این مجموعه در شبکه های اجتماعی است. آی دی اینستاگرامی طوبی چیتگر @tooba.complex می باشد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از فعالیت های مجموعه آن را دنبال کنید.

 

لوکیشن پاساژ طوبی چیتگر

یکی از دلایلی که باعث شده پاساژ طوبی چیتگر در میان ساکنین غرب تهران بسیار محبوب شود، لوکیشن خاص آن است. پاساژ طوبی در منطقه 22 و چسبیده به اتوبان آزادگان قرار گرفته و از جنوب نیز به اتوبان تهران کرج وصل می شود. از آنجایی که متروی چیتگر در بخش جنوبی این مرکز خرید قرار گرفته، شما می توانید با استفاده از مترو و 5 دقیقه پیاده روی به سمت این مرکز حرکت کنید. به منظور اینکه دسترسی بسیار راحتی به این مرکز خرید داشته باشید، نقشه هوایی آن را در اختیارتان قرار می دهیم.

لوکیشن پاساژ طوبی چیتگر

 

آدرس پاساژ طوبی چیتگر

اگر قصد دارید از سمت شرق تهران به سمت مرکز خرید طوبی چیتگر حرکت کنید، بهتر است از اتوبان تهران کرج برای تردد استفاده کنید. شما می توانید از خروجی متروی چیتگر خارج شده و پس از عبور از میدان به سمت نسیم 16 حرکت کنید. پاساژ طوبی چیتگر دقیقا در سمت راست شما قرار گرفته و می توانید به راحتی خودروی خود را در پارکینگ چند منظور آن پارک کنید.

آدرس: استان تهران، آزادراه تهران – کرج، ورودی چیتگر، بلوار کوهک (شهید علیمرادیان)، نبش خیابان نسیم ۱۶

تلفن: ۴۶۰۸۴۷۷۸ ۰۲۱

 

پاساژ طوبی چیتگر با مترو

یکی از بزرگترین حسن های مرکز خرید طوبی چیتگر، قرار گرفتن مترو در نزدیکی آن است. شما می توانید با سوار شدن متروی خط 5 در ایستگاه چیتگر پیاده شده و سپس به سمت مرکز خرید طوبی چیتگر حرکت کنید. فاصله مترو تا خود مرکز خرید، کمی زیاد است و نیاز است سوار اتوبوس شده و یا با پای پیاده به سمت آنجا بروید.

 

ساعت کاری مجتمع طوبی

پیش از این نیز اشاره داشتیم که مرکز خرید طوبی چیتگر فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز نموده و تا ساعت 12 شب نیز به صورت مستمر باز می باشد. البته بخش هایپر این مجوعه از ساعت 8:30 باز بوده و شما می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

 

هومتیک همراه شما

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بسیار بیشتری از مراکز خرید تهران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم همراه با ما مطالب مختلف را دنبال کنید. در صورتی که قصد دارید مطلب جدید را به رشته تحریر در بیاوریم ، در بخش کامنت ها برای ما یادداشت کنید.

 

با این مراکز نیز آشنا شوید:

مرکز خرید بام لند تهران (چیتگر). مسیرها و امکانات

پروژه برج لکسون چیتگر، امکانات و دسترسی و تصاویر

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن