معرفی مرکز خرید کوروش

معرفی مرکز خرید کوروش،ساعت کاری و امکانات

مرکز خرید کوروش که روزگاری به عنوان مهمترین مرکز خرید تهران از آن یاد می شد در بزرگراه ستاری و نزدیک به تقاطع اتوبان حکیم قرار گرفته است. این مرکز تجاری – فرهنگی در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید و وسعت کلی آن ۹۵۰۰ متر مربع می باشد. مجتمع کوروش به دلیل وسعت و موقعیت منحصر به فرد خود در میان تهرانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بسیاری از افراد کوروش را به دلیل فروش البسه جوان پسند به یاد دارند و از آن به عنوان یکی از مراکز فروش لباس های بین المللی و غیر برند یاد می کنند

 

معرفی مرکز خرید کوروش

 

لوکیشن مرکز خرید کوروش

یکی از اصلی ترین مواردی که سبب شده است پاساژ کوروش در میان بسیاری از تهرانی ها محبوب باشد لوکیشن فوق العاده آن می باشد. مراجعه کنندگان می توانند اتوبان حکیم را به سمتش غرب پیموده و در تقاطع ستاری به سمت شمال حرکت کنند، پس از ۲۰۰ متر که در اتوبان ستاری حرکت کنند مجتمع تجاری کوروش در سمت راست آنها قرار گرفته و می توانند در صف پارکینگ قرار بگیرند.

 

معرفی مرکز خرید کوروش

مسیر دسترسی به مرکز خرید کوروش تهران

پیش از این به شما مسیر اصلی دسترسی به مجتمع خرید کوروش را معرفی کردیم حالا بهتر است روش های دسترسی دیگر را نیز با هم مورد ارزیابی قرار دهیم. لازم به ذکر است شما می‌توانید از بزرگراه‌های حکیم ، همت ، آبشناسان ، شیخ فضل الله و خیابان پیامبر نیز به پاساژ کوروش دسترسی داشته باشید.

 

معرفی مرکز خرید کوروش

مسیر دسترسی با خودرو شخصی به مرکز خرید کوروش تهران

مسیر دسترسی با خودرو شخصی به مجتمع خرید کوروش شامل سه روش اصلی میشود. افرادی که در محله های شرق تهران زندگی می کنند و قصد دارند به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند می توانند از دو اتوبان اصلی تهران یعنی حکیم و همت استفاده کرده و بعد از آن وارد اتوبان ستاری شوند. در صورتی که قصد دارید  خودرو خود را در پارکینگ مجتمع قرار دهید پیشنهاد می‌شود از مسیر حکیم وارد  ستاری شده و سپس خودرو خود را در پارکینگ قرار دهید.

در صورتی که قصد ندارید خودرو خود را در پارکینگ مجتمع پارک کنید می‌توانید از مسیر ستاری شمال به جنوب حرکت کرده و در خیابان پیامبر خودرو خود را پاک کنید و سپس با پای پیاده به مجتمع مراجعه نمایید. نکته‌ای که در مورد این تصمیم وجود دارد این است که معمولاً خیابان‌های اطراف کوروش مملو از خودروهای پارک شده می باشد و بهتر است خودرو خود را در پارکینگ قرار دهید.

 

معرفی مرکز خرید کوروش

مسیر دسترسی با تاکسی به مرکز خرید کوروش تهران

یکی از مشکلات اصلی مجتمع تجاری کوروش عدم دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی می باشد. اگر قصد دارید بهترین مسیر را برای رفتن به کوروش به کار بگیرید پیشنهاد می کنیم در میدان ونک و یا تجریش سوار ون های اکباتان شده و در تقاطع ستاری حکیم پیاده شوید. اشخاصی که از میدان ونک قصد دارند به این مجتمع تجاری مراجعه کنند بهتر است سوار تاکسی های دهکده المپیک شده و دقیقاً در تقاطع ستاری پیاده شوند. این خط تاکسیرانی از آنجایی که تعداد مسافرین کمتر از اکباتان می باشد سریعتر شما را به محل مورد نظر می‌رساند

 

مسیر دسترسی با مترو به مرکز خرید کوروش تهران

نزدیکترین مترو به مجتمع تجاری کوروش دو مترو صادقیه و ایران سبز می باشد که مراجعه کنندگان به این مجتمع می توانند ابتدا در یکی از این دو ایستگاه پیاده شده و سپس با انتخاب خطوط تاکسی که از اتوبان ستاری عبور می‌کنند در کنار این مجتمع پیاده شوند.

 

معرفی مرکز خرید کوروش

ساعت کاری مجتمع تجاری کوروش

مجتمع تجاری کوروش از نظر ساعت کاری به چهار بخش تقسیم می شود. این مسئله بر خلاف فعالیت تمامی مجتمع های تجاری می باشد که معمولاً از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می کنند. بخش تجاری بیشترین مراجعه کننده را به خود اختصاص داده است و فعالیت خود را از ۱۱ صبح آغاز کرده و تا ۲۳ ادامه می دهد و در آخر هفته و روزهای تعطیل ممکن است فعالیت آنها تا ۲۴ نیز ادامه داشته باشد. بخش اداری مجتمع کوروش فعالیت خود را از ساعت ۹ آغاز کرده و در ساعت ۱۸ به کلی فعالیت خود را به اتمام می رساند. پردیس سینمایی کوروش نیز که در طی چند سال اخیر به یکی از اصلی‌ترین سینماهای کشور تبدیل شده است فعالیتش را از ساعت ۱۱ صبح شروع کرده و تا ۲۲ به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 

معرفی مرکز خرید کوروش

بخش‌های مختلف مرکز خرید کوروش تهران

یکی از عواملی که در ابتدا سبب شد تا مرکز خرید کوروش در کمترین زمان محبوب شود مهندسی منحصر به فرد آن می باشد. این مرکز خرید که در ۱۸ طبقه بنا شده است 9 طبقه زیرزمینی دارد که به پارکینگ های مجتمع اختصاص داده شده است. 9 طبقه فوقانی این مرکز خرید به ترتیب به فروشگاه های تجاری ، مراکز رفاهی ، بخش های فرهنگی و شهربازی اختصاص داده شده است. شما در مجموع می توانید نزدیک به ۵۰۰ واحد تجاری را در این مرکز خرید پیدا کرده و بر اساس نیاز خود محصولات مد نظر را خریداری کنید.

  • طبقه همکف: طبقه همکف به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است.
  • طبقه دوم: مهمترین بخش طبقه دوم شامل فودکورت و سرزمین بازی می باشد
  • طبقه سوم: ، خانه بازی کودک و گیشه سینما
  • طبقه چهارم: سالن های شماره ۱ تا ۶ پردیس سینمایی کوروش و بخش فروش موارد غذایی
  • طبقه پنجم: واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی و از همه مهم تر سالن VIP
  • طبقه ششم: سالن‌های شماره ۷ تا ۱۲ پردیس سینمایی کوروش و بوفه رستوران ها

 

پردیس سینمایی کوروش

پردیس سینمایی کوروش در طی چند سال اخیر میزبان بسیاری از همایش ها و جشنواره های سینمایی بوده که این مسئله تحت تأثیر طراحی فوق العاده این پردیس سینمایی می باشد. در مجموع ۳۲۰۰ صندلی که تمامی آنها از کشورهای اروپایی وارد شده‌اند در این پردیس سینمایی به کار گرفته شده است. شما می توانید مهمترین فیلم های سینمایی را برای اولین بار در این پردیس مشاهده کرده و از فضای فوق العاده آن لذت ببرید.

 

شهربازی ژوپیتر در مرکز خرید کوروش تهران

یکی از هیجان انگیزترین بخش های  مجتمع  تجاری کوروش شهربازی ژوپیتر می باشد که به تقلید از مراکز تفریحی امریکا و ژاپن تهیه شده است. این مرکز که برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید نزدیک به ۱۲۰ دستگاه متنوع وجود دارد که شما با شارژ حساب خود می توانید از تمامی آن ها بهره مند شوید. علاوه بر این مراجعه کنندگانی که دوست دارند کودکان شش ماه تا شش سال خود را در مرکزی قرار داده و با خیالی آسوده از فضای مجتمع لذت ببرند می توانند آن ها را در مرکز خانه کودک مجتمع قرار دارد.

 

هایپر‌مارکت در مرکز خرید کوروش تهران

آن دسته از مراجعه کنندگانی که دوست دارند محصولات ارائه شده در فروشگاه های بزرگ را خریداری کنند در طبقه منفی دو مجتمع تجاری کوروش هایپراستار بسیار بزرگی تهیه شده است که شما می توانید تمامی خریدهای خود را در آنجا انجام دهید.

 

رستوران‌های پاساژ کوروش تهران

دو مرکز اصلی مجتمع تجاری کوروش که در آن رستوران و کافه قرار دارد در طبقه دوم و بخش فودکورت قرار گرفته اند که شما می توانید انواع رستوران های ایرانی و خارجی را مشاهده نمایید. در این مرکز خرید شما می توانید رستوران هایی مانند نایب ، جنارو و کافه ویونا رو مشاهده کنید که به عنوان رستوران های زنجیره ای عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 

خرید اینترنتی از پاساژ کوروش

دیجیتال مارکتینگ به یکی از روش‌های تبدیل شده است که بسیاری از مراکز خرید مدرن تلاش می‌کنند محصولات خود را به فروش برسانند. مرکز خرید کوروش نیز امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین مراکزی فعالیت میکند که دیجیتال مارکتینگ منحصر به فرد خود را دارا می باشد و از طریق وب سایت های میانجی محصولات تمامی مغازه ها را به فروش می رساند

 

 

معرفی مرکز خرید کوروش

اینستاگرام مرکز خرید کوروش تهران

مجتمع تجاری کوروش در اینستاگرام خود فعالیت عمده‌ای دارد تمامی مهمان های ویژه همراه با مغازه های موجود عکس برداری کرده و حیطه فعالیت آنها را مشخص میکند. شما می‌توانید از طریق آیدی kouroshmall صفحه اینستاگرامی این مجتمع را بررسی کنید

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

معرفی مشهور ترین پاساژ های تهران

معرفی مرکز خرید تیراژه 1 و 2

معرفی مرکز خرید گالریا + عکس

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن