استخر ارم سعادت آباد

استخر ارم سعادت آباد، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو آنلاین

استخر ارم سعادت آباد، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو آنلاین

استخر ارم سعادت آباد را می توان به عنوان یکی از کامل ترین مجموعه های تهران معرفی کرد که با وجود ارائه خدمات منحصر به فردی مانند باشگاه ورزشی ، هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را از متقاضیان دریافت می کند. این استخر که در میدان کاج تاسیس شده است یکی از اولین استخرهایی بود که لقب یک مجموعه ورزشی کامل را به خود گرفت و هم اکنون نیز از بهترین مجموعه های ورزشی در شمال غرب تهران به حساب می آید. شاید بسیاری از افراد تنها نکته منفی این مجموعه را کم بودن عمق این استخر عنوان کنند ولی به گفته مدیریت به منظور کاهش حادثه های مرگ بار تصمیم گرفته شده است عمیق ترین بخش استخر دو متر باشد. حالا همراه با شما نگاهی دقیق بر روی امکانات این مرکز می اندازیم.

استخر ارم سعادت آباد

امکانات استخر ارم سعادت آباد

افرادی که استخر ارم سعادت آباد را برای آب تنی خود انتخاب می کنند می توانند از امکانات متعددی مانند سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، حوضچه آب سرد ، استخر کودکان ، تونل مه ، حمام سنتی ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، سانس آزاد و استخر آب درمانی نیز استفاده کنند. در این استخر شما می توانید بهترین خدمات را در بالاترین کیفیت مشاهده کرده و علاوه بر آبتنی از بخش های بدن سازی و ورزش های دیگر نیز بهره مند شوند. لازم به ذکر است به منظور کاهش هزینه و ایجاد شرایطی که متقاضیان بتوانند از تمامی امکانات این مجموعه بهره مند شوند مدیریت استخر ارم پکیج های فروشی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید از طریق تماس با مجموعه یا مراجعه به صفحه اینستاگرامی از آن ها مطلع شوید.

استخر ارم سعادت آباد

سانس بانوان استخر ارم سعادت آباد

سانس بانوان این استخر محبوب از ساعت نه و سی دقیقه آغاز شده و تا ساعت چهار و نیم نیز فعالیت مستمری دارد البته شایان ذکر است در روزهای یک شنبه و سه شنبه ساعت کاری این مجموعه تغییر کرده و تا ساعت 17 و سی دقیقه نیز به بانوان خدمات رسانی می کند.

شنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰
یکشنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱7:۳۰
دوشنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰
سه شنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱7:۳۰
چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰
پنج شنبه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰
جمعه ساعت ۹:۳۰ الی ۱4:۳۰

استخر ارم سعادت آباد

سانس آقایان استخر ارم سعادت آباد

ساعت کاری آقان دقیق بعد از اتمام فعالیت بانوان آغاز می شود. در روزهای زوج شما می توانید از ساعت 16 و 30 دقیق وارد مجموعه شده و تا ساعت 11 شب در داخل استخر باشید ولی در دو روز یک شنبه و سه شنبه باید از ساعت 6 به این مجموعه مراجعه کنید.

شنبه از ساعت 16:30 الی 23
یکشنبه ساعت 18 الی 23
دوشنبه از ساعت 16:30 الی 23
سه شنبه ساعت 18 الی 23
چهارشنبه  از ساعت 16:30 الی 23
پنج شنبه  از ساعت 16:30 الی 23
جمعه  از ساعت 16:30 الی 23

استخر ارم سعادت آباد

برخورد پرسنل استخر ارم سعادت آباد

به دلیل اینکه این استخر در منطقه سعادت آباد تاسیس شده است سطح انتظار مراجعه کنندگان نیز از این مجموعه بسیار بالا می باشد ، تحت تاثیر همین مسئله بسیاری از کارکنان در بخش غریق نجاتی و آموزش از بهترین و زبده ترین افراد در این صنعت می باشند. بنا به گفته بسیاری از کسانی که به این مجموعه مراجعه کرده اند پرسنل در سطح بسیار ممتازی خدمات رسانی می کنند و به تمامی پرسش های مراجعه کنندگان نیز پاسخ می دهند.

 

کلاس های آموزش شنا استخر ارم سعادت آباد

مدیریت این مجموعه برای متقاضیان آموزش شنا مدرسین بسیار کارکشته ای را از سرتاسر کشور استخدام کرده و این امکان را فراهم کرده تا به صورت خصوصی و گروهی از کلاس های آموزش آن ها بهره مند شوند. نکته ای که متقاضیان باید به آن دقت کنند بحث ساعات کاری و خالی بودن زمان مدرسین است که می توانید از طریق صفحه ایسنتاگرامی و یا تماس با مجموعه از آن مطلع شوید.

 

آدرس دقیق استخر ارم سعادت آباد

افرادی که قصد دارند به این مجموعه مراجعه کرده و از امکانات آن بهره مند شوند می توانند از طریق آدرس پیش رو به سمت این مجموعه حرکت کنند.

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان سوم (نمازی زاده)، پلاک ۵

شماره تماس استخر ارم سعادت آباد

اگر قصد دارید از بخش آموزشی و یا خدمات منحصر به فرد دیگر این مجموعه اطلاعات به روزی را کسب کنید پیشنهاد می کنیم از طریق شماره تماس پیش رو با مجموعه تماس برقرار کرده و پاسخی برای تمامی پرسش های خود پیدا کنید.

۰۲۱۲۲۱۴۸۱۲۵

 

دسترسی به استخر ارم سعادت آباد

به منظور اینکه بتوانید به این استخر محبوب دسترسی داشته باشید می توانید از طریق تاکسی های خطی و یا اتوبوس های میدان صنعت – بلوار فرحزادی به سمت این مجموعه حرکت کنید. برای افرادی که دوست دارند از مترو برای رفتن به این مجموعه استفاده کنند باید بگوییم نزدیک ترین ایستگاه در میدان صنعت می باشد.

استخر ارم سعادت آباد

اینستاگرام استخر ارم سعادت آباد

امروزه اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به افراد می باشد، شما می تونید از طریق صفحه اینستاگرامی این مجموعه با آی دی eramsaadatabad در ارتباط بوده و اطلاعات به روزی را کسب کنید.

 

رزرو سانس های استخر ارم سعادت آباد در وب سایت هومتیک

به منظور اینکه شما بتوانید سانس های این مجموعه را برای خود یا دوستانتان رزرو کنید اپلیکیشن هومتیک شرایطی را فراهم کرده که از طریق اپلیکیشن این مجموعه بتوانید با تنها چند کلیک به راحتی سانس ها را مشاهده کرده و راحت ساعت مد نظر را برای خود رزرو کنید.

 

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین استخر های شمال تهران + عکس،آدرس و سانس ها

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن