استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

مجموعه انقلاب تهران در سال 1335 به منظور مکانی برای تمرین و بهسازی قهرمانان کشور راه سازی شد و هم اکنون نیز به عنوان یکی از بخش های اصلی تفریحی – ورزشی کشور شناخته می شود. علاوه بر پیست دو میدانی این مجموعه که بسیار محبوب می باشد، شما می توانید همه روزه از امکانات استخر و آب تنی این مجموعه نیز بهره مند شوید. استخر سان رایز یکی از بهترین استخرهای موجود در تهران می باشد که برای بانوان عزیز تهرانی راه اندازی شده است. بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند این استخر بهترین امکانات را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته و یکی از معدود مجموعه هایی می باشد که به صورت همزمان استخر روباز و سرپوشیده را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

امکانات استخر سان رایز

در این مجموعه مجهز شما می توانید امکاناتی مانند سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ حمام سنتی، حمام ترکی، بوفه، تراس آفتاب را مشاهده کنید. امکاناتی که شما در این مجموعه مشاهده می کنید در سطح بسیار ممتازی می باشد و نمونه مشابهی از آن دیده نشده است. علاوه بر تمامی امکاناتی که پیش از این به آن اشاره شد شما در این استخر می توانید از ایروبیک در آب و آموزش های متنوع نیز بهره مند شوید. نکته جالب در مورد این استخر وجود سه بوفه مجزاء می باشد که نمونه مشابه آن در هیچ استخری دیده نشده است.

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

سانس بانوان استخر سان رایز

از آنجایی که این استخر تنها برای بانوان خدمت رسانی می کند بنابراین قابل تامل است که دو شیفت را برای آن ها در نظر گرفته باشد. بانوان می توانند از ساعت 7 صبح وارد این مجموعه شده و تا ساعت 14 از خدمات آن بهره مند شوید. سانس دوم نیز از ساعت 15 آغاز می شود و تا 21 ادامه دارد، در نظر داشته باشید سانس روزهای پنج شنبه و جمعه این مجموعه نسبت به روزهای دیگر متفاوت می باشد و شما کمتر از خدمات آن می توانید بهره مند شوید.

شنبه ساعت 7 الی 14:00 – ساعت 15 الی 21:00
یکشنبه ساعت 7 الی 14:00- ساعت 15 الی 21:00
دوشنبه ساعت 7 الی 14:00- ساعت 15 الی 21:00
سه شنبه ساعت 7 الی 14:00- ساعت 15 الی 21:00
چهارشنبه ساعت 7 الی 14:00- ساعت 15 الی 21:00
پنج شنبه ساعت 7 الی 14:00- ساعت 15 الی 19:00
جمعه ساعت 9 الی 14:00- ساعت 15 الی 19:00

 

سانس آقایان استخر سان رایز

از آنجایی که این استخر تنها به بانوان خدمات رسانی می کند امکان استفاده از آن برای آقایان غیر ممکن می باشد.

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

برخورد پرسنل استخر سان رایز

بدون شک برخورد کارکنان این مجموعه را نمی توان با دیگر مجموعه ها مقیاسه کرد؛ در این مجموعه تمامی کارکنان به زبان انگلیسی تسلط داشته و خدمات ممتاز خود را به مراجعه کنندگان بین المللی نیز عرضه می کنند. در بخش پرسنل آموزشی و خدمات شما هیچ مجموعه ای را نمی توانید با نفرات این استخر مقایسه کنید و تنها پس از یک مرتبه خود شما این مسئله را متوجه خواهید شد.

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

کلاس های آموزش شنا استخر سان رایز

در این مجموعه برای بانوان عزیز بهترین خدمات آموزشی در نظر گرفته شده است که به صورت خصوصی و گروهی می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند. با وجود اینکه قیمت آموزش این مجموعه نسبت به دیگر بخش ها بیشتر می باشد ، ولی کیفیت آموزش آن نیز بهتر است.

 

آدرس دقیق استخر سان رایز

بدون شک تمامی تهرانی ها آدرس مجموعه ورزشی انقلاب را به خوبی می شناسند ولی برای کسانی که قصد دارند برای اولین بار به این مجموعه مراجعه کنند آدرس بدین صورت می باشد.

تهران، اتوبان چمران شمالی، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب

شماره تماس استخر سان رایز

اگر قصد دارید نسبت به آخرین تحولات و سانس های این مجموعه با خبر شوید می توانید از طریق تلفن های پیش رو با این مجموعه در ارتباط باشید. بهتر است پیش از مراجعه حتما تماسی را با مدیریت استخر برقرار کنید.

۰۲۱۲۶۲۱۷۴۷۰-۷۱

 

دسترسی به استخر سان رایز

شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ، مترو و یا خطی ها به این مجموعه دسترسی داشته باشید ولی با این وجود می توانید از طریق اتوبان کردستان و چمران به سمت این مجموعه رفته و از امکانات تفریحی ، آموزشی این مجموعه بهره مند شوید.

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب

اینستاگرام استخر سان رایز

از آنجایی که این مجموعه یکی از محبوب ترین استخرهای تهران می باشد مراجعه کنندگان بسیاری نیز به دنبال کردن خدمات آن در شبکه های اجتماعی تمایل دارند. آی دی این استخر در اینستاگرام blockblueir می باشد که بیش از 26 هزار دنبال کننده دارد.

 

رزرو سانس های استخر سان رایز در وب سایت هومتیک

دوستدارن این مجموعه می توانند از طریق نرم افزار مدیریت استخر هومتیک به راحتی این مجموعه را برای خود و همراهانشان رزرو کرده و از امکانات متعدد آن بهره مند شوند. تنها کاری که برای این مهم باید انجام دهید نصب این اپ بر روی تلفن همراه خود و یا ایجاد دسترسی از طریق وب سایت می باشد.

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن