استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر ترنج که در محله تهران نو و میدان شهیدان رحیمی راه اندازی شده است به عنوان یکی از بهترین استخرها از نظر طراحی شناخته می شود. این استخر که فضای بسیار خاصی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد در میان بهترین استخرهای منطقه به حساب می آید و کاربران می توانند از فضای بسیار خاص آن هر لحظه که دوست دارند استفاده کنند. این استخر که به دلیل محیط خاصش تحت هیچ شرایطی برای مسابقات مناسب نمی باشد. والدینی که قصد دارند با فرزندان خود به این مجموعه مراجعه کنند ، توجه داشته باشند که کودکان زیر 4 سال نمی توانند وارد این مجموعه شوند.

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

امکانات استخر ترنج

شما در استخر ترنج می توانید از امکاناتی مانند استخر چند منظوره ، آب درمانی ، سونا ، جکوزی و ماساژ درمانی بسیار عالی بهره مند شوید. این مجموعه که از نظر بهداشت و خدمات رفاهی  در سطح بسیار ممتازی قرار دارد ، از نظر بسیاری از افراد به عنوان یکی از سه مجموعه های آبی در شرق تهران شناخته می شود. مراجعه کنندگان عزیز به این مجموعه باید در نظر داشته باشند بردن هر گونه غذا و خوراکی به داخل استخر ممنوع می باشد ولی بوفه این مجموعه خدمات رسانی بسیار خوبی را برای تمامی افراد در نظر گرفته است.

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

سانس بانوان استخر ترنج

مجموعه ترنج برای تمامی بانوان خدمات خیلی خاصی را در نظر گرفته و به آن ها این فرصت را می دهد تا با خرید یک بلیط از سانس آزاد این مجموعه بهره مند شوند. این استخر ازساعت 9 و نیم به صورت رسمی درب های خود را به روی بانوان باز می کند و آن ها می توانند پس از خرید بلیط از تمامی امکانات آن بهره مند شوند. اگر بانوان قصد دارند از خدمات ماساژ بهره بگیرند بهتر است پیش از مراجعه با مدیریت تماس گرفته و از دسترس بودن این خدمات مطمئن شوند.

 

شنبه 9:30 الی 16
یکشنبه 9:30 الی 16
دوشنبه 9:30 الی 16
سه شنبه 9:30 الی 16
چهارشنبه 9:30 الی 16
پنج شنبه 9:30 الی 16
جمعه 9 الی 13:30

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

سانس آقایان استخر ترنج

این استخر بسیار محبوب که در شرق تهران راه اندازی شده برای آقایان ساعات بسیار مناسبی را در نظر گرفته و آن ها می توانند پس از اتمام ساعات کاری یعنی 17 به این مجموعه مراجعه کنند. آقایانی که دوست دارند در روز جمعه به این مرکز بروند می توانند از ساعت 15 خود را آماده ورود به این استخر کنند. برای آقایان نیز این مجموعه سانس آزاد در نظر گرفته و می توانند بعد از ورود تا پاسی از شب از خدمات بهره بگیرند.

 

 

شنبه 17 الی 22:30
یکشنبه 17 الی 22:30
دوشنبه 17 الی 22:30
سه شنبه 17 الی 22:30
چهارشنبه 17 الی 22:30
پنج شنبه 17 الی 22:30
جمعه 15 الی 22:30

 

برخورد پرسنل استخر ترنج

فارغ از تمامی امکاناتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد ، بکار گیری پرسنلی متعهد از مواردی می باشد که سبب می شود این استخر نسبت به دیگر رقباء متمایز بوده و به عنوان یکی از بهترین استخرها فعالیت کند. پیشنهاد می کنیم اگر به این استخر مراجعه کردید و با رفتار خارج از انتظار پرسنل مواجه شدید تجربه خود را با ما در وب سایت هومتیک به اشتراک بگذارید.

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

کلاس های آموزش شنا استخر ترنج

در این استخر به صورت فصلی شما می توانید از خدمات آموزشی این مجموعه بهره مند شوید. هنگامی که صحبت از خدمات فصلی می شود برای بسیاری از افراد این مسئله کمی نامفهوم می باشد ولی در استخر ما به خدماتی که در فصل تابستان ارائه شده و در دیگر فصول تعطیل می شود از اصطلاح فصلی استفاده می کنیم. معمولا مدرسین حرفه ای این استخر فعالیت خود را تنها در دو فصل بهار و تابستان دنبال می کنند.

 

آدرس دقیق استخر ترنج

از آنجایی که بسیاری از افراد دوست دارند به این استخر بی نظیر دسترسی داشته باشند ما در وب سایت هومتیک تصمیم گرفتیم آدرس دقیق استخر ترنج را برای شما بنویسیم

شهر تهران ، تهران نو ، فلکه شهیدان رحیمی(چایچی) ، خیابان شهید سرمدی(سفیدکوه شرقی) ، جنب خیابان بلال حبشی ، پلاک 10

شماره تماس استخر ترنج

در صورتی که دوست دارید از بخش های مختلف این استخر بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه به این استخر با مدیریت تماس حاصل کرده و از آخرین تغییرات این استخر اطلاعات دقیقی کسب کنید.

۷۷۴۲۷۹۴۶ و  ۷۷۴۷۲۵۱۴

 

دسترسی به استخر ترنج

اگر قصد دارید با خودروی شخصی به این مجموعه مراجعه کنید می توانید از طریق بزرگراه شهید باقری که کنار گذر خاقانی دقیقا پیش از تقاطع یاسینی قرار گرفته استفاده کنید. متاسفانه دسترسی با وسایل نقلیه عمومی به این استخر نسبت به دیگر استخرها دشوار می باشد.

 

رزور استخر ترنج تهران از طریق اپلیکیشن هومتیک

اگر دوست دارید از امکانات استخر ترنج بهره مند شوید می توانید با استفاده از اپلیکیشن هومتیک سانس مد نظر خود در این استخر را پیدا کرده و برای خود آن را رزرو کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر فرات میدان امامت تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

 

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن