استخر روباز هودین و هورام تهران

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز هودین و هورام تهران یکی از محبوب ترین و شاید بهترین استخرهای روباز تهران به حساب می آید که در منطقه تهرانسر تهران تاسیس شده است. این استخر را بسیاری از افراد به عنوان بهترین استخر روباز غرب تهران معرفی می کنند که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. استخر روباز هودین و هورام تهران از معدود استخر های روباز می باشد که هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل دسترس می باشد. بسیاری از افرادی که از این مجموعه استفاده کرده اند تنها نکته منفی آن را قیمت بسیار بالای بلیط معرفی می کنند. این استخر VIP که به صورت چهارفصل به مراجعه کنندگان خود خدمات رسانی می کند و حالا ما در وب سایت هومتیک به بررسی این استخر مشغول می شویم.

استخر روباز هودین و هورام تهران

امکانات استخر روباز هودین و هورام تهران

در استخر روباز هودین و هورام تهران شما می توانید از امکاناتی مانند بوفه ، جکوزی ، استخر روباز ، تراس آفتاب ، حمام سنتی ، ماساژ بهره مند شوید. نکته جالب در مورد بوفه این استخر امکان استفاده از کباب در کنار استخر می باشد که این مسئله برای اولین بار در این استخر مورد بهره برداری قرار گرفت. اندازه این استخر در قیاس با دیگر مجموعه های روباز تهران بسیار بزرگتر می باشد و همین مسئله سبب شده تعداد زیادی از افراد این مجموعه را برای آبتنی خود انتخاب نمایند. اگر قصد دارید در هوای گرم تابستان استخر بسیار مناسبی را برای آبتنی و آفتاب گیری خود انتخاب کنید بدون شک استخر هودین و هورام تهران بهترین گزینه برای ساکنین تهران به حساب می آید.

استخر روباز هودین و هورام تهران

سانس بانوان استخر روباز هودین و هورام تهران

استخر روباز هودین و هورام تهران که از معدود استخرهای روبازی می باشد که به بانوان نیز خدمت رسانی می کند. در این استخر روزهای زوج و جمعه را به بانوان اختصاص داده اند و پس از رزرو استخر از سامانه هومتیک می توانید به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

شنبه ساعت 8 الی 23
یکشنبه
دوشنبه ساعت 8 الی 23
سه شنبه
چهارشنبه ساعت 8 الی 23
پنج شنبه
جمعه ساعت 8 الی 18

استخر روباز هودین و هورام تهران

سانس آقایان استخر روباز هودین و هورام تهران

سانس آقایان در استخر روباز هودین و هورام تهران نسبت به خانم ها کمتر می باشد و حتی در روزهای جمعه نیز آقایان به این مجموعه دسترسی ندارند. در برخی از فصل ها سانس آقایان تغییر می کند و به همین دلیل بهتر است پیش از مراجعه به این مجموعه بهتر است حتما با مدیریت تماس حاصل کنید.

شنبه
یکشنبه ساعت 8 الی 23
دوشنبه
سه شنبه ساعت 8 الی 23
چهارشنبه
پنج شنبه ساعت 8 الی 23
جمعه

برخورد پرسنل استخر روباز هودین و هورام تهران

از مهمترین دغدغه های کسانی که قصد دارند به این مجموعه مراجعه کنند بحث برخورد پرسنل می باشد. گزارش مراجعه کنندگان نشان می دهد که پرسنل این مجموعه یکی از بهترین برخوردها را از خود نشان می دهند و آن ها را می توان به عنوان پرسنل بسیار حرفه ای در این صنعت معرفی کرد. در صورتی که نسبت به برخورد برخی از پرسنل ناراضی هستید می توانید با برقرار تماس با مدیریت موضوع را با آن ها در میان بگذارید.

استخر روباز هودین و هورام تهران

کلاس های آموزش شنا استخر روباز هودین و هورام تهران

یکی از نکات منفی در مورد استخر هودین و هورام بحث آموزش می باشد. این استخر تنها در فصل تابستان به کاربران خدمات آموزشی را ارائه می دهد و در فصول دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی هیچ گونه آموزشی ارائه نمی شود. در صورت اینکه شما مدرس خصوصی ای برای خود در نظر گرفته اید می توانید با هماهنگی مدیریت کلاس های آموزشی خود را دنبال کنید.

 

آدرس دقیق استخر روباز هودین و هورام تهران

به منظور اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه بهره بگیرید شما باید از طریق اتوبان آزادگان و یا اتوبان لشکری به سمت این مجموعه حرکت کنید. آدرس دقیق این استخر محبوب را برای شما همراهان عزیز پیش رو قرار داده ایم.

تهران- تهرانسر- بلوار گلها- تقاطع یاس- مجموعه توریستی ورزشی هودین و هورام

شماره تماس استخر روباز هودین و هورام تهران

در صورتی که قصد دارید آخرین اطلاعات را در مورد استخر روباز هودین و هورام تهران به دست بیاورید و یا انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنید می توانید از طریق شماره پیش رو و یا صفحه اینستاگرامی این مجموعه استفاده کنید.

۸۸۵۶۴۳۶۳

 

دسترسی به استخر روباز هودین و هورام تهران

افرادی که قصد دارند به این مجموعه مراجعه کرده و از امکانات آن بهره بگیرند، می توانند از طریق خطی های میدان آزادی به سمت این مجموعه مراجعه کنند. علاوه بر این اگر قصد دارید از طریق خودروی شخصی به سمت این مجموعه بروید بهترین مسیر از طریق اتوبان لشکری و یا اتوبان آزادگان می باشد.

استخر روباز هودین و هورام تهران

اینستاگرام استخر روباز هودین و هورام تهران

از مهمتریم ارکان اطلاع رسانی در دنیای امروز شبکه های اجتماعی هستند. شما می توانید از طریق آدرس اینستاگرام این مجموعه تمامی امکانات جدید را مشاهده کرده و با توجه به آن نسبت به خرید سانس مد نظر اقدام نمایید. آدرس اینستاگرام این مجموعه hodin_horam_pool می باشد.

 

رزرو سانس های استخر روباز هودین و هورام تهران در وب سایت هومتیک

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک به راحتی سانس های این استخر را مشاهده کرده و با تنها چند کلیک برای خود و یا دوستانتان سانس مد نظر را رزرو کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

3/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن