معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

امروزه شهر مقدس مشهد به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین مراکز فرهنگی کشور است و از این رو سالنهای همایش مختلفی در این شهر راه اندازی شده است. از میان تعداد کثیر سالنهای همایش که در این شهر وجود دارد، سالن همایش حاتمی مشهد یکی از گزینه های مناسب برای برگزاری همایش ها و مراسم فرهنگی – هنری به حساب می آید که در طی چند سال فعالیت خود، توانسته جایگاه ویژه ای را بدست آورد. در راستای بررسی مراکز مختلف، امروز همراه با شما هومتیکی های عزیز قصد داریم نگاهی دقیق به این مرکز محبوب انداخته و امکانات این مجموعه را به منظور برگزاری همایش ها بررسی نماییم.

 

ظرفیت سالن همایش حاتمی مشهد

از آنجایی که این مرکز همایش، بیشتر برای برگزاری سمینارهای علمی و کلاس‌های آموزشی طراحی شده است، تعداد صندلی های آن نیز در همین راستا طراحی شده و پاسخگوی نیاز شما مراجعه کنندگان می‌باشد. در این مرکز، نزدیک به ۳۵۰ نفر می‌توانند به عنوان میهمان حاضر شده و از تمام امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرند. البته پیش از رزرو این سالن، باید در نظر داشته باشید که ۱۰ صندلی آبی رنگی که در جلو قرار  داده شده،   مخصوص بانوان می‌باشد و در اصل، شما می‌توانید ۳۴۰ نفر را برای حضور در همایش خود دعوت کنید/

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

امکانات سالن همایش حاتمی مشهد

در مرکز حاتمی مشهد ، می‌توانید امکانات پایه ای  یک سالن همایش را مشاهده کرده و بر اساس همان نیز اقدام به برگزاری مراسم خود بکنید. در صحن اصلی این مرکز همایش، شما دسترسی به میکروفون‌های بیسیم و یقه‌ای دارید و می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپی که به کابل hdmi وصل می‌شود، از سیستم پروژکتور تعبیه شده در مرکز نهایت استفاده را ببرید. البته اگر فایل خود را بر روی فلش یا هارد درایو بریزید، می‌توانید از کامپیوتری که در این مرکز برای شما تهیه شده نیز، فایل‌های تصویری و عکس‌های خود را بر روی صفحه بیندازید.

سیستم صوتی که برای شما در این مرکز فراهم شده است، پاسخگوی نیاز مراسم‌های خاص مانند جشن فارغ التحصیلی و مراسم های آموزشی می‌باشد.  در این سیستم از بهترین برندها برای دالبی کردن پخش صدا استفاده شده و می‌توانید در نهایت، فایل ضبط شده را نیز از مرکز دریافت کنید. اگر از آن دست کارفرماهایی هستید که زمان کافی برای تدارکات و آماده کردن بسته‌های پذیرایی ندارند، در این مرکز می‌توانید با همکاری بخش تشریفات، بسته‌های پذیرایی را نیز در اختیار مهمانان خود قرار دهید.

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

پارکینگ سالن همایش حاتمی مشهد

یکی از خدمات ویژه‌ای که می‌توانید در مرکز سالن همایش حاتمی مشهد در اختیار داشته باشید، بحث پارکینگ اختصاصی آن است که این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در فضای بسته شهر مشهد خودروی خود را در حیاط ویژه‌ای پارک کنید. بر اساس گفته مدیریت این مرکز، نزدیک به 100 خودرو می‌توانند در حیاط این مجموعه پارک شوند و فضای بیرون نیز قابلیت میزبانی از ۳۰ خودرو را نیز دارا می‌باشد.

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

دسترسی به سالن همایش حاتمی مشهد

مشهد، فرامرز عباسی، خیابان رسالت، خیابان فرامرز عباسی سوم، مجتمع آموزشی دخترانه شهید حاتمی

شماره تماس سالن همایش حاتمی مشهد

09150606828-09058221142

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

معرفی سالن همایش حاتمی مشهد، امکانات و ظرفیت

 

اجاره سالن اجتماعات

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن