سالن همایش های هتل المپیک

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

سالن همایش های هتل المپیک یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید مراسم های خود را در آن با خیالی آسوده برگزار کنید. این مرکز که دارای بخش های مختلفی می باشد برای تمامی مراسم های شما مناسب بوده و شما می توانید در صورت نیاز سمینارهای تخصصی ، مراسم عروسی و حتی کلاس های درسی خود را در آن برگزار کنید. سالن اجتماعات هتل المپیک دارای 4 بهش مجزا می باشد که هر یک از آن ها دارای ورودی های اختصاصی و نشیمن های متفاوت بوده و خدمات بی نظیری را ارائه می دهند. امروز با هم نگاهی به سالن اجتماعات این هتل مجلل می اندازیم.

 سالن همایش های هتل المپیک

ظرفیت سالن همایش های هتل المپیک

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد ، در هتل المپیک شما می توانید 4 سالن اجتماعات بسیار مجلل را مشاهده کنید که هر یک از آن ها دارای امکانات متعددی می باشند. از این رو ما قصد داریم این سالن ها را بنا به ظرفیت تقسیم بندی کرده و سپس نگاهی به امکانات آن ها بیاندازیم.

 

سالن همایش های بین المللی

مشهورترین سالن همایش این مجموعه که شاید تصاویر آن را در برنامه های مهمی مانند انتخاب بهترین بازیکن لیگ برتر نیز مشاهده کرده باشد ، سالن همایش بین المللی هتل المپیک می باشد که با دارا بودن ظرفیت 600 نفره یکی از مجلل ترین مراکز در سرتاسر ایران می باشد. از آنجایی که این سالن همایش به منظور برنامه های زنده طراحی شده ، تنها حال و هوای همایشی و سمیناری دارد و برای مراسم دیگری قابل استفاده نیست.

 سالن همایش های هتل المپیک

سالن هگمتانه هتل المپیک

یکی از سالن های چند منظور در هتل المپیک که به دلیل ماهیت صندلی ها قابلیت تغییر شکل و تغییر ظرفیت را نیز دارا می باشد ، سالن هگمتانه می باشد. این سالن به گفته مدیریت در حالت سینمایی 250 نفر می توانند مهمان این مجموعه باشند ، ولی اگر بخواهید حالت کلاسی را در نظر بگیرید تنها 140 و در حال U شکل 30 نفر می توانند از فضا لذت ببرند. به گفته مدیریت این مجموعه در صورتی نیاز می توانید حالت های مختلف چیدمان را نیز تغییر دهید.

 سالن همایش های هتل المپیک

سالن حافظ هتل المپیک

در صورتی که قصد دارید جلسه بسیار مهم یا کلاس آموزشی خاصی را برگزار کنید یکی از بهترین مجموعه ها سالن حافظ است که در سه حال سینمایی ، چیدمان کلاسی  و چیدمان U شکل قابل اجرا می باشد. در بهترین شرایط در سالن حافظ شما می توانید 45 نفر را میزبانی کنید ولی در در دو چیدمان دیگر شما قابلیت میزبانی از 24 نفر را نیز دارا می باشید.

 سالن همایش های هتل المپیک

 

اتاق های جلسات هتل المپیک

شاید قابلیت تغییر چیدمان اتاق های جلسات هتل المپیک را بتوانیم یکی از بهترین مزیت های آن به حساب بیاوریم. در این بخش شما قابلیت این را دارید که بتوانید 30 تا 80 نفر را میزبانی کنید که همین مسئله برای جلسات مهم کاری و کارگاه های آموزشی بسیار عالی می باشد.

 سالن همایش های هتل المپیک

امکانات سالن همایش های هتل المپیک

سالن همایش های هتل المپیک را می توان به عنوان یکی از بهترین مراکز در سرتاسر ایران معرفی کرد که در غرب تهران تاسیس شده است. این مرکز که برای اولین بار برای میزبانی از رویدادهای ورزشی طراحی شده بود امروزه برای تمامی جلسات قابل استفاده می باشد. در این مجموعه شما امکاناتی همچون سیستم صوتی و تصویری فوق العاده پیشرفته ، مبلمان بسیار راحت ، امکان پخش به صورت آنلاین و زنده در صدا و سیما را نیز دارا می باشید. شایان ذکر است به دلیل اینکه این مجموعه بخشی از هتل المپیک می باشد ، شما می توانید از بخش پذیرایی این مجموعه نیز بهره مند شوید. در رستوران و کافه این مجموعه شما می توانید تمامی غذاهای ایرانی و بین المللی را سفارش داده و از خدمات آن برخوردار شوید.

 سالن همایش های هتل المپیک

پارکینگ سالن همایش های هتل المپیک

از آنجایی که هتل المپیک در طی سالهای گذشته میزبانی مراسم های بسیار مهمی بوده و خود هتل نیز برای مهمان های VIP طراحی شده است این امکان فراهم شده که افراد بتوانند به راحتی خودروهای خود را در پارکینگ این هتل پارک کنند.

 

تلفن سالن همایش های هتل المپیک

از آنجایی که هتل المپیک یکی از شلوغ ترین مجموعه های تجاری – رفاهی در ایران می باشد افراد بسیاری تلاش می کنند با دفتر این مجموعه از طریق تلفن در ارتباط بوده و اطلاعات دقیقی را بدست بیاورند. از این رو شماره این مجموعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شماره تماس هتل المپیک بدین صورت می باشد:

982144739270+

 سالن همایش های هتل المپیک

دسترسی به سالن همایش های هتل المپیک

بدون شک می توان ادعا کرد که دسترسی به سالن همایش های هتل المپیک یکی از عوامل موفقیت این مجموعه بوده که در طی چندین سال اخیر توانسته محبوبیت این مجوعه را دو چندان کند. اگر قصد دارید به هتل المپیک تهران مراجعه کنید می توانید از طریق سه اتوبان حکیم ، همت و آزادگان اقدام کنید. علاوه بر این متروی ورزشگاه آزادی نیز دقیقا در کنار این مجموعه قرار دارد و شما می توانید از این طریق نیز در این مجموعه تردد کنید.

 

آدرس سالن همایش های هتل المپیک

تهران – میدان المپیک – جنب درب غربی استادیوم آزادی

 

اجاره سالن اجتماعات در تهران

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن