معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

مرکز همایش ایرانیان که در نزدیکی ورزشگاه آزادی و هتل المپیک راه اندازی شده است، یکی از جدیدترین مراکزی است که می توانید کنسرت ها و مراسم های ویژه خود را در آن برگزار کرده و بیشتر به دلیل دسترسی راحتی که در اختیار شما قرار می دهد، امکان برگزاری مراسم را به نحو احسنت انجام داده و کمک می کند تجربه خوبی داشته باشید. سالن همایش ایرانیان را شاید شما در زمان پخش زنده از شبکه سه سیما مشاهده کرده باشید که در آن جوایز بهترین فوتبالیست ها و ورزشکاران کشور برگزار می شود و می توانید از آن به عنوان یکی از مرکز های اصلی برگزاری مراسم رسمی در داخل کشور یاد کنید.

سالن همایش ایرانیان علیرغم این که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است، ولی به دلیل ساختار متفاوتی که نسبت به تمامی سالن های موجود در کشور دارد، توانسته مخاطبین بسیاری را به سمت خود جلب کند و معمولاً همایش های رسمی کشوری و لشکری را می توانیم در این مرکز مشاهده کنیم. نزدیکی  این سالن همایش به ورزشگاه آزادی و هتل المپیک نیز سبب شده افرادی که به سمت این دو مرکز مراجعه می کنند، برای برگزاری همایش های مدنظر خود این سالن همایش را انتخاب کنند و همین مسئله اهمیت آن را دوچندان کرده است.

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

ظرفیت سالن همایش ایرانیان

در شرایطی که ما بخواهیم فضاهای اتاق پاویون و جایگاه CIP، جایگاه VIP و VVIP  را در نظر بگیریم، باید بگوییم،  مرکز همایش ایرانیان نزدیک به دو هزار نفر گنجایش دارد و شما می توانید بدون در نظر گرفتن فضاهای خالی نزدیک مجموعه هزار خودرو را در اطراف آن پارک کنید. این مجموعه از سوی مرادی رئیس وقت فدراسیون وزنه برداری و مسئولان وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد و فدراسیون وزنه برداری حمایت‌های مالی و معنوی زیادی برای راه اندازی این مجموعه به خرج داد.

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

امکانات سالن همایش ایرانیان

استفاده از سیستم های صوتی و تصویری بسیار مدرن سبب شده بسیاری از کسانی که برای برگزاری کنسرت و همایش های رسمی قصد دارند مرکزی را انتخاب کنند، به سمت مرکز همایش ایرانیان رفته و به دلیل هزینه کمتری که نسبت به دیگر مراکز دارد،  آن را به عنوان انتخاب اول خود قرار دهند. سیستم تهویه هوای منحصر به فردی که در این مجموعه به کار رفته شده، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون تداخل در فرایند ضبط صدا و پخش به صورت کاملاً حرفه ای مراسم خود را برگزار کرده و بتوانید صدای کاملا منحصر به فردی از مراسم خود در اختیار داشته باشید. نورپردازی هایی که در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است، در کمتر مجموعه ایرانی دیده شده است و می توانید با استفاده از همین نورپردازی به خوبی مراسم خود را برگزار کنید.

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

پارکینگ سالن همایش ایرانیان

قرار گرفتن در کنار ورزشگاه آزادی و هتل المپیک علاوه بر مزیت های دسترسی که دارد، این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید با خیالی آسوده خودروهای خود را پارک کرده و از خدمات مجموعه به خوبی استفاده نمایید. وجود پارکینگ رایگان نیز به عنوان یکی از امکانات منحصر به فرد مجموعه همایش ایرانیان به حساب می آید که پیش از آن کمتر مجموعه این امکانات را برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته بود.

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

دسترسی به سالن همایش ایرانیان

یکی از حوزه های اصلی استفاده از مرکز همایش ایرانیان، دسترسی آن است که می توانید از ۴ اتوبان اصلی کشور برای حرکت به سمت این مرکز حرکت کرده و بدون در نظر گرفتن ترافیک به سادگی  وارد این مجموعه شوید. نزدیک ترین دسترسی برای شما حرکت از سمت اتوبان آزادگان می باشد، ولی اگر از سمت شرق تهران قصد دارید به سمت مرکز همایش ایرانیان بروید، پیشنهاد می کنیم اتوبان حکیم و یا همت را انتخاب کرده و خروجی میدان المپیک را برای رسیدن به این مجموعه برگزینید.

ضلع غربی استادیوم آزادی ، بعد از هتل المپیک ، سالن همایش ایرانیان

شماره تماس سالن همایش ایرانیان

۴۴۷۴۸۱۵۲

۴۴۷۴۸۱۰۲

۴۴۷۴۸۱۴۹

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

 

اجاره سالن اجتماعات

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن