معرفی استخر تالار شهر قزوین

معرفی استخر تالار شهر قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

معرفی استخر تالار شهر قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر تالار شهر قزوین، دومین استخر بین المللی ایران است که فعالیت خود را بر اساس معیارها و استانداردهای روز دنیا آغاز کرده و به عنوان یکی از بهترین و مجلل ترین مراکز تفریحی در سراسر استان قزوین به شمار می آید.  این استخر که یکی از کامل ترین مجموعه ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بدون شک از بهترین مجموعه های ورزش آبی در کشور است که شما می توانید با استفاده از خدماتی که در اختیارتان قرار می دهند، اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. این مجموعه که چندین سال است راه اندازی شده است، امکانات متعددی را برای کاربران در نظر گرفته و میزبان رقابت های ورزشی متعددی نیز بوده است.

 

امکانات استخر تالار شهر قزوین

در استخر تالار شهر قزوین می توانید از امکانات متعددی که مدیریت برای شما در نظر گرفته است، بهره مند شده و در صورت نیاز نسبت به بهبود شرایط موجود با بخش های مختلف این مجموعه ارتباط برقرار کنید.  در این استخر می توانید سونای خشک و بخار،  جکوزی،  سرسره آبی،  استخر کودکان ، حمام سنتی ، ماساژ و استخر آب درمانی را در اختیار داشته و برای بهبود سلامت خود از حوضچه آبسرد مدرن این مجموعه استفاده کنید.  با توجه به خدماتی که این مجموعه در نظر گرفته، می توانید از شروع سانس وارد استخر شده و در انتها از تمامی موارد مد نظر استفاده کنید.

 

معرفی استخر تالار شهر قزوین

سانس بانوان استخر تالار شهر قزوین

بانوانی که قصد دارند از امکانات مجلل این مجموعه بهره مند شوند، می توانند از اول صبح یعنی ساعت ۹ به طرف این مجموعه حرکت کنند و تا ساعت 16 از تمام خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، نهایت بهره را ببرند. در نظر داشته باشید شما نمی توانید از این مجموعه به صورت سانسی استفاده کنید و حتماً باید  هزینه تمام روز را پرداخت کنید.

شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
یکشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
دوشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
سه شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
پنج شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۶
جمعه ساعت ۱۰ الی ۱۶

 

سانس آقایان استخر تالار شهر قزوین

آقایان نیز می توانند پس از اتمام سانس بانوان، وارد این مجموعه شوند و همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ از شرایطی که برای آنها در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند.  با وجودی که اعلام شده آقایان تنها می‌توانند تا ساعت ۲۳:۳۰ در این مجموعه حضور داشته باشند ، ولی گاهی اوقات مانند پنجشنبه ها این زمان تا ساعت یک بامداد نیز ادامه پیدا می کند.

شنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
یکشنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
دوشنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
سه شنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
چهارشنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
پنج شنبه ۱۷ الی ۲۳:۳۰
جمعه ۱۷ الی ۲۳:۳۰

 

برخورد پرسنل استخر تالار شهر قزوین

از آنجا که در این مجموعه امکانات فوق العاده ای برای تمام افراد در نظر گرفته شده است، به دور از انتظار نیست که کارمندان و پرسنلی که برای این مجموعه کار می کند، از بهترین و زبده ترین افراد در این عرصه باشند. از گزارش کسانی که به این مجموعه مراجعه کرده اند، دیده می شود برخورد پرسنل به حدی قابل قبول است که حتی برای توریست ها و افراد VIP نیز این مجموعه فوق العاده می باشد و می توانید به راحتی آنها را برای سپری کردن اوقات خوش دعوت کنید.

معرفی استخر تالار شهر قزوین

شماره استخر تالار شهر قزوین

برای اینکه مراجعه کنندگان بتوانند به سادگی با همه متقاضیان استفاده از خدمات این مجموعه در ارتباط باشند، مدیریت ۸ خط تلفن را برای آنها در نظر گرفته و می توانید با تماس با این خطوط، نسبت به تغییرات سانس های این مجموعه اطلاعات دقیقی را کسب کنید:

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۵

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۶

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۷

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۸

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۹

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۸۰

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۸۱

۰۲۸۳۳۶۵۱۹۸۲

 

قیمت بلیط استخر تالار شهر قزوین

کسانی که قصد دارند از خدمات این مجموعه استفاده کنند، باید در نظر داشته باشند که این استخر بلیط های ترکیب پکیج را به فروش می رسانند و می توانند با دنبال کردن صفحات مجازی استخر تالار شهر قزوین، نسبت به آخرین تغییرات قیمتی آن باخبر شوند.

معرفی استخر تالار شهر قزوین

خرید بلیط استخر تالار شهر قزوین

از آنجا که این مجموعه یکی از ممتاز ترین استخر های کشور به شمار می‌آید، می توانید با استفاده از روش های آنلاین و سنتی نسبت به خرید بلیط های آن اقدام کنید. راه اندازی وب سایت این مجموعه نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با تنها چند کلیک نسبت به خرید بلیط این مجموعه اقدام کنید.

معرفی استخر تالار شهر قزوین

سرسره آبی استخر تالار شهر قزوین

در مجموعه تالار استخر قزوین، می توانید یکی از بهترین و مطمئن ترین سرسره های آبی را که در کشور راه اندازی شده است، مشاهده کنید و همراه با کودکان خود برای سپری کردن اوقات خوش، از آن استفاده کنید. این سرسره آبی همچون تمامی بخش‌های دیگر مجموعه، دارای تاییدیه سازمان استاندارد می باشد و شما می توانید با خیال آسوده از آن لذت ببرید.

سرسره آبی استخر تالار شهر قزوین

کلاس های آموزش شنای استخر تالار شهر قزوین

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هنوز موفق نشده اید شنا را به درستی آموزش ببینید، پیشنهاد می کنیم همراه با پرسنل این استخر، نسبت به یادگیری شنا اقدام کرده و در کلاس های خصوصی و گروهی که این مجموعه برای شما در نظر گرفته است، شرکت کنید.  برای این که بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد آموزش های گروهی استخر تالار شهر قزوین کسب کنید، پیشنهاد می کنیم صفحه اینستاگرامی این مجموعه را دنبال کنید.

اینستاگرام استخر تالار شهر قزوین

به منظور اینکه بتوانید فعالیت مدیریت این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً اینستاگرام را دنبال کنید، پیشنهاد می کنیم صفحه این استخر را دنبال کرده و از خدمات نوینی که برای شما در نظر گرفته شده است، مطلع شوید. آیدی استخر تالار شهر قزوین در اینستاگرام  talar_shahr1 می باشد

آدرس دقیق استخر تالار شهر قزوین

قزوین، اتوبان تهران به رشت، خروجی قزوین، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه رستوران های تالار شهر

 

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن