معرفی استخر نجاتیه قزوین

معرفی استخر نجاتیه قزوین، اطلاعات کامل و رزرو

معرفی استخر نجاتیه قزوین، اطلاعات کامل و رزرو

در استان قزوین تعداد زیادی استخر در طی چند سال اخیر راه اندازی شده و متقاضیان استفاده از تفریحات آبی، می توانند به منظور سپری کردن اوقات خود از این مجموعه ها استفاده کنند. استخر نجاتیه قزوین یکی از قدیمی ترین و به روز ترین اماکن تفریحی آبی به شمار می آید که این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از خدماتی که مدیریت برای آنها در نظر گرفته است، استفاده کرده و با انجام ورزشهای مختلف، سلامتی خود را تضمین کنند.

امکانات استخر نجاتیه قزوین

از دلایلی که بسیاری از قزوینی ها استخر نجاتیه رو برای تفریحات خود انتخاب میکنند، امکاناتی است که با توجه به هزینه پایین، مدیریت این مجموعه در اختیار کاربران قرار می دهد. شما با خرید یک بلیط می توانید از امکاناتی همچون سونای خشک و بخار،  جکوزی و ماساژ سنتی در این مجموعه بهره مند شوید. در طی چند سال اخیر، مدیریت این مجموعه با اتخاذ استراتژی جدیدی تصمیم گرفته است بازسازی بخش های مختلفی از این مجموعه را آغاز کرده و امکانات متنوعی را برای کاربران در نظر بگیرد. در راستای همین به روزرسانی ها بوده که می توانید از حوضچه آب سرد و جکوزی آب سرد و گرم این مجموعه استفاده کنید.

استخر نجاتیه قزوین

سانس بانوان استخر نجاتیه قزوین

یکی از نقاط منفی استخر نجاتیه قزوین، سانس های کوتاهیست که برای بانوان در نظر گرفته شده و آنها تنها می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در مجموعه حاضر شده و از امکانات آن بهره مند شوند.

شنبه ساعت 9:30 الی 11
یکشنبه ساعت 9 الی 11
دوشنبه ساعت 9:30 الی 11
سه شنبه ساعت 9 الی 11
چهارشنبه ساعت 9:30 الی 11
پنج شنبه ساعت 9 الی 11
جمعه

 

سانس آقایان استخر نجاتیه قزوین

همانند سانس بانوان، وقتی آقایان قصد دارند از استخر نجاتیه قزوین استفاده کنند، باید با محدودیت های زمانی مختلفی مبارزه کرده و بر اساس زمان دهی که این استخر از پیش اعلام کرده است، نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

شنبه ساعت 21 الی 23
یکشنبه ساعت 21 الی 23
دوشنبه ساعت 21 الی 23
سه شنبه ساعت 21 الی 23
چهارشنبه ساعت 21 الی 23
پنج شنبه ساعت 20 الی 23
جمعه ساعت 21 الی 23

برخورد پرسنل استخر نجاتیه قزوین

استفاده از پرسنل آموزش دیده در استخر نجاتیه قزوین یکی از دلایلی است که تا به امروز افراد زیادی برای سپری کردن زمان خود به آنجا مراجعه می کنند. در طی چند سال فعالیت این استخر، مدیریت همیشه تلاش کرده دوره های آموزشی مناسبی برای پرسنل خود برگزار کند و به آنها این فرصت را بدهد تا در بحث رفتار با مراجعه کنندگان، عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهند و بتوانند به یکی از مجموعه های اصلی در استان قزوین تبدیل شوند. استخر نجاتیه قزوین به منظور اینکه بهترین پرسنل را برای مجموعه خود استخدام کند، همیشه از روش های مختلف استفاده کرده و در این زمینه به عنوان یکی از بهترین استخر ها تبدیل شده است.

 

کلاس های آموزش شنا استخر نجاتیه قزوین

همان گونه که پیش از این نیز گفتیم، مجموعه نجاتیه قزوین برای اینکه بتواند خدمات ممتازی را در اختیار کاربران قرار دهد، از پرسنل زبده استفاده کرده و این مسئله در بخش آموزش این مجموعه نیز منعکس شده است. به منظور اینکه بتوانید بهترین آموزش را در این مجموعه کسب کنید، استخر نجاتیه قزوین از بهترین و کارکشته ترین مربیان در استان استفاده می کند و شما این فرصت را دارید تا تمام مباحث آموزشی را همراه با استادان آموزش دیده در فدراسیون تجربه کنید.

آدرس دقیق استخر نجاتیه قزوین

یکی از امکانات ویژه ای که می شود در استخر نجاتیه قزوین مشاهده کرد، بحث دسترسی به این مجموعه می باشد که می توانید با استفاده از اتوبوس های حمل و نقل عمومی و تاکسی های خطی به صورت خیلی ساده به طرف مجموعه حرکت کرده و از خدمات در نظر گرفته شده استفاده کنید.

شهر قزوین، میدان جانبازان، بلوار نخبگان، جنب خیابان خرمشاهی، مجموعه فرهنگی ورزشی نجاتیه

شماره تماس استخر نجاتیه قزوین

پیشنهاد می شود به منظور اینکه بتوانید آخرین اطلاعات از به‌روز رسانی‌های استخر نجاتیه قزوین را به دست بیارید، پیش از حرکت به سمت این مجموعه، با مدیریت تماس برقرار کرده و نسبت به تغییر سانس ها و تعمیراتی که در این مجموعه صورت می گیرد، اطلاعات دقیق را به دست بیاورد. تحت تاثیر همه مسئله، ما برای شما شماره تماس این مرکز را قرار دادیم تا بتوانید به سادگی با آنها در ارتباط باشید

۰۲۸-۳۳۶۵۱۵۹۹

رزرو سانس های استخر نجاتیه قزوین

از آنجا که استخر نجاتیه قزوین یکی از محبوب ترین و مشهور ترین استخر ها در این استان به شمار می رود، افراد زیادی متقاضی مراجعه به این استخر هستند و شما می توانید با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن هومتیک، نسبت به رزرو این استخر اقدام کنید و از مشخصات سانس های آن اطلاعات دقیق کسب کنید.

استخر نجاتیه قزوین

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

Loading

3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن