معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

بیمارستان شهید رجایی تهران که به عنوان مرکز قلب تهران نیز شناخته می شود علاوه بر خدمات درمانی که برای بیماران در نظر گرفته است در طی چند سال اخیر بخش هتل ها و سالن های اجتماعات را نیز راه اندازی کرده است که با استفاده از این سیستم بتواند خدمات رفاهی و آموزشی را نیز به مجموعه خود اضافه کند که در همین راستا سالن اجتماعات آن یکی از بهترین و نوین ترین مراکز در تهران می باشد. این مرکز که ظرفیت میزبانی از 340 و 900 نفر را دارد برای سمینارها ، همایش ها و سمپوزیوم ها فوق العاده مناسب می باشد. حالا همراه با شما هومتیکی های عزیز نگاهی دقیق به این مجموعه می اندازیم.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

ظرفیت سالن اجتماعات قلب تهران

مرکز قلب تهران از آنجایی که یکی از بهترین بیمارستان های ایران به حساب می آید در تلاش است بهترین خدمات را برای کارکنان و نفرات خود در نظر بگیرد. از این رو در طی چندین سال اخیر تلاش کرده یکی از بهترین سالن اجتماعات را راه اندازی کند که بخش آمفی تئاتر آن ظرفیت 340 نفری دارد. در کنار این آمفی تئاتر شما می توانید یک سالن اجتماعات بسیار مجهز را مشاهده کنید که قابلیت میزبانی از 900 نفر را دارا می باشد. این مرکز در چند سال اخیر از تعداد بسیار زیادی سمپوزیوم پزشکی میزبانی کرده است. نکته قابل توجه در مورد این سالن اجتماعات بحث پذیرایی و میزبانی است که در کمتر سالن اجتماعات تخصصی چنین خدماتی ارائه می شود.

جدیدا بخش آمفی تئاتر دو نیز راه اندازی شده است که قابلیت میزبانی از 90 نفر را دارا می باشد. این مرکز که پیش تر برای کارگاه های آموزشی طراحی شده ولی در طی چندین سال گذشته این مرکز میزبان کلاس ها و سمینارهایی با شرکت کنندگان کم نیز بوده است. علاوه بر این در ماه های اخیر نیز این مجموعه بخش VIP خود را نیز راه اندازی کرده و با استفاده از مبلمان های بسیار شیک قابلیت میزبانی از 60 نفر را دارا می باشد. در این بخش نیز شما می توانید از خدمات پذیرایی و خدمات منحصر به فرد مجموعه بهره مند شوید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

امکانات سالن اجتماعات قلب تهران

با توجه به اینکه این دو سالن به منظور برگزاری جلسات و سمینارهای پزشکی طراحی شده است ، طراحی آن نیز به نحوی بوده که بتواند به نحو احسنت از مهمان ها استقبال کند. در این مرکز خدماتی همچون اینترنت وایرلس ، LED بسیار بزرگ و سیستم صوتی و تصویر منحصر به فردی راه اندازی شده است. علاوه بر این مراجعه کنندگان این فرصت را دارند تا بتوانند از پذیرایی های رستوران و خدمه این مجموعه نیز بیشتر بهره ببرند.

  • سیستم هوشمند روشنایی
  • سیستم کنفرانس
  • سیستم پیشرفته اعلام حریق
  • پرده نمایش

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

سیستم تهویه هوای سالن اجتماعات قلب تهران

در نظر داشته باشید سالن اجتماعات قلب تهران مرکزی است که در کنار بیمارستان قلب قرار گرفته و تحت تاثیر همین مسئله است که در این مرکز به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان از یک سیستم تهویه هوای بی نظیر استفاده شده که برای بیماران قلبی و ریوی بسیار مناسب می باشد. به جرات می توان اعلام کرد که سیستم تهویه به کار رفته در این مجموعه در هیچ سالن اجتماعاتی مشابه ندارد.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

هتل قلب تهران

مجموعه سالن اجتماعات قلب تهران که بخشی از هتل قلب تهران می باشد یکی از جالب ترین هتل های کشور می باشد که بیشتر به منظور اسکان نزدیکان بیماران و افرادی که قصد شرکت در سمینارها را دارند راه اندازی شده است. در این هتل مراجعه کنندگان می توانند از بخش های مختلف هتل بهره گرفته و در صورت ثبت نام در سمینارها در کمترین زمان به آنجا مراجعه کنند.

 

پارکینگ سالن اجتماعات قلب تهران

از آنجایی که محل قرار گیری این سالن اجتماعات در ابتدای اتوبان نیایش (هاشمی رفسنجانی) قرار دارد ، دسترسی به جای پارک برای بسیاری از افراد دشوار می باشد. از این رو است که در این مجموعه برای مراجعه کنندگان یک فضای فوق العاده مناسب در نظر گرفته شده است. تعداد دقیق خودروها در این پارکینگ مشخص نیست ولی به گفته مدیریت مجموعه رضایت تمامی افراد از کیفیت و ظرفیت برآورده شده است. علاوه بر این از آنجایی که پردیس سینمایی ملت نیز در نزدیکی این مجموعه قرار دارد شما می توانید از پارکینگ این مجموعه نیز برای پارک کردن خودرو خود بهره بگیرید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران

آدرس مجموعه سالن اجتماعات قلب تهران

یکی از حسن های مجموعه سالن اجتماعات قلب تهران موقعیت خاص آن می باشد که افراد به راحتی می توانند به این مرکز مراجعه کنند. هنگامی که شما از جنوب به سمت شمال ولیعصر حرکت می کنید مرکز قلب تهران در سمت چپ شما قرار دارد.

تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و خیابان ولیعصر (عج)

 

 

برای اطلاعات بیشتر راجب اجاره سالن اجتماعات در تهران، روی این لینک کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن