سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

بدون شک هتل اسپیناس رو باید یکی از بهترین و مجهزترین مجموعه های ایران معرفی کرد که خدمات متنوعی را برای تمامی پایتخت نشینان در نظر گرفته است. هتل اسپیناس که دو شعبه مختلف دارد بیشتر به دلیل شعبه سعادت آباد خود شناخته می شود که در شمال شهر تهران به زیبایی می درخشد. این هتل علاوه بر خدمات معمول مرکزی بسیار زیبا برای برگزاری تئاترها ، سمینارها و برنامه های زنده نیز دارد. در کنار آن از سال 1394 چندین سالن اجتماعات را راه اندازی کرده که هر یک بر اساس تعداد میزبانان خدمات متنوعی را برای مهمانان در نظر گرفته است که در این پست قصد داریم همراه با شما هومتیکی های عزیز نگاهی به این مجموعه بیاندازیم.

 

ظرفیت سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

سالن اجتماعات هتل اسپیناس دارای 7 سالن مجزا است که هر یک از آن ها ظرفیت خاص خود را دارا می باشد. بهترین و بزرگترین سالن اجتماعات این مجموعه تالار بزرگ پالاس هال می  باشد که ما نیز قصد داریم از همین بخش تحلیل خود را آغاز کنیم.

 

سالن تهران رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران

بدون شک یکی از منحصر به فردترین سالن های اجتماعات و همایش های تهران به سالن تهران رویال هتل اسپیناس اختصاص دارد که قابلیت میزبانی از  2500 نفر را دارا می باشد. این مجموعه که برای میزبانی از سمینارها و همایش های داخلی و بین المللی راه اندازی شده است در طی چند سال گذشته مراسم های بسیار خاصی را توانسته میزبانی کند. در این مرکز میزبانان می توانند در ازای پرداخت هزینه از سه منوی پذیرایی نیز برخوردار باشند.

تالار بزرگ پالاس هال

مجلل ترین سالن اجتماعات هتل اسپیناس که قابلیت میزبانی از 250 نفر در شکل ضیافتی را دارا می باشد تالار بزرگ پالاس هال نامیده می شود. این تالار که دارای دو درب ورودی بسیار شیک است فضای بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی و سیمنارها ، ختم و سمپوزیوم می باشد. بسیاری از افرادی که این مجموعه را برای مراسم های خود در نظر گرفته اند اعلام کرده اند که این مجموعه تحت تاثیر سقف بسیار بلندی که دارد فضای بسیار فوق العاده ای را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. در حالت سینمایی این تالار شما می توانید برای 350 نفر میزبانی در نظر بگیرید ولی اگر بخواهید سمینار یا کلاسی را برگزار کنید این مجموعه با تغییر حالت تنها از 200 نفر می تواند میزبانی کند.

تالار پارسه 1 و 2

یکی دیگر از سالن اجتماعات بسیار شیک که بر اساس معماری کلاسیک کشورهای اروپایی ساخته شده است ، تالار پارسه 1 است که برای همایش ها ، جلسات و مراسم خاص خصوصی تنظیم شده است. در این مجموعه شما می توانید در چینش ضیافتی از 200 نفر ، در چینش سینمایی از 350 نفر و در شرایط کلاسی از 200 نفر میزبانی کنید. شایان ذکر است تالارهای پارسه در طبقه دوم قرار دارند.

تالار امیران 1 و 2 (طبقه دوم)

اگر تعداد مهمان های شما بالا می باشد و شما قصد داریم مراسمی VIP را در هتل اسپیناس میزبانی کنید بدون شک تالار امیران 1 و 2 بهترین گزینه برای شما می باشد. در این مجموعه که از بهترین امکانات برخوردار می باشد شما می توانید در حالت ضیافتی از 650 نفر و در حالت سینمایی از 800 نفر میزبانی کنید. در چند وقت گذشته در این مجموعه کلاس هایی نیز برگزار شده است که در نهایت قابلیت میزبانی از 450 نفر فراهم بوده است.

امکانات سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

از آنجایی که این مجموعه سالن اجتماعات به منظور اهداف مختلفی راه اندازی شده است شما می توانید از امکانات متنوعی نیز بهره مند شوید. سیستم صوتی و تصویری این مجموعه از بهترین شرکت های فعال در این حوزه تهیه شده است به شما این امکان را می دهد تا شما بتوانید به نحو احسنت تمامی مراسم و سمینارها را با بالاترین کیفیت برگزار کنید. علاوه بر آن در صورتی که مراسم خاصی را در نظر داشته باشید این مجموعه امکاناتی را در نظر گرفته است که بتوانید بر همان اساس چیدمان تالار را تغییر داده و بر اساس شرایط به خواسته خود برسید. از جمله مهمترین امکاناتی که در این مجموعه می توانید مشاهده کنید موارد پیش رو می باشد؛

  • پارکینگ ایمن
  • به کارگیری از بهترین خدمه
  • اینترنت وای فای سرعت بالا
  • سالن اجتماعاتی با سقف بسیار بلند
  • ارائه بهترین پذیرایی
  • طیف وسیعی از خدمات و تجهیزات صوتی و تصویری
  • امکان سفارش غذاهای محلی
  • استفاده از ال سی دی های بسیار بزرگ
  • سالن غذاخوری مجاز

 

پارکینگ سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

افرادی که قصد دارند این مجموعه را برای مراسم های خود انتخاب کنند باید در نظر داشته باشند پارکینگ هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی می باشد و از سوی دیگر در نزدیکی این مجموعه پارکینگ عمومی وجود دارد که اجازه می دهد شما خودروهای خود را در داخل قرار دهید. تحت تاثیر همین مسئله است که شما هنگام عقد قرارداد نباید نگران جای پارک برای مهمان های خود باشید.

آدرس مجموعه سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از مراکزی می باشد که پیدا کردن آن تحت تاثیر بلندی ساختمان بسیار ساده بوده و شما می توانید در کمترین زمان آن را پیدا کنید ، با این وجود ما در این بخش تصمیم گرفتیم برای شما آدرس دقیق را نیز ذکر کنیم.

تهران- سعادت آباد- بلوار پیام- میدان بهرود- خیابان 33- هتل اسپیناس پالاس تهران

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر راجب اجاره سالن اجتماعات در تهران، روی این لینک کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن