استخر آتش نشانی شهرک غرب

استخر آتش نشانی شهرک غرب، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو آنلاین

استخر آتش نشانی شهرک غرب، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو آنلاین

در منطقه 2 تهران و به صورت خاص محله شهرک غرب تعداد زیادی استخر وجود دارد که یکی از شناخته شده ترین استخرها، استخر آتش نشانی شهرک غرب می باشد. این استخر که سال ها در تقاطع بلوار دریا فعالیت کرده به عنوان یکی از استخرهای خوش ساخت محله شناخته می شود و هزینه استفاده از آن نسبت به دیگر استخرهای این منطقه مقرون به صرفه تر می باشد. این استخر با وجود اینکه از نظر طراحی عملکرد بسیار خوبی دارد ولی هیچ وقت به عنوان یک استخر مجلل و لاکچری به حساب نیامده و بیشتر به دلیل کارآمدی خدماتش معروف شده است. این استخر دارای امکانات متعددی می باشد که در بخش بعدی به شما هومتیکی های بیشتر در مورد آن ها خواهیم گفت.

استخر آتش نشانی شهرک غرب

امکانات استخر آتش نشانی شهرک غرب

در تمامی استخرهای تهران شما می توانید خدماتی مانند سونا خشک، سونا بخار، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، پارکینگ ، استخر کودکان، سانس آزاد را مشاهده کند این مسئله در مورد استخر آتش نشانی شهرک غرب نیز صادق می باشد. بنا به گزارشهای دریافتی از مراجعه کنندگان به این مجموعه آب استخر از نظر بهداشت بسیار مناسب بوده ولی اندازه آن نسبت به دیگر استخرهای تهران کمی کوچکتر می باشد. دمای سونا فوق العاده می باشد و خدماتی مانند جکوزی، حوضچه آب سرد آن در سطح ممتازی ارائه می شود. شاید تنها نکته منفی این مجموعه بوفه آن باشد که بنا به گفته برخی از افراد نسبت به بوفه های دیگر هزینه بیشتری را دریافت می کند. عرض این استخر 11 متر بوده و طول آن نیز 25 متر بوده و بخش عمیق آن 4 متر می باشد.

استخر آتش نشانی شهرک غرب

سانس بانوان استخر آتش نشانی شهرک غرب

در این استخر بانوان عزیز می توانند از دو سانس مختلف بهره مند بوده و هر زمان که بر اساس زمان بندی آن ها مناسب می باشد می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند. البته شایان ذکر است که به صورت فصلی ممکن است سانس آزاد نیز برای شما عزیزان فعال شود که این مسئله به سیاست های مجموعه مرتبط می شود.

شنبه ساعت 8:30 الی 14
یکشنبه ساعت 8:30 الی 16
دوشنبه ساعت 8:30 الی 14
سه شنبه ساعت 8:30 الی 16
چهارشنبه ساعت 8:30 الی 14
پنج شنبه ساعت 8:30 الی 16
جمعه

استخر آتش نشانی شهرک غرب

سانس آقایان استخر آتش نشانی شهرک غرب

سانس آقایان این مجموعه از ساعت 17 آغاز می شود و شما می توانید تا ساعت ده و نیم شب از خدمات آن بهره مند شوید. شاید برای شما جالب باشد که آقایان می توانند در روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا ساعت 9 شب از خدمات این استخر استفاده نمایند.

شنبه  از ساعت 17 الی 22:30
یکشنبه  از ساعت 17 الی 22:30
دوشنبه  از ساعت 17 الی 22:30
سه شنبه  از ساعت 17 الی 22:30
چهارشنبه  از ساعت 17 الی 22:30
پنج شنبه  از ساعت 17 الی 22:30
جمعه  از ساعت 10 الی 21:30

برخورد پرسنل استخر آتش نشانی شهرک غرب

شاید این مجموعه را بتوانیم یکی از مجموعه هایی به حساب بیاوریم که از بهترین کارکنان بهره می گیرد. شما در بخش آموزشی و غریق نجاتی بهترین و زبنده ترین کارکنان را مشاهده می کنید که سابقه آن ها به تنهایی گویای حرفه ای بودن آن ها می باشد. به گفته مدیریت پرسنل بخش غریق نجاتی کمک به مراجعه کنندگان و حفظ سلامتی آن ها را تنها الویت خود قلمداد می کنند و تلاش می کنند به منظور حفظ سلامتی آن ها هر آنچه از دستشان بر می آید را انجام می دهند.

 

کلاس های آموزش شنا استخر آتش نشانی شهرک غرب

متاسفانه بعد از شروع ویروس کرونا تمامی کلاس های آموزشی در این مجموعه تعطیل شده و دیگر هیچ کلاس خصوصی و گروهی در این مجموعه وجود ندارد. ولی پیش بینی می شود از بهار و یا تابستان مجدد کلاس های گروهی و خصوصی برگزار خواهد شد.

 

آدرس دقیق استخر آتش نشانی شهرک غرب

به منظور اینکه شما بتوانید از امکانات این مجموعه بهره مند شوید باید آدرس دقیق آن را بلد بوده و بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. پیش رو برای شما آدرس دقیق این استخر را برای شما قرار داده ایم.

تهران- سعادت آباد- ضلع جنوب غربی تقاطع بلوار دریا و خوردین (چهارراه مسجد)- جنب ایستگاه آتش نشانی

شماره تماس استخر آتش نشانی شهرک غرب

از آنجایی که حیطه فعالیت این مجموعه تغییر می کند شما پیش از اینکه به سمت استخر حرکت کنید بهتر است با آنها تماس برقرار کنید. از این رو برای شما شماره تماس این مجموعه را قرار داده ایم.

۸۸۵۶۴۳۶۳

استخر آتش نشانی شهرک غرب

دسترسی به استخر آتش نشانی شهرک غرب

 به منظور اینکه شما بتوانید به این استخر دسترسی داشته باشید می توانید از تاکسی ها و اتوبوس های خطی برای تردد به سمت این استخر استفاده کنید. توجه داشته باشید خطی های میدان صنعت به سمت بلوار فرحزادی از نزدیکی این استخر عبور می کنند.

 

رزرو سانس های استخر آتش نشانی شهرک غرب در وب سایت هومتیک

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید پیش از مراجعه به یک استخر سانس مد نظر خود را رزرو کنید به شما پیشنهاد می دهیم از سرویس رزرو استخر اپلیکیشن هومتیک بهره بگیرید و ساعت مد نظر خود را در هر کجا از دنیا که هستید رزرو کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های شمال تهران + عکس،آدرس و سانس ها

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر ارم سعادت آباد، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو آنلاین

 

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن