استخر آکادمی آب قزوین

معرفی استخر آکادمی آب قزوین، اطلاعات کامل و رزرو

معرفی استخر آکادمی آب قزوین

استخر آکادمی آب قزوین یکی از جدید ترین مجموعه های آبی در استان قزوین به حساب می‌آید که در طی چند وقت اخیر توانسته موفقیت های زیادی را در این عرصه به نام خود ثبت کند و به دلیل خدمات منحصر به فردی که برای کاربران خود در نظر گرفته، یکی از بهترین و موفق ترین مراکز تفریحی در این استان شناخته شود. این مرکز که از تمامی امکانات آبی بهره مند می باشد، به دلیل نورپردازی بسیار زیبایی که طراحی کرده است، در استان قزوین بسیار مشهور شده و امروز قصد داریم امکانات متنوع آن را همراه با شما دنبال کنندگان وب سایت هومتیک بررسی کنیم.

امکانات استخر آکادمی آب قزوین

استخر آکادمی آب قزوین برای اینکه بتواند با استخر های لاکچری و مدرن این استان رقابت کند، امکانات متنوعی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته و به آنها کمک می‌کند تا از خدمات این مجموعه در سطح کشور استفاده کنند و اوقات خوشی را در این استخر سپری کنند.  آکادمی آب قزوین برای کاربران خود سونا خشک و بخار ،  جکوزی،  استخر بسیار بزرگ و بخش ماساژ آب درمانی را در نظر گرفته و شما می توانید با پرداخت هزینه ورودی به صورت روزانه از این مجموعه استفاده کنید.

استخر آکادمی آب قزوین

سانس بانوان استخر آکادمی آب قزوین

استخر بانوان آکادمی آب قزوین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر به بانوانی که قصد دارند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند، خدمات رسانی می کند. در نظر داشته باشید این مجموعه خدمات سانسی ندارد و هر چقدر زودتر وارد استخر شوید، بیشتر می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

شنبه ساعت 10 الی 16
یکشنبه ساعت 10 الی 16
دوشنبه ساعت 10 الی 16
سه شنبه ساعت 10 الی 16
چهارشنبه ساعت 10 الی 16
پنج شنبه ساعت 10 الی 16
جمعه ساعت 10 الی 16

سانس آقایان استخر آکادمی آب قزوین

همانند بسیاری از استخرهای استان قزوین، در استخر آکادمی آب این استانی، شما می‌توانید از ساعت ۱۷ و یا ۱۷ و نیم به طرف این مجموعه حرکت کنید و از امکانات متنوعی که برای آقایان در نظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرید.

شنبه ساعت 17:30 الی 23:30
یکشنبه ساعت 17:30 الی 23:30
دوشنبه ساعت 17:30 الی 23:30
سه شنبه ساعت 17:30 الی 23:30
چهارشنبه ساعت 17:30 الی 23:30
پنج شنبه ساعت 17:30 الی 23:30
جمعه ساعت 17:30 الی 23:30

برخورد پرسنل استخر آکادمی آب قزوین

در صورتی که قصد دارید مجموعه بسیار لاکچری و مناسب را برای مراجعه کنندگان خود راه اندازی کنید، اولین قدمی که باید در نظر بگیرید، استخدام اشخاصی می‌باشد که می‌توانند در این راستا به شما کمک کنند.  استفاده از پرسنل کارکشته و قدرتمند می تواند شما را در مسیری قرار دهد که نهایتاً منجر به موفقیت و عملکرد مناسب شود. استخر آکادمی آب قزوین نیز در این راستا تلاش کرده یکی از بهترین تیم های مدیریتی و کارمندی را برای مجموعه خود به کار گیرد و در تمام بخش های این مجموعه از آنها استفاده بهینه را ببرد.

استخر آکادمی آب قزوین

کلاس های آموزش شنا استخر آکادمی آب قزوین

کلاس های آموزش شنا در استخر آکادمی آب قزوین، یکی از جذابترین بخش ها می باشد و شما می توانید در کلاسهای گروهی ، کلاس های نیمه خصوصی و کاملا خصوصی آن شرکت کرده و فرآیند آموزش تمام مهارت های شنا را آغاز کنید. استفاده از اساتید زبده و کارکشته در این استخر، سبب شده بسیاری از افرادی که قصد دارند شنا را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند، به این مجموعه مراجعه کرده و همراه با اساتید شناخته شده در این استان تمام نیازهای خود را برطرف کنند. فدراسیون ورزش های آبی نیز این مرکز را به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های آموزش شنا در تمام استان قزوین به حساب می آورد و این فرصت را در اختیار مدیریت قرار داده  تا برخی از رقابت های ورزش شنا نیز در آنجا برگزار شود.

 

آدرس دقیق استخر آکادمی آب قزوین

کسانی که قصد دارند برای سپری کردن اوقات خوش، از امکانات استخر آکادمی آب قزوین استفاده کنند، آدرس آن را برای آنها در پایین ذکر می کنیم:

قزوین بلوار خرمشهر روبروی سازمان تامین اجتماعی جنب فروشگاه افق کوروش

استخر آکادمی آب قزوین

شماره تماس استخر آکادمی آب قزوین

اگر قصد دارید از امکانات و شرایط خدمات رسانی اینستا اطلاعات دقیقی را کسب کنید، میتوانید باشماره پیش رو تماس گرفته و نسبت به تحولاتی که اخیراً در این مجموعه اتفاق افتاده، آخرین اطلاعات را کسب کنید

۰۲۸۳۳۵۶۳۰۳۰

استخر آکادمی آب قزوین

اینستاگرام استخر آکادمی آب قزوین

فعالیت استخر آکادمی آب قزوین در صفحات اجتماعی، بسیار مناسب بوده و شما می توانید تمام اطلاعات اخیر این مجموعه را از طریق اینستاگرام به دست بیاورید. آیدی این مجموعه در صفحه اجتماعی اینستاگرام aqua.academy.complex می باشد

استخر آکادمی آب قزوین

رزرو سانس های استخر آکادمی آب قزوین

در صورتی که قصد دارید از خدمات این مجموعه استفاده کرده و بر اساس برنامه شخصی خود کار کنید، پیشنهاد می کنیم پیش از این که در این مجموعه حضور پیدا کنید، نسبت به رزرو سانس مد نظر خود اقدام کرده و سپس به طرف آن حرکت کنید.

 

برای رزرو استخرهای دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر تالار شهر قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن