استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی که در بلوار بیهقی و نبش کوچه دهم قرار گرفته است یکی از مجلل ترین استخرهای تهران لقب گرفته و در طی چند سال اخیر توانسته به عنوان یکی از برجسته ترین استخرهای تهران فعالیت کند. این استخر بیشتر به دلیل رعایت بهداشت ، طراحی خاص و عملکرد فوق العاده خود شناخته می شود که نمونه مشابه آن در کمتر مجموعه ای مشاهده شده است. وجود آبدرمانی در کنار امکانات بدن سازی و اصلاحی به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید تمامی نیازهای خود را در یک مجموعه ورزشی با پرداخت هزینه های مجزاء برآورده کنید. حالا امروز همراه با شما در وب سایت هومتیک قصد داریم نگاهی به عملکرد این استخر انداخته و آن را از جنبه های مختلف ارزیابی کنیم.

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

امکانات استخر حس خوب زندگی

همانگونه که پیش از این نیز گفتیم این استخر یکی از منحصر به فردترین مجموعه های ورزشی داخل کشور می باشد که در محیط بهداشتی به فعالیت خود ادامه میدهد. در این مجموعه بی نظیر شما می توانید از امکاناتی همچون سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، حوضچه آب سرد ، حمام سنتی ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، آرایشگاه ، سانس آزاد ، استخر آب درمانی بهره مند شده و با پرداخت هزینه های مجزا برای خود زمان خوشی را رقم بزنید. توجه داشته باشید در این مجموعه شما می توانید با پرداخت سالانه از خدمات مختلف با تخفیف مناسبی بهره مند شوید.

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

سانس بانوان استخر حس خوب زندگی

مجموعه حس خوب زندگی تنها استخر در تهران می باشد که پیش از ساعت 7 صبح فعالیت خود را آغاز می کند. بانوانی که قصد دارند بنا به شرایط شغلی و حرفه ای خود از خدمات استخر بهره مند شوند می توانند در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت شش و نیم به این استخر مراجعه کنند. بانوان باید دقت کنند این مجموعه در روزهای جمعه به بانوان خدمات رسانی نمی کنند و پنج شنبه های نیز تا ساعت 19 در تمامی بخش های فعال هستند.

شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۵
یکشنبه ساعت 6:30 الی ۱۵
دوشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۵
سه شنبه ساعت 6:30 الی ۱۵
چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۵
پنج شنبه ساعت ۱۰ الی 19
جمعه

سانس آقایان استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی اولین مجموعه ای می باشد که در دو نوبت صبح و عصر به آقایان خدمات رسانی می کند. آقایان در روزهای زوج می توانند از ساعت 6 بامداد تا ساعت 9 به استخر این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات منحصر به فرد این مجموعه بهره مند شوند. همانگونه که در روزهای جمله این مجموعه برای بانوان تعطیل می باشد آقایان نیز در روزهای پنج شنبه نمی توانند از خدمات آن ها بهره بگیرند.

شنبه ساعت ۶ الی ۹ – ۱۶ الی ۲۲
یکشنبه ساعت ۱۶ الی ۲۲
دوشنبه ساعت ۶ الی ۹ – ۱۶ الی ۲۲
سه شنبه ساعت ۱۶ الی ۲۲
چهارشنبه ساعت ۶ الی ۹ – ۱۶ الی ۲۲
پنج شنبه
جمعه ساعت 10 الی 19

برخورد پرسنل استخر حس خوب زندگی

از آنجایی که این مجموعه یکی از بهترین و کامل ترین استخرهای کشور به حساب می آید همیشه تلاش کرده از بهترین افراد برای خدمات رسانی بهره بگیرد. بنا به گفته افراد بسیاری از مراجعه کنندگان بر این باور هستند رفتار و برخورد پرسنل در این مجموعه بسیار عالی بوده و در سطح قابل قبولی می  باشد. از نظر آن ها بهداشت و امنیت مراجعه کنندگان در الویت قرار دارد و به منظور رسیدن به این هدف تمامی تلاش خود را می کنند.

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

اتاق برف طبیعی استخر حس خوب زندگی

منحصر به فردترین خدمتی که در این مجموعه شما می توانید مشاهده کنید مربوط به اتاق برف طبیعی آن می باشد که به عنوان یک بخش درمانی راه اندازی شد. در این بخش دمای هوا به منفی 3 تا 5 درجه می رسد و شما باید با مایو و یا حوله در آن بخش قرار بگیرید. سازنده این مجموعه این ایده را از اتاق های برف طبیعی کشورهای اسکاندیناوری گرفته و تصور بر این است می توان با سردی سریع بدن شرایط بدن را به حالت ایده ال رساند.

  • کاهش چروک های روی پوست
  • تسکین درد
  • افزایش سلامت سیستم تنفسی
  • تحریک عضلات بدن و کمک به بازسازی آنها
  • ایجاد احساس هوشیاری و سرخوشی
  • کاهش سلولیت های زیر پوستی

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

آدرس دقیق استخر حس خوب زندگی

از آنجایی که این استخر یکی از بهترین مجموعه ها در تهران می باشد بسیاری از افراد به دنبال آدرس دقیق آن می باشند.

شهر تهران ، بلوار بیهقی ، نبش خیابان دهم غربی ، پلاک ۸

شماره تماس استخر حس خوب زندگی

به منظور اینکه شما بتوانید با این مجموعه در تماس بوده و از آخرین تحولات آن با خبر باشید می توایند از طریق شماره تماس زیر با مدیریت و بخش های مختلف در تماس باشید.

۸۸۵۰۷۰۸۰

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

رستوران ورزشی استخر حس خوب زندگی

اگر شما نیز یکی از طرفداران غذاهای دریایی هستید می توانید پس از شنا در این مجموعه از خدمات رستوران دریایی حس خوب که بهترین غذاها را برای شما در نظر گرفته است بهره مند شوید. در این رستوران بهتری ماهی و غذاهای دریایی با بهترین کیفیت برای شما سرو می شود.

 

وله پارکینگ استخر حس خوب زندگی

هنگامی که شما به این مجموعه مراجعه می کنید نیاز ندارید نگران جای پارک خود باشید. در این مجموعه برای شما خدماتی در نظر گرفته شده است که می توانید خوردوی خود را در اختیار پرسنل قرار داده و آن ها خودروی شما را در پارکینگ اختصاصی پارک کنند.

 

اینستاگرام استخر حس خوب زندگی

شما همراهان عزیز هومتیکی می توانید تمامی اطلاعات مورد نظر خود را از طریق پیج اینستاگرامی این مجموعه پیدا کنید. آی دی zendegicomplex در  این شبکه اجتماعی بهترین منبع برای کسب اطلاعات می باشد.

استخر حس خوب زندگی، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

رزرو سانس های استخر حس خوب زندگی در وب سایت هومتیک

اپلیکیشن هومتیک برای شما شرایطی را فراهم کرده که می توایند با صرف کمترین زمان ، تمامی سانس های این مجموعه را مشاهده کرده و با تنها چند کلیک برای خود بهترین زمان را رزرو کرده و به خدمات این مجموعه دسترسی پیدا کنید .

 

 

استخر های پیشنهادی هومتیک:

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس 

Loading

2.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن