معرفی استخر شهید رجایی قزوین

معرفی استخر شهید رجایی قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

معرفی استخر شهید رجایی قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

در طی چند وقت اخیر، استان قزوین یکی از بهترین و مهمترین شهر ها برای انجام تفریحات آبی تبدیل شده است و مجموعه های متنوعی در طول این سالها  راه اندازی شده اند.  با وجودی که امکانات در نظر گرفته شده در برخی از این مجموعه ها نسبت به دیگر شهرهای ایران کمتر است، ولی برخی از این مراکز، پاسخگوی نیازهای مردم این استان بوده و حتی برای انجام رقابت های استانی، مورد استفاده قرار می گیرند. استخر شهید رجایی قزوین یکی از مجموعه های فوق العاده این استان است که در طی چند وقت اخیر میزبان بسیاری از مراجعه کنندگان بوده و حتی رقابت های سطح استانی و کشوری را نیز برگزار کرده است.

 

امکانات استخر شهید رجایی قزوین

از آنجایی که استخر شهید رجایی قزوین بیشتر برای رقابت های استانی و کشوری طراحی شده است، ما نمی توانیم امکانات منحصر به فردی را در این مجموعه مشاهده کنیم.  از اساسی ترین و مهمترین امکاناتی که در این استخر برای شما تهیه شده است، می توانیم به فضای بسیار مناسب آن اشاره کنیم که برای برگزاری رقابت های مختلف، فوق العاده مناسب می باشد.  علاوه بر آن، حوضچه آب سرد تهیه شده برای شما، فوق العاده عالی می باشد و می توانید بعد از استفاده از جکوزی و یا سونا، وارد آن شوید.

معرفی استخر شهید رجایی قزوین

سانس بانوان استخر شهید رجایی قزوین

از مواردی که در چند وقت اخیر، باعث  مشکلات بسیاری برای مراجعه کننده گان شده است، تغییر سانس های این مجموعه بر اساس روزهای مختلف می باشد. در صورتی که قصد دارید از امکانات این استخر استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا اطلاعات دقیقی را از شبکه های اجتماعی و مدیریت آن کسب کرده و سپس به طرف آن حرکت کنید. بر اساس آخرین داده های به دست آمده و صحبت مدیریت، سانس های بانوان استخر شهید رجایی قزوین به این صورت میباشد:

شنبه
یکشنبه ساعت 12:30 الی 14 و 17:30 الی 19
دوشنبه
سه شنبه ساعت 21:30 الی 23
چهارشنبه
پنج شنبه ساعت 12:30 الی 14 و 17:30 الی 19
جمعه

معرفی استخر شهید رجایی قزوین

سانس آقایان استخر شهید رجایی قزوین

با وجود اینکه این استخر یکی از بهترین مجموعه ها در استان قزوین به حساب می آید، ولی تعداد سانس هایی که برای آقایان در نظر گرفته اند، محدود بوده و تنها می‌توانید در روزهای خاصی از امکانات در نظر گرفته شده استفاده کنید:

شنبه
یکشنبه ساعت 21:30 الی 23
دوشنبه ساعت 21:30 الی 23
سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه ساعت 21:30 الی 23
جمعه

برخورد پرسنل استخر شهید رجایی قزوین

به علت ماهیت  استخر شهید رجایی قزوین، مدیریت این مجموعه تلاش کرده یکی از بهترین و کاربرد ترین تیم های استان را برای خدمات رسانی جهت مراجعه کنندگان در نظر بگیرد. در این مجموعه می توانید همراه با تیم فوق العاده ای که برای شما در نظر گرفته‌اند، لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که این مجموعه فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد، به منظور اینکه سلامت و بهداشت کاملا حفظ شود، کارکنان این مجموعه از بهترین غریق نجات ها و کارمندانی هستند که خدمات رسانی به شما را تنها هدف خود قلمداد می‌کنند.

معرفی استخر شهید رجایی قزوین

کلاس های آموزش شنا استخر شهید رجایی قزوین

در استخر شهید رجایی قزوین، میتوانید به لطف وجود مربیان بسیار کارکشته ای که در سطح کشور فعالیت می کنند، بهترین آموزش را تجربه کرده و در کمترین زمان ممکن به یکی از شناگران حرفه ای این استان تبدیل شوید. مدیریت این مجموعه برای شما همراهان همیشگی، فرصتهای بی نظیری را در نظر گرفته و می توانید به سادگی و با حضور در کلاس های آموزشی، فرایند آموزش شنا را دنبال کنید.  از آنجا که کلاسهای این استخر بسیار پرطرفدار می باشد، پیشنهاد می کنیم قبل از حضور  با مدیریت ارتباط برقرار کرده و فرآیند ثبت نام را دنبال کنید.

معرفی استخر شهید رجایی قزوین

آدرس دقیق استخر شهید رجایی قزوین

به منظور اینکه راحت تر بتوانید به طرف این مجموعه حرکت کنید، ما برای شما آخرین آدرس این مجموعه را پیش رو قرار داده ایم و می توانید خیلی ساده و با تنها با  استفاده از خطوط تاکسی و اتوبوس های همگانی وارد این مجموعه شوید.

قزوین، شهر قزوین، ولیعصر، بلوار آیت الله خامنه ای

شماره تماس استخر شهید رجایی قزوین

پیش از این که قصد داشته باشید از خدماتی که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که با مدیریت ارتباط برقرار کرده و نسبت به تمام برنامه های به‌روزرسانی،‌ اطلاعات دقیقی را کسب کنید. تحت تاثیر همین مسئله، ما برای شما شماره تماس این مجموعه را آماده کرده ایم

۰۲۸۳۳۳۷۹۰۸۰

 

 

رزرو سانس های استخر شهید رجایی قزوین

در صورتی که قصد دارید سانس های استخر شهید رجایی قزوین را برای خود رزرو کنید، پیشنهاد می کنیم از روش های آنلاین و مخصوصا اپلیکیشن های تلفن همراه استفاده کرده و در زمانی بسیار کوتاه فراینده رزرو خود را تکمیل کنید.

 

برای رزرو استخرهای دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر تالار شهر قزوین، امکانات و سانس ها و آدرس

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن