معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

غرب تهران را می‌توانیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که همایش‌ها در ایران برگزار می‌شود قلمداد کنیم. در مناطق ۵ و ۲۲ تهران امروزه تعداد زیادی از مرکز همایش‌ها راه‌اندازی شده است که سالن همایش امام علی یکی از همایش‌های مهم منطقه ۵ به حساب می‌آید که در کنار اتوبان ستاری قرار گرفته و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید همایش‌های مد نظر خود را در زمان مشخص برگزار کنید. این مرکز همایش علی رغم اینکه فضای نسبتاً کوچکی نسبت به دیگر مراکز دارد، ولی به دلیل خدماتی که در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد محبوبیت بسیار زیادی در طی چند وقت اخیر به دست آورده که همین مسئله هم سبب شده بسیاری از ساکنین برای برگزاری همایش‌ها و  جلسات مهم خود این مرکز را  برای مراسم خود انتخاب کنند.

 

ظرفیت سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

این مرکز همایش که چسبیده به اتوبان ستاری می‌باشد، قابلیت میزبانی از ۵۵۰ نفر را دارا می‌باشد و می‌توانید با در نظر گرفتن این گنجایش، میزبانان خود را انتخاب نمایید. ظرفیت این مرکز همایش به نحوی طراحی شده است که شما در سه ردیف می‌توانید مهمانان خود را جای دهید و برای برگزاری تئاترها نیز فوق العاده مناسب می‌باشد.

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

امکانات سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

در سالن امام علی می‌توانید علاوه بر  صندلی‌های بسیار مناسبی که برای شما در نظر گرفته شده است، از امکانات متنوعی مانند سیستم پخش صوتی و تصویری بی‌نظیر که توسط مدیریت طراحی شده است، بهره‌مند شده و همراه با ضبط صوتی و تصویری مراسم را به نحوی شایسته ضبط کنید. سالن امام علی به دلیل نزدیکی با اتوبان ستاری، امکانات پذیرایی فوق العاده‌ای را نیز برای شما در نظر گرفته و می‌توانید از رستوران‌های نزدیک برای مراسم خود تدارکات لازم را مشاهده کنید.

  • یکی از مجهز ترین سالن به سیستم حرفه ای صوتی و نورپردازی
  • مناسب جهت اجرای کنسرت ها و جنگ شادی
  • برگزاری همایش ها و کنفرانسهای علمی ، فرهنگی و اجتماعی
  • امکان اجرای جشنواره های سینما ، تئاتر و موسیقی
  • ظرفیت 550 نفری با پارکینگ اختصاصی
  • ویدئو پروژکتور فوق العاده همراه با پرده نمایش بزرگ امکانات عالی صوت و تصویر

 

سیستم تهویه هوای سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

تحت تاثیر زیرساخت‌هایی که در سالن همایش امام علی به کار گرفته شده است، شما می‌توانید یکی از بهترین سیستم تهویه‌های موجود در سالن‌های اجتماعات کشور را مشاهده کرده و بر اساس آن حتی بیشتر از ظرفیت مجموعه مهمان دعوت کنید.

 

پارکینگ سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

از آنجایی که سالن همایش امام علی نزدیک اتوبان ستاری قرار گرفته است در بلوار فردوس شرقی فضای بسیار خوبی برای پارک کردن خودروهای شما در نظر گرفته شده و می‌توانید از فضای بسیار بزرگی که در این محله تعبیه شده، برای پارک کردن خودرو خود اقدام نمایید. در کنار فضای بسیار خوبی که برای شما در بلوار فردوس تهیه شده است، می‌توانید  از پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز بهره‌مند شده و بیشتر از ۱۰۰ خودرو را در داخل پارکینگ پارک کنید

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

آدرس مجموعه سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

پیش از این نیز چندین مرتبه به شما اعلام کردیم که سالن همایش امام علی در نزدیکی اتوبان ستاری و جنب بلوار فردوس قرار گرفته، ولی به منظور اینکه دید بهتری از این سالن همایش داشته باشید آدرس دقیق آن را نیز برای شما قرار داده‌ایم:

آدرس: بزرگراه ستاری (جنوب به شمال) نبش بلوار فردوس شرق

عکس های سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

معرفی و رزرو سالن همایش امام علی (ع) سینما نور

 

برای اطلاعات بیشتر راجب اجاره سالن اجتماعات در تهران، روی این لینک کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

 

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن