معرفی سالن همایش رعد تهران، امکانات و ظرفیت و رزرو

معرفی سالن همایش رعد تهران، امکانات و ظرفیت و رزرو

معرفی سالن همایش رعد تهران، امکانات و ظرفیت و رزرو

مرکز همایش رعد یکی از خاص‌ترین و منحصر به فردترین مراکزی است که شما می‌توانید برنامه‌های مختلف خود را در آن برگزار کرده و با هزینه‌ای بسیار معقول تمام نیازهای خود را برطرف کنید. این مرکز که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته، در طی چند وقت اخیر با به روز رسانی امکانات خود توانسته به یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری همایش‌های علمی و هنری تبدیل شود. از آنجایی که این مرکز برای بسیاری از تهرانی‌ها ناشناخته می‌باشد، امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی دقیق به امکانات این مرکز انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

ظرفیت سالن همایش رعد

مرکز سالن رعد ویژگی‌های خاص زیادی دارد ولی یکی از عواملی که سبب شده بسیاری از افراد این مرکز را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند، بحث ظرفیت قابل تغییر آن می‌باشد که به صورت استاندارد 220 نفر را می‌تواند میزبانی کند، ولی در برخی از شرایط و تحت افزایش تعداد میهمان‌ها، می‌توان با اضافه کردن صندلی‌های تاشو، این ظرفیت را به ۲۵۰ نفر نیز ارتقا داد.

امکانات سالن همایش رعد

تحت تاثیر شرایط و مدیریت فوق العاده‌ای که مجموعه رعد در طی چند سال گذشته تجربه کرده است،  امکاناتی که برای شما  متقاضیان در نظر گرفته شده، فوق العاده منحصر به فرد می‌باشد و حتی می‌توانید نحوه پذیرایی از  مهمان‌های خود را نیز انتخاب کرده و شرایط را بر وفق مراد خود مدیریت کنید. در این مجموعه، از سیستم صوتی پیشرفته‌ای به نام DB OPERA استفاده شده است که قابلیت میکسر ۱۶ کانال را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علت استفاده از همین سیستم می‌باشد که می‌توانید از میکروفون‌های باسیم و بدون سیم مجموعه بهره‌مند شده و خروجی مراسم خود را در فرمت های دی وی دی و AVI دریافت کنید.

علاوه بر این مسئله، شما می‌توانید به منظور انتشار دادن فایل‌های تصویری و صوتی خود از ویدیو پروژکتور وایرلس و منحصر به فرد این مجموعه استفاده کنید. تمامی کسانی که در بخش اجرا و برگزاری هستند، این امکان را دارند تا بتوانند از اینترنت وایرلس مجموعه بهره‌مند  شوند. مدیریت این مجموعه به منظور تسهیل خدمات، از فیلمبردارها و عکاس‌های با تجربه‌ای بهره‌مند می‌باشد و می‌توانید قبل از عقد قرارداد، درخواست استفاده از آنها را نیز ثبت کنید. در کنار تمامی امکاناتی که پیش از این به شما گفتیم، در این مجموعه به صورت سلف سرویس و نفری پذیرایی صورت می‌گیرد که هزینه آن نیز مجزا از هزینه اجاره سالن می‌باشد.

پارکینگ سالن همایش رعد

به جرات می‌توانیم ادعا کنیم مرکز همایش رعد تنها مرکزی در تهران است که در آن جایگاه پارکینگ ماشین‌ها از تعداد صندلی‌ها بیشتر بوده و می‌توانید به سادگی در هر بخش از این مرکز، خودرو خود را پارک کنید. البته علاوه بر جایگاه پارکینگی که مجموعه برای شما در نظر گرفته است، می‌توانید در محوطه بیرون از این مرکز نیز خودروی خود را پارک کرده و  از امکانات  منحصر به فرد شهرداری منطقه ۲ نهایت استفاده را ببرید.

 

دسترسی به سالن همایش رعد

از آنجایی که این مرکز در نزدیکی میدان صنعت قرار گرفته، به راحتی می‌توانید با استفاده از اتوبان همت، شیخ فضل الله و حتی نیایش به سمت این مجموعه حرکت کرده و در کمترین زمان و با انتخاب بهترین مسیر به مقصد برسید.

شهرک قدس (شهرک غرب) ، فاز 2 ،  خیابان هرمزان ، خیابان پیروزان جنوبی ، پلاک 74

شماره تماس سالن همایش رعد

شما می‌توانید با استفاده از شماره‌هایی که در نظر گرفته شده، با بخش مدیریت و رزرو مجموعه در ارتباط بوده و نسبت به انتخاب روزهای خالی اقدام نمایید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات برای ثبت نهایی باید مدارک خود را به مدیریت ایمیل کرده و به همین دلیل نیز ما ایمیل رسمی مدیریت این مجموعه را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

تلفن ثابت 7- 88371096

همراه 09121123896

ایمیل: info@raad-charity.org

 

اجاره سالن اجتماعات

 

بیشتر بخوانید:

معرفی سالن همایش ایرانیان، امکانات و آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن