معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

پارک آبی اپارک یکی از مجموعه های تفریحی ورزشی ایران است که نمونه آن درکمتر نقطه ای از کشور مشاهده می‌شود و توسط یکی از شرکت های بسیار مهم کانادایی به اسم white water طراحی و اجرا شده است.  این مجموعه که در منطقه ۲۲ و محله چیتگر راه اندازی شده، یکی از بهترین مجموعه های تفریح آبی می باشد که در طی چند وقت اخیر توانسته میزبان مراجعه کنندگان متعددی باشد. پارک آبی اپارک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز نموده و به دلیل ایمنی بیش از حدی که در سرسره های آبی دارد، به عنوان انتخاب اول تمام کسانی است که قصد دارند اوقات خوشی را برای خود رقم زده و از استخر موج سونامی رودخانه خروشان و سرسره های آبی بهره مند شوند.

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

امکانات استخر اپارک

از آنجایی که مجموعه اپارک تنها یک استخر ساده می باشد، بسیاری از افراد پس از یک روز  یا هفته کاری سخت  برای سپری کردن اوقات خوش تصمیم میگیرند، به سمت این مجموعه حرکت کرده و از امکانات تفریحی که برای آنها در نظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرند.  مجموعه سرسره های آبی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ و در یک مساحت ۵۵ هزار متری آغاز نموده که قابلیت میزبانی از ۳۰۰۰ نفر را در اختیار دارد. شما در این استخر می توانید نزدیک به ۱۴ سرسره مختلف و هیجانی را مشاهده کرده و همراه با استخر های مواج و رودهای خروشان لحظات خوشی را برای خودتان رقم بزنید. این مجموعه را بسیاری از افراد، لوکس ترین مرکز ایران قلمداد می کنند که با وجود قیمت بسیار بالایی که دارد، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

سرسره ابیس اپارک

بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجموعه اپارک را میتوانیم سرسره ابیس نام ببریم که با ایجاد سرسره پیچ در پیچ توانسته تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب کند.

سرسره ابیس اپارک

رالی شیب پارک آبی چیتگر

آیا تا به حال به شهر بازی یا مراکز تفریحی رفته و سوار سرسره های رنگین شده اید؟ در پارک آبی اپارک می توانید سوار این آبشار چندگانه شده و از بالا به سمت پایین حرکت کنید. این بخش را بسیاری از افراد برای مسابقه سرعت و بالا بردن هیجان خود انتخاب می کنند.

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

سانس بانوان استخر اپارک

در صورتی که بانوان عزیز قصد دارند از امکانات مجموعه اپارک استفاده کنند، می توانند در ساعتی که برای آنها مشخص شده وارد مجموعه شوند و پس از پرداخت هزینه مد نظر از تمامی خدماتی که مدیریت برای آنها در نظر گرفته، نهایت استفاده را ببرند.  متاسفانه روزهای جمعه مجموعه اپارک خدمات رسانی به بانوان متقاضی را تدارک ندیده و شما نمی توانید از آنها استفاده کنید.

شنبه از ساعت 8 صبح تا 15
یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 15
دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 15
سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 15
چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 15
پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 15
جمعه

سانس آقایان استخر اپارک

یکی از دلایلی که آقایان استخر اپارک را برای سپری کردن اوقات خود انتخاب می‌کنند، مجموعه خدماتی است که بیشتر برای آنها جذاب می باشد و ساعت ارائه این خدمات نیز بسیار متفاوت نسبت به دیگر مراکز می باشد. در ماه مبارک رمضان این مجموعه  فعالیت خود را بعد از افطار آغاز میکند و آقایان میتوانند تا ساعت ۴ صبح نیز از خدمات آن بهره مند شوند.

شنبه از 17 تا 24 شب
یکشنبه از 17 تا 24 شب
دوشنبه از 17 تا 24 شب
سه شنبه از 17 تا 24 شب
چهارشنبه از 17 تا 24 شب
پنج شنبه از 17 تا 24 شب
جمعه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

برخورد پرسنل استخر اپارک

از آنجایی که در مجموعه اپارک خدمات بین المللی درسطح ممتازی برای شما در نظر گرفته شده است، پرسنلی که در این مجموعه استخدام می شوند، نسبت به تمام افرادی که تا به امروز با آنها مواجه شده اید، متفاوت هستند و از  زبده ترین کارشناسان حوزه تفریحات  آبی در طی چند وقت اخیر استفاده شده است. از آنجایی که اپارک بیشتر یک مجموعه تفریحی آبی می باشد، میزان دقتی که پرسنل باید داشته باشند نیز نسبت به استخر های ساده متفاوت است، از این رو بهترین کارکنان موجود در تهران برای خدمات رسانی گلچین شده‌اند.

 

کلاس های آموزش شنا استخر اپارک

از آنجایی که بسیاری از مجموعه های آبی خدمات آموزش شنا را نیز برای  مراجعه کنندگان خود در نظر میگیرند، برخی از افراد تصور می کنند در مجموعه اپارک نیز می توانند شنا را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده و بحث آموزش را به خوبی پیش ببرند. برای این دسته از افراد باید بگوییم تحت‌تأثیر ماهیت شکل گیری و تفریحی مجموعه اپارک، متاسفانه بحث آموزش شنا به صورت حرفه ای در این مجموعه دنبال نمی شود و شما باید به دیگر بخش ها برای انجام این مسئله مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که مجموعه اپارک فضای مناسبی برای آموزش شنا در اختیار ندارد و همین مسئله سبب شده مدیریت، این خدمات را برای مراجعه کنندگان در نظر نگیرد.

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

آدرس دقیق استخر اپارک

در صورتی که تمایل دارید به سمت مجموعه آبی اپارک حرکت کنید، بهترین مسیر، استفاده از مترو چیتگر است، ولی باز هم برای شما آدرس دقیق این مجموعه را ما در نظر گرفته ایم که می توانید از طریق اسنپ و خطوط تاکسی نیز به سمت این مجموعه حرکت کنید.

تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک، انتهای خیابان شمیم، مجموعه تفریحی اوپارک

شماره تماس استخر اپارک

علیرغم اینکه این مجموعه فضای بسیار بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد، باید بگوییم بهتر است پیش از مراجعه با مدیریت صحبت کرده و از خالی بودن فضا اطمینان حاصل کنید.

02149246

 

دسترسی به استخر اپارک

همان گونه که پیش از این نیز به شما گفتیم، میتوانید با استفاده از از متروی چیتگر به سمت اپارک حرکت کرده و از خدماتی که مدیریت برای شما در نظر گرفته، استفاده کنید. علاوه بر این، اگر میخواهید از  تاکسی های خطی استفاده کنید، میدان آزادی به صورت مستقیم شما را به سمت مترو چیتگر می برد و می توانید به صورت پیاده به سمت این مجموعه بروید. علاوه بر این، میدان المپیک خطی هایی دارد که از کنار خیابان اوپارک عبور می کند که این مسیر را نیز میتوانید یک مرتبه امتحان کنید.

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

عکس های استخر اپارک (اوپارک)

 

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی و رزرو استخر اپارک (اوپارک)، سانس ها و آدرس و عکس

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

3.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن