استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

شاید استخر چهار فصل روباز باشگاه انقلاب تهران را که تنها به آقایان خدمت رسانی می کند بتوانید به عنوان یکی از بهترین مجموعه های روباز کشور معرفی کنیم که در تمامی فصول به کاربران خدمت رسانی می کند. این استخر بدون شک یکی از خوش ساخت ترین استخرهای تهران می باشد که برای شما امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. بر اساس نظر سنجی های موجود استخر چهار فصل تهران یکی از مجموعه های پنج ستاره ایران می باشد که خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد. این مجموعه که یکی از انتخاب های اصلی ورزشکاران و افراد مشهور می باشد با وجود اینکه بسیار گران قیمت می باشد ولی به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از تهرانی معرفی می شود. حالا با شما هومتیکی های عزیز نگاهی به عملکرد این وب سایت می اندازیم.

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

امکانات استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

در استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران شما می توانید از امکاناتی مانند باشگاه بدن سازی ، استخر رو باز ، استخر سرپوشیده ، سه بوفه کاملا متفاوت و خدمات مختلف دیگر بهره مند شوید. این استخر که از نظر کیفیت خدمات، در زمره بهترین استخرهای روباز تهران به حساب می آید در طی چندین سال گذشته نظر تعداد بسیاری از مراجعه کنندگان را به سمت خود جلب کرده است. به گفته بسیاری بوفه این مجموعه یکی از تکمیل ترین رستوران ها و بوفه ها به حساب می آید. اگر شما قصد دارید تجربه ای ممتاز از یک استخر داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم برای یک مرتبه این استخر را انتخاب کنید. نکته جالب در مورد این استخر ارائه زمین والیبال شنی است که در هیچ مجموعه دیگر مشابه آن دیده نشده است. در این مجموعه باشگاه بدن سازی نیز وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند از آن بهره بگیرند.

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

سانس بانوان استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

با وجود اینکه بسیاری از افراد بر این باور هستند این مجموعه خدمات خود را به بانوان و آقایان ارائه می دهد ولی باید به شما بگوییم در استخر چهارفصل تنها به آقایان خدمات ارائه می شود و بانوان از امکانات این مجموعه نمی توانند بهره مند شوند.

شنبه _
یکشنبه
دوشنبه _
سه شنبه
چهارشنبه _
پنج شنبه
جمعه _

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

سانس آقایان استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

این استخر فعالیت خود را از ساعت 6 بامداد آغاز می کند و تا ساعت 19 نیز به مراجعه کنندگان فعالیت می کند. در روزهای جمعه شما می توانید از ساعت 9 تا ساعت 18 به این استخر مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

شنبه از ساعت 6 الی 19
یکشنبه از ساعت 6 الی 19
دوشنبه از ساعت 6 الی 19
سه شنبه از ساعت 6 الی 19
چهارشنبه از ساعت 6 الی 19
پنج شنبه از ساعت 6 الی 19
جمعه از ساعت 9 الی 18

 

برخورد پرسنل استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

شاید بتوانیم پرسنل این مجموعه را به عنوان یکی از حرفه ای ترین پرسنل در تهران معرفی کنیم. از آنجایی که در برخی از شرایط مراجعه کنندگان اروپایی و انگلیسی زبان نیز به این مجموعه سری می زنند برخی از افرادی که در این استخر فعالیت می کنند به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. سابقه کار طولانی در صنعت استخر ، رفتار حرفه ای و تجربه کاری پرسنل این مجموعه سبب شده است بسیاری از افراد نمره 5 از 5 را به پرسنل این مجموعه دهند و آنها را در زمره بهترین کارکنان قلمداد کنند.

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

کلاس های آموزش شنا استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

تحت تاثیر ماهیت این استخر رو باز بخش آموزش در آن به کلی تعطیل می باشد و چنین خدماتی به کاربران ارائه نمی شود. در فصل تابستان و به صورت خصوصی برای آقایان مدرسینی پیشنهاد می شود ولی این تدریس خصوصی به استخر مرتبط نبوده و تعاملی دو سویه بین شما و مدرس می باشد. علاوه بر این شما می توانید با استخدام مدرسین خصوصی و دعوت از آن ها به این استخر فرایند آموزش خود را آغاز کنید.

 

آدرس دقیق استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

بدون شک تمامی تهرانی های عزیز آدرس مجموعه انقلاب را بلد هستند، ولی برای دوستداران این استخر ما آدرس دقیق آن را در پایین قرار داده ایم.

خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

شماره تماس استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران

اگر قصد دارید از به روز رسانی های استخر چهار فصل آقایان باشگاه انقلاب آخرین اطلاعات را کسب کنید، می توانید از طریق شماره تماس پیش رو با مدیریت در ارتباط باشید.

۲۶۲۱۶۳۵۶

 

رزرو سانس های استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران در وب سایت هومتیک

اگر قصد دارید سانس های این استخر را برای خود و یا دوستان رزرو کنید بهترین روش استفاده از اپلیکیشن رزرو استخر هومتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد هر سانسی را که دوست دارید برای خود رزرو کنید.

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

 

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن