استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها

استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها + رزرو آنلاین

 استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها + رزرو آنلاین

استخر چند منظوره صدف سال ها به عنوان یکی از بهترین استخر های شرق تهران معرفی شده که به مراجعه کنندگان اجازه  اجازه می دهد از امکانات متعددی بهره مند شود. این استخر که از نظر طول و عرض یکی از خاص ترین مجموعه های تهران می باشد برای اولین بار در سال 1388 مورد بهره برداری رسید. این استخر که از نظر طراحی و امکانات از جمله بهترین مجموعه ها به حساب می آید سال های سال به عنوان مجموعه ممتاز جوایز متعددی را به نام خود ثبت کرده و انتظار می رود روند روبه رشد آن با بروزرسانی هایی که پیش بینی شده شکل و بوی جدیدی به خود بگیرد

 استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها

امکانات استخر صدف تهران

شما در این استخر می توانید از امکانات متعددی مانند سونا و جکوزی، حوضچه آب سرد، شن درمانی، تونل مه، سالن بدنسازی بسیار مجهز،سالن ماساژ، حمام سنتی، محیط کاملا بهداشتی، مربی های حرفه ای بهره مند شوید. با وجود اینکه بسیاری از استخرها چنین امکاناتی را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهند ولی کیفیت آن نقطه تمایز استخر ها با یکدیگر می باشد. شما می توانید در استخر صدف حکیمیه تمامی این امکانات را در بهترین کیفیت مشاهده کرده و از آن ها بهره مند شوید. از نظر بسیاری از مراجعه کنندگین به این استخر ، این مجموعه اولین مرکز 5 ستاره شرق تهران به حساب می آید که البته کیفیت و امکانات خود را هم اکنون نیز حفظ کرده است.

 استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها

سانس بانوان استخر صدف تهران

از حسن های مجموعه صدف حکیمیه آغاز به کار زود هنگام این مجموعه می باشد. بانوان عزیز می توانند از صبح ساعت هشت و نیم به این مجموعه مراجعه کنند. البته در نظر داشته باشید فعالیت این استخر بی نظیر در ماه مبارک رمضان به کلی تعطیل می باشد ولی به غیر از این ماه شما می توانید از دیگر خدمات زبان زد این مجموعه بهره مند شوید.

شنبه ساعت 8:30 الی 14
یکشنبه ساعت 8:30 الی 14
دوشنبه ساعت 8:30 الی 14
سه شنبه ساعت 8:30 الی 14
چهارشنبه ساعت 8:30 الی 14
پنج شنبه ساعت 8:30 الی 14
جمعه ساعت 8:30 الی 14

سانس آقایان استخر صدف تهران

معمولا سانس آقایان در استخرهای تهران از ساعت چهار و نیم یا 5 شروع می  شود ولی در استخر صدف حکیمی این روند کمی زودتر از دیگر استخرها شروع می شود و شما می توانید از ساعت 15 به این مجموعه رفته و از امکانات موجود بهره مند شوید. زمانی که شما بلیط را برای خود تهیه کردید می توانید تا ساعت 22 از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

شنبه ساعت 15 الی 22
یکشنبه ساعت 15 الی 22
دوشنبه ساعت 15 الی 22
سه شنبه ساعت 15 الی 22
چهارشنبه ساعت 15 الی 22
پنج شنبه ساعت 15 الی 22
جمعه ساعت 15 الی 22

برخورد پرسنل استخر صدف تهران

شاید در کمتر استخری ما بتونیم پرسنل متعهد و خوش برخورد مثل استخر صدف پیدا کنیم. این مجموعه که در استخدام کارکنان بسیار سختگیر است از بهترین افراد برای مجموعه خود بهره گرفته است. کافی است شما یک مرتبه خدمات این مجموعه را تجربه کنید سپس به صورت دائم مشتری این مجموعه خواهید شد. در نظر داشته باشید پرسنل در دو بخش آموزشی و خدماتی به بهترین نحو عمل می کنند.

 استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها

کلاس های آموزش شنا استخر صدف تهران

بسیاری از استخرها تنها در دو فصل بهار و تابستان آموزش شنای خود را آغاز می کنند ولی در مورد استخر صدف این مسئله به این صورت نمی باشد. شما می توانید از خدمات آموزشی این مجموعه در تمامی فصول بهره مند شده و هر زمان که دوست داشتید با پرداخت هزینه به صورت خصوصی و گروهی از بحث آموزش این مرکز بهره بگیرید. پیش از اینکه بخواهید بحث آموزش در این مجموعه را دنبال کنید بهتر است ابتدا تماسی با این مجموعه داشته باشید

 

آدرس دقیق استخر صدف تهران

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند برای اولین بار به این مجموعه مراجعه کنند ، ما تصمیم گرفتیم آدرس دقیق این مجموعه را در اختیار آن ها قرار دهیم.

تهران، خیابان پیروزی، روبروی متروی پیروزی، بین هتل نهاجا و بیمارستان فجر، استخر صدف

شماره تماس استخر صدف تهران

به منظور اینکه شما بتوانید آهرین اخبار مرتبط با این مجموعه را دریافت کنید و به نوعی خود را به روز رسانی کنید می توانید با شماره پیش رو تماس گرفته و اطلاعات دقیقی را در مورد این استخر پیدا کنید

۳۵۷۴۴۸۱۵

دسترسی به استخر صدف تهران

از آنجایی که این استخر دقیقا در جنوب اتوبان همت قرار گرفته است در صورتی که شما با خودروی شخصی قصد دارید به این مجموعه مراجعه کنید کار بسیار ساده ای دارید ولی در صورتی که بخوایید از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس بهره بگیرید دسترسی به این مجموعه کمی دشور می باشد.

 

رزرو سانس های استخر صدف تهران در وب سایت هومتیک

اپلیکیشن هومتیک به نحوی طراحی شده است که به شما اجازه می دهد بتوانید با تنها چند کلیک سانس مد نظر خود در این استخر را رزرو کرده و به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید. شما می توانید از پلتفرم های دانلودی این اپ را بر روی تلفن خود نصب کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

 

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

 

چند استخر دیگر در شرق تهران:

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

Loading

3.7/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن