بهترین سالن های همایش گنجایش ۱۰۰ نفره تهران

بهترین سالن های همایش گنجایش ۱۰۰ نفره تهران

بهترین سالن های همایش گنجایش ۱۰۰ نفره تهران

بدون شک ما می‌توانیم تهران را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز برگزاری همایش در خاورمیانه قلمداد کرده که در طی چند سال اخیر، میزبان مراسم‌های مختلفی از سرتاسر دنیا بوده است. تحت تاثیر همین مسئله در تهران، مراکز همایش‌های متفاوتی راه‌اندازی شده است که می‌توانید بر اساس تعداد مهمان‌ها و امکاناتی که نیاز دارید، مرکز همایش مد نظر خود را انتخاب نمایید. به منظور اینکه بتوانید بر اساس تعداد مهمان‌ها مرکز مدنظر خود را انتخاب کنید، ما قصد داریم مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراکز تهران را برای شما معرفی کرده و در این راستا همراه شما قرار بگیریم.

 

اجاره سالن همایش در تهران

امروزه اجاره مرکز همایش، یکی از راحت‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و این مهم بیشتر به دلیل افزایش دسترسی دیجیتال می‌باشد که  به سادگی و با زدن چند کلیک بر روی موبایل خود، مرکز همایش مد نظرتان را پیدا کرده و سریعاً آن را برای تاریخ مد نظر رزرو نمایید. اپلیکیشن هومتیک این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید فارغ از نقطه جغرافیایی که در آن قرار دارید، مرکز همایش مد نظر خود را رزرو کرده و با خیالی آسوده تدارکات برگزاری مراسم را انجام دهید.

 

سالن همایش های برج میلاد تهران

کمتر تهرانی وجود دارد که مرکز همایشات برج میلاد تهران را مشاهده نکرده و یا برای حضور در کنسرت به سمت آن نرفته باشد. این مرکز که قابلیت میزبانی از ۱۸۰۰ نفر را دارا می‌باشد، در بزرگراه همت قرار گرفته و می‌توانید برای برگزاری همایش‌ها، کنسرت و حتی کلاس‌های آموزشی آن را برای خود رزرو نمایید.

سالن همایش های برج میلاد تهران

سالن همایش رویال هال اسپیناس پالاس

یکی از بزرگترین مراکز همایش در ایران که بیشتر به دلیل فضای بسیار لاکچری که دارد شناخته می‌شود، و امکاناتی که در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهد، یکی از بهترین موارد دیده شده در سرتاسر ایران است. این مرکز که قابلیت میزبانی  از 2000 نفر را دارا می‌باشد، برای برگزاری‌ همایش‌های مختلف و جشنواره‌ها فوق العاده مناسب است و حتی در برخی از موارد، تئاترهای بسیار باشکوهی نیز در این مرکز برگزار شده است.

سالن همایش رویال هال اسپیناس پالاس

سالن همایش اجلاس سران تهران

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراکز همایش که برای اتفاق‌های سیاسی و کنفرانس‌های بین‌المللی، فوق العاده مناسب می‌باشد و مراسم‌های ویژه‌ای مانند اجلاس سران اسلامی در آن برگزار شده است. تحت تاثیر قرار دادن منحصر به فرد صندلی‌های این مجموعه، می‌توانید از ۱۶۰۰ نفر میزبانی  کنید.  در نظر داشته باشید به منظور اینکه برای برگزاری مراسم این مرکز را انتخاب کنید، باید مراسم بسیار متفاوتی در نظر داشته باشید که امکان برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌های این چنینی وجود ندارد.

سالن همایش اجلاس سران تهران

سالن‌های همایش‌ هتل قلب تهران

این مرکز که در کنار بیمارستان قلب شهید رجایی قرار گرفته، برگزاری همایش‌های پزشکی فوق العاده مناسب می‌باشد و هزینه  اجاره این مرکز نیز نسبت به تمامی مراکزی که تا بدین لحظه اعلام کرده ایم، مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. بر اساس اعلام مدیریت مجموعه، در این مرکز می‌توان از ۴۲۰ نفر میزبانی کرد و بیشتر امکاناتی که در مراکز دیگر مشاهده می‌شود، در این مکان نیز وجود دارد

سالن‌های همایش‌ هتل قلب تهران

 

سالن همایش‌ کتابخانه ملی ایران

یکی از اصلی‌ترین مراکز فرهنگی اجتماعی تهران، کتابخانه ملی پایتخت است که در نزدیکی بزرگراه حقانی افتتاح شده و سالن همایشی که در این مرکز در دسترس شما می‌باشد، یکی از منحصر به فردترین مراکزی است که تا به امروز در تهران راه اندازی شده است. در این مرکز می‌توانید از ۵۰۰ نفر میزبانی کرده و تمامی تدارکات و امکاناتی که در یک مرکز بین المللی وجود دارد را در اختیار داشته باشید.

سالن همایش‌ کتابخانه ملی ایران

 

سالن همایش‌‌های رایزن

مرکز سالن همایش رایزن که در اتوبان بابایی قرار گرفته است، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراکزی است که می‌توانید کنفرانس‌ها و رویدادهای علمی خود را در آن برگزار کرده و از امکانات فوق العاده آن بهره‌مند شوید.  تا بدین روز مرکز همایش رایزن توانسته از رویدادهای بین المللی فوق العاده میزبانی کند و به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های افرادی می‌باشد که در شرق تهران و شمال شرق زندگی می‌کنند.

سالن همایش‌‌های رایزن

 

سالن پارک علم و فناوری پردیس

پارک علم و فناوری پردیس که در محله پردیس و شرق تهران قرار گرفته، یکی از بهترین و شیک‌ترین سالن‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمامی مراسم‌های علمی و رویدادهای خاص خود را برگزار کرده و از امکانات صوتی تصویری فوق العاده‌ای که در اختیار شما قرار گرفته است، نهایت استفاده را ببرید.

سالن پارک علم و فناوری پردیس

 

سالن همایش کوثر

سالن همایش کوثر که در میدان فلسطین قرار گرفته و حال و هوای تقریباً می‌توان گفت مذهبی دارد، یکی از مراکز خاص تهران است که برای برگزاری جلسات اداری و سمینارها و کنفرانس‌ها طراحی شده و شما می‌توانید با هزینه بسیار مقبول از ۵۵۰ نفر در این مرکز میزبانی کنید.

سالن همایش کوثر

 

سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک

امروزه هتل المپیک یکی از مراکز اصلی برگزاری همایش‌های مختلف می‌باشد و سالن همایش این مرکز با قابلیت میزبانی ۵۰۰ نفر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلف به حساب می‌آید. هزینه اجاره  مرکز از ۲۸ میلیون تومان شروع می‌شود و می‌توانید به منظور برگزاری تمامی مراسم‌هایی که مد نظر دارید، این مرکز همایش را برای خود انتخاب کنید.

سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک

 

مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی رازی

مرکز همایش‌های رازی که به ۱۲ سالن مجزا تقسیم می‌شود، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تهران برای برگزاری جلسات علمی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و حتی طنز می‌باشد که در طی 10 سال فعالیت خود، امکانات متفاوتی را برای برگزارکنندگان جلسات در نظر گرفته است. هر یک از سالن‌های این مرکز، دارای ظرفیت متفاوتی است که کوچک‌ترین آن قابلیت میزبانی از ۱۰ نفر را دارا می‌باشد.

مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی رازی

 

تالار آمفی تئاتر خواجه نصیر

تالار خواجه نصیر که در مجموعه صدا و سیمای ایران راه اندازی شده است، قابلیت میزبانی از ۴۹۱ نفر در ۱۴ ردیف را دارا می‌باشد و بیشتر به دلیل طراحی خاصی که در آن دیده می‌شود، زبانزد همه شده است. این مرکز که بیشتر برای همایش‌های خود صدا و سیما طراحی شده است، دارای دو بالکن مجزا می‌باشد و شما می‌توانید با هماهنگی مرکز همایش‌های صدا و سیما، برای برگزاری مراسم خود از این سالن استفاده کنید.

تالار آمفی تئاتر خواجه نصیر

 

تالار آمفی تئاتر مولانا

یکی از اصلی‌ترین مرکز همایش‌های مرکز شهر تهران که با دارا بودن ظرفیت ۳۵۰ نفره و ظرفیت پارکینگ ۱۰۰ نفره، توانسته تعداد زیادی از برگزارکنندگان مراسم را به سمت خود جلب کند و به یکی از معتبرترین تالارهای تهران تبدیل شود. تحت تاثیر نزدیکی این مرکز با دانشگاه تهران و تئاتر شهر، برخی از تئاترها و مراسم‌های فرهنگی در این مرکز برگزار می‌شود و مراجعه کنندگان بسیاری برای برگزاری مراسم خود این مرکز را انتخاب می‌کنند.

تالار آمفی تئاتر مولانا

 

 

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن