سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

معرفی و رزرو سالن همایش کتاب خانه ملی ایران، اطلاعات کامل و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش کتاب خانه ملی ایران، اطلاعات کامل و عکس

کتابخانه ملی همیشه به عنوان یکی از مکان های ممتاز آموزشی و فرهنگی در تهران به حساب می آمده که در طی چندین سال فعالیت خود توانسته خدمات فوق العاده ای را به پایتخت نشین ها ارائه داده است. یکی از بخش های منحصر به فرد کتاب خانه ملی بخش سالن همایش های آن است که فعالیت آن در راستای ماهیت اصلی این مجموعه یعنی گسترش فرهنگ کتاب خوانی می باشد. مجموعه سالن های همایش کتاب خانه ملی که به 8 بخش مختلف تقسیم می شود دارای ظرفیت های بسیار متنوع می باشد که در این پست قصد داریم نگاهی به آن ها بیاندازیم.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

ظرفیت سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

همانگونه که در بخش پیشین نیز گفتیم این مجموعه به 7 بخش مختلف تقسیم می شود که هر یک از آن ها با امکانات و شرایط خاص خود به دنبال برآورده کردن نیاز مراجعه کنندگان می باشند. اصلی ترین سالن این مجموعه که دارای صندلی های چوبی و مشکی رنگ می باشد و شاید در مراسم های مختلف آن را مشاهده کرده باشید. این سالن که به نام قلم آن را میشناسیم بیشترین فضا را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از 450 نفر میزبانی کنید.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

ظرفیت تالار حکمت سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

یکی از خاص ترین تالارهای این مجموعه که همانند تالار قلم از امکانات متعددی بهره می گیرد تالار بین المللی حکمت است که دارای صندلی های چوبی با روکش قرمز رنگ می باشد. در این مجموعه که مراسم های بسیار خاصی در آن برگزار می شود ، برای 250 نفر امکان حضور در آن را دارا می باشند. این مجموعه که کمی نسبت به مراکز دیگر فشرده تر می باشد بیشتر به دلیل امکانات منحصر به فردش شناخته می شود.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

ظرفیت تالار فرهنگ سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

شاید تالار فرهنگ را بتوانیم بیشتر به دلیل شرایط خاص آن در میزبانی از جلسات شعری و فرهنگی بشناسیم. در این تالار بسیار شیک می توان از 80 نفر میزبانی کرد. با وجود اینکه این مجموعه نسبت به دیگر بخش های این سالن همایش کوچکتر می باشد ولی وجود امکانات بسیار مناسب در این مجموعه سبب شده است تالار فرهنگ جایگاه ویژه ای را داشته باشد.

 

ظرفیت تالار اندیشگاه سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

یکی دیگر از بخش های کوچک تر این مجموعه که همانند تالار فرهنگ ظرفیت میزبانی از 80 نفر را دارا می باشد ، تالار اندیشگاه است که برخلاف تالار فرهنگ به صورت جلسه های U شکل تنظیم شده است. از این مجموعه بیشتر برای جلسه های بین المللی استفاده می شود ولی گاهی اوقات برای جلسات خصوصی نیز به کار رفته است.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

ظرفیت تالار V.I.P سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

در صورتی که قصد دارید در یک فضای بسیار خاص سیمنارها و جلسات کاری خود را برگزار کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم نگاهی به تالار VIP این مجموعه که ظرفیت میزبانی از 10 نفر را دارا می باشد نگاهی بیاندازید. این تالار با به کار گرفتن بهترین مبلمان و امکانات یکی از بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهد.

 

ظرفیت تالار گنجینه سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

تالار گنجینه را می توان از نظر ظرفیت و امکانات جزء یکی از بهترین مراکزی دانست که در این مجموعه دایر شده است. این بخش از مجموعه در فضای دیگری تجهیز شده و قابلیت میزبانی از 250 نفر را دارا می باشد.

 

ظرفیت تالار کنفرانسی (ساختمان گنجینه) سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

این بخش از مجموعه که برای برگزاری کنفرانس ها طراحی شده است ، به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید کنفراس های خود را به صورت بسیار خاصی برگزار نمایید. این مجموعه ظرفیت میزبانی از 50 نفر را دارد.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

امکانات سالن همایش کتابخانه ملی ایران

بدون شک کتابخانه ملی ایران را می توان به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه ها در کل ایران معرفی کرد که با استفاده از بهترین امکانات تلاش کرده است خدمات بسیار متمایزی را به مهمان ها ارائه دهد. یکی از متمایزترین خدماتی که در این بخش شما مشاهده می کنید استفاده از 6 مترجم همزمان می باشد ، قابلیت ترجمه به زبان های مختلف را دارا می باشد. علاوه بر این شما در این مجموعه می توانید از خدماتی همچون سیستم های صوتی و تصویری ، پذیرایی ممتاز، ضبط جلسات و پخش آنلاین و زنده بهره مند شوید.

  • ترجمه به 6 زبان مختلف به صورت همزمان
  • پخش صدا با استفاده از سیستم های صوتی بسیار مدرن
  • امکان ادیت و مونتاژ تمامی فایل ها
  • ارائه خدمات ویژه به خبرنگارها
  • ارائه اینترنت پر سرعت برای تمامی مهمان ها
  • استفاده از ال سی دی و پرژکتور
  • استفاده از دبیرخانه مرکزی برای تمامی سالن ها

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

دسترسی به سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

مراجعه کنندگان به کتابخانه ملی می توانند از طریق اتوبوس ، مترو و تاکسی به سمت این مجموعه حرکت کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. یکی از مزیت های رزرو این مجموعه دسترسی بسیار راحت به خدمات آن می باشد. از این رو ما برای شما آدرس سالن همایش کتابخانه ملی را نیز در ادامه قرار داده ایم.

تهران، بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، خروجی کتابخانه ملی

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک سالن های اجتماعات مختلف را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن