بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

در سرتاسر دنیا وجود استخرهای رو باز برای آفتاب گیری و تغییر حال افراد یکی از بهترین خدماتی است که ارائه می شود. این استخرها که از نظران مختلف با استخرهای سرپوشیده متفاوت می باشند در تهران برای آقایان بسیار زیاد می باشد ولی از آنجایی که زیرساخت های مناسبی برای خانم ها ایجاد نشده بسیار محدود هستند. از این رو امروز ما در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به تمامی استخرهای رو باز داخل تهران بیاندازیم.

 

نکاتی در مورد استخرهای روباز تهران

با وجود اینکه بسیاری از تهرانی علاقه مند به استخرهای رو باز هستند ولی با این وجود به منظور استفاده بهینه از این استخرها باید نکات کلیدی ای را در نظر بگیرید. در این بخش به این نکات اشاره ای می کنیم:

به منظور برنزه شدن ازلوسین استفاده کنید

بسیاری از افراد استخرهای روباز را به منظور برنزه شدن و یا تغییر رنگ پوست خود انتخاب می کنند ولی باید به یاد داشته باشید شما نباید تحت هیچ شرایطی به صورت مستقیم زیر آفتاب قرار بگیرید. برندهای مختلف کرم ها و لوسیون های مخصوص برای آفتاب گیری تولید می کنند که شما می توانید از آن ها برای قرار گرفتن در زیر آفتاب استفاده کنید.

شستشو بعد از مصرف لوسین ضد آفتاب

اگر برای آفتاب گیری از لوسین های مختلف بهره می گیرید بهتر است بعد از فرایند آفتاب گیری استحمام کرده و پس از آن مجدد به داخل آب بروید. در صورتی که شما مستقیم با لوسیون آفتاب گیری وارد استخر شوید بافت روغنی باعث کثیف شدن آب خواهد شد.

دقت به تغذیه

توجه داشته باشید تغذیه در استخرهای روباز نسبت به استخرهای سر پوشیده متفاوت می باشد. در حالیکه در استخرهای سرپوشیده معمولا افراد از تغذیه های گرم استفاده می کنند در این بخش بهتر است از نوشیدنی های خنک استفاده کرده و میزان تعریق خود را بازیابی کنند.

بررسی تابش نور خورشید

تابش نور خورشید و زمانی که به استخر مراجعه می کنید تاثیر بسیار زیادی بر روی تجربه شما از استخرها دارد. در تابستان ما بین ساعات 12 تا 15 بدترین زمانی می باشد که شما می توانید به استخر روباز مراجعه کنید.

انجام حرکات کششی

از آنجایی که شما در استخرهای روباز با نور مستقیم و شدید آفتاب روبرو هستید بهتر است پیش از اینکه وارد استخر شوید حرکات کشیشی انجام داده و بدن خود را برای شنا کردن آماده کنید.

 

بهترین استخر های روباز تهران

حالا که نکات کلیدی ای را در مورد استخرهای روباز به شما گفتیم بهتر است نگاهی نیز به مهمترین نمونه های آن در تهران بیاندازیم.

 

استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب

استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب

بدون شک یکی از بهترین استخرهای روباز کشور که در انتهای بزرگراه کردستان قرار گرفته است. این استخر که بزرگترین بخش مجموعه انقلاب به حساب می آید در چند سال اخیر بنا به نظر کاربران به عنوان بهترین استخر روباز تهران انتخاب شده است. با وجود اینکه هزینه این استخر نسبت به دیگر استخرهای روباز گران تر می باشد ولی به دلیل امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار محبوب می باشد. این استخر برای آقایان می باشد و بانوان مجاز به استفاده از آن نیستند.

آدرس استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب: تهران- تهران- اتوبان چمران شمال- جنب نمایشگاه بین المللی- ضلع جنوب مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

سانس آقایان  استخر چهارفصل (روباز) باشگاه انقلاب تهران: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 6 الی 19، روزهای جمعه 9 الی 18

شماره تماس: ۲۶۲۱۶۳۵۶-۰۲۱

 

استخر روباز بلوط

استخر روباز بلوط

این استخر نیز مانند استخر روباز مجموعه انقلاب مخصوص آقایان می باشد و بانوان نمی توانند از آن بهره مند شوند. این استخر که به گفته برخی از افراد یکی از گران قیمت ترین استخرهای تهران نیز به حساب می آید بیشتر به دلیل شرایط محیطی بسیار زیبای خود مشهور می باشد. استخر روباز بلوط که از سال ها قبل در ولنج تاسیس شده است در برخی از زمان ها امکان بازی واترپلو را نیز برای مراجعه کنندگان فراهم می کند.

آدرس استخر روباز بلوط: خیابان ولنجک- خیابان یمن- بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی- سمت چپ- باغ کشاورزی- مجتمع بلوط

سانس آقایان استخر روباز بلوط ولنجک تهران: همه روزه از ساعت 10 الی 20

شماره تماس: ۲۶۸۰۲۲۳۵-۲۶۸۰۲۲۸۵

 

استخر روباز ارم

استخر روباز ارم

از استخرهای روبازی که برای بانوان طراحی شده و به آن ها اجازه می دهد تا همه روزه بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند. این استخر که نزدیک به یک دهه است در نزدیکی پارک ارم تاسیس شده فضای بسیار خوبی دارد و مراجعه کنندگان از رفتار پرسنل نیز رضایت کامل داشته اند. غرب نشینان تهران می توانند در هر چهار فصل از امکانات این مجموعه بهره مند شوند.

آدرس استخر روباز ارم: تهران- اتوبان شیخ فضل اله- بعد از پل ستاری- جنب خروجی اتوبان باکری- پارک ارم- شهربازی شماره ۱ (انتهای اتوبان باکری جنب شهر بازی ارم)

سانس بانوان استخر روباز ارم: همه روزه از ساعت 9 الی 18

شماره تماس: ۰۲۱-۴۴۱۱۳۰۷۸

 

استخر روباز سان رایز

استخر روباز سان رایز

یکی دیگر از استخرهای مخصوص بانوان که در مجموعه ورزشی انقلاب تاسیس شده است. این مجموعه استخر بر خلاف استخر روباز چهارفصل یک فضای سرپوشیده را نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد و از امکانات بسیار خوبی نیز بهره مند است. بنا به گفته بانوان مراجعه کننده به این استخر دمای آب در زمستان به حد مطلوبی گرم می شود و به راحتی می توان از مزیت های استخر رو باز بهره مند شد.

آدرس: تهران، اتوبان چمران شمالی، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب

سانس بانوان استخر روباز سان رایز: همه روزه از ساعت 8 الی 19:30

تلفن تماس: 02126217470

 

استخر روباز مرغوبکار

استخر روباز مرغوبکار

از استخرهای بسیار قدیمی تهران که زمانی به تیم استقلال تهران اختصاص داشت. این مجموعه که قدمت 4 دهه ای دارد زمانی بهترین استخر جنوب شهر تهران به حساب می آمد و از نظر فضا، قیمت ، امکانات و رفتار پرسنل قابل قیاس به استخرهای مشهور تهران می باشد. این استخر در انتهای سرازیری هزاردستگاه و خانه های فرهنگیان قرار دارد که به دلیل مشرف بودن با این خانه ها امکان حضور بانوان وجود ندارد.

آدرس استخر روباز مرغوبکار: تهران، نازی آباد ، هزار دستگاه ، خیابان شریفی ، خیابان شهید ندایی ، مجموعه ورزشی مرغوبکار

سانس آقایان: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 12 الی 19، پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 الی 19

تلفن تماس: ۵۵۳۱۸۰۲۱-۵۵۳۰۴۴۵۴

 

استخر روباز بعثت

استخر روباز بعثت

یکی از استخرهای مخصوص آقایان که در محله الهیه تاسیس شده است. بسیاری از مراجعه کنندگان به این استخر تمیزی  و عوامل بهداشتی این مجموعه را 5 ستاره تلقی کرده اند و بیان می کنند یکی از استخرهای کامل در تهران به حساب می آید. از دیگر نکات بسیار مهم در مورد این استخر پایین بودن قیمت ورودی آن نسبت به یگر استخرهای مجاور می باشد.

آدرس استخر روباز بعثت: تهران، خیابان شریعتی، جنب پل صدر، خیابان الهیه، روبروی دادسرای شمیران

سانس های ویژه آقایان: از شنبه تا چهارشنبه 13 الی 19 پنجشنبه و جمعه 11 الی 19

تلفن تماس: ۲۶۶۰۱۲۷۰

 

استخر روباز هودین و هورام

استخر روباز هودین و هورام

یکی از استخرهای مشهور غرب تهران که به دلیل ارائه خدمات خیلی ویژه شناخته می شود. در این استخر کاربرا می توانند از قهوه خانه سنتی ، نوشیدنی گرم و سرد و تمام امکاناتی که در دیگر استخرهای روباز دیده نمی شود بهره مند شوند. این استخر که بافت کافه آن سنتی می باشد برای خانم ها و آقایان خدمات رسانی می کند.

آدرس استخر چهارفصل (روباز) هودین و هورام تهران: تهران- تهرانسر- بلوار گلها- تقاطع یاس- مجموعه توریستی ورزشی هودین و هورام

سانس بانوان استخر چهارفصل (روباز) هودین و هورام تهران: روزهای زوج از ساعت 8 الی 18 و 20 الی 24، جمعه از ساعت 8 الی 18

سانس آقایان استخر چهارفصل (روباز) هودین و هورام تهران: روزهای فرد از ساعت 8 الی 18، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 19:30 الی 23:30، پنجشنبه و جمعه از ساعت 24 الی 3 بامداد

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۵۲۳۰۰۱/۰۹۹۰۵۹۵۹۰۶۹

 

استخر روباز بهشت مادران

استخر روباز بهشت مادران

همانگونه که از اسم آن مشخص است این استخر مخصوصا بانوان می باشد. در این استخر بانوان می توانند از امکاناتی مانند حمام آفتاب ، اتاق ماساژ ، ویتامینه پوست ، ماساژ لاغری ، پاکسازی پوست و حمام سنتی بهره مند شوند. از آنجایی که این استخر در برخی از روزها تعطیل می باشد پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه با مدیریت تماس حاصل کنید.

آدرس استخر روباز بهشت مادران: بزرگراه رسالت. بزرگراه حقانی شمال. خیابان کاویان غربی. بوستان بهشت مادران

شماره تماس: ۲۲۸۹۶۲۳۳

 

استخر روباز زمزم

استخر روباز زمزم

یکی از زیباترین استخرهای تهران که در نزدیکی اتوبان بابایی و نزدیک شهرک زمزم تاسیس شده است. این استخر نیز برای بانوان و آقایان در دسترس می باشد و شما می توانید در ساعات اعلام شده مجموعه از امکانات آن بهره مند شوید. یکی از دلایلی که این مجموعه را بسیار محبوب کرده عدم وجود دیوار و استفاده از درخت برای پوشش دهی آن می باشد.

آدرس استخر روباز زمزم: تهران – اتوبان بابایی – خروجی حکیمیه – شهید عباسپور – شهرک زمزم ( سازمان آب )

شماره تماس: 77106433

 

 

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

مطالب پیشنهادی:

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

Loading

3.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن