استخر دلکده فرجام تهران

استخر دلکده فرجام تهران، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر دلکده فرجام تهران، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر دلکده فرجام تهران یکی از استخرهای خوش ساخت منطقه شرق تهران به حساب می آید که از سانس های 2 ساعته بهره مند می باشد. این استخر محبوب که نسبت به دیگر استخرهای منطقه فضای کوچکتری را به استخر خود اختصاص داده است بیشتر به عنوان اینکه یک مجموعه تفریحی ، ورزشی کاملا مجهز است شناخته می شود. استفاده از این استخر برای عموم آزاد می باشد ولی بنا به گفته مدیریت باید پیش از مراجعه حتما تماس حاصل کنید زیرا استفاده از استخر تنها با رزرو ممکن است. در ضمن هنگام تماس با مجموعه بهتر است از قیمت آن نیز مطلع شوید چون برای برخی هزینه آن می تواند گران باشد. توجه داشته باشید در این مجموعه باشگاه بدن سازی مجهزی نیز وجود دارد که شما می توانید از آن برای کارهای خود بهره بگیرید.

استخر دلکده فرجام تهران

امکانات استخر دلکده فرجام تهران

استخر دلکده فرجام تهران یکی از خوش ساخت ترین مراکز آب درمانی و آب تنی در شرق تهران هست که علاوه بر مرکز استخر خود دارای یک بخش بدن سازی نیز می باشد. شما مراجعه کنندگان عزیز می توانید از امکانات بسیار لوکس این مجموعه که شامل سونا خشک، سونا بخار، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، ماساژ، سالن بدنسازی، استخر آب درمانی، ایروبیک داخل استفاده کنید. نکته مهمی که والدین باید به آن دقت کنند بحث عدم ورود کودکان زیر شش سال هست. این استخر سرپوشیده که دو طبقه راه اندازی شده به یکی از بهترین مجموعه های این محله از آن یاد می شود.

استخر دلکده فرجام تهران

سانس بانوان استخر دلکده فرجام تهران

بانوانی که قصد دارند از امکانات این مجموعه بهره مند شوند می توانند صبح ساعت 8 به سمت این مجموعه حرکت کنند و با خرید بلیط وارد استخر شوند. این استخر در روزهای زوج و فرد سانس های متفاوتی دارد و بانوان می توانند با خرید بلیط دو ساعت از امکانات مجموعه بهره مند شوند. در نظر داشته باشید در صورت مراجعه در اواسط سانس تنها یک ساعت می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 

شنبه ساعت 8 الی 17:30
یکشنبه ساعت 8  الی 14:30
دوشنبه ساعت 8 الی 17:30
سه شنبه ساعت 8  الی 14:30
چهارشنبه ساعت 8 الی 17:30
پنج شنبه ساعت 8  الی 14:30
جمعه ساعت 8:30 الی 14

استخر دلکده فرجام تهران

سانس آقایان استخر دلکده فرجام تهران

سانس آقایان استخر دلکده فرجام تهران همچون بانوان متغیر می باشد و در روزهای زوج از ساعت 18 آغاز می شود. برای آقایان زمان بهره گیری از این استخر دو ساعت و نیم می باشد و آقایان نیز حتما باید همیشه در زمان آغاز سانس استخر در مجموعه حاضر باشند.

شنبه ساعت 18 الی 23:30
یکشنبه ساعت 15 الی 23:30
دوشنبه ساعت 18 الی 23:30
سه شنبه ساعت 15 الی 23:30
چهارشنبه ساعت 18 الی 23:30
پنج شنبه ساعت 15 الی 23:30
جمعه ساعت 15 الی 23:30

 

برخورد پرسنل استخر دلکده فرجام تهران

یکی از اصلی ترین مشکلات استخر دلکده فرجام تهران برخورد و رفتار پرسنل این مجموعه می باشد. بنا به گفته بسیاری از کسانی که به این مجموعه مراجعه کرده اند رفتار پرسنل مخصوصا مدیر داخلی اصلا مناسب نبوده و اعتراض بسیاری از مراجعه کنندگان را به همراه داشته است. به گفته مدیریت این استخر تصمیماتی برای این مسئله گرفت شده است، در صورتی که به این مجموعه مراجعه کردید و پرسنل رفتار مناسبی داشتند اطلاع رسانی کنید.

استخر دلکده فرجام تهران

کلاس های آموزش شنا استخر دلکده فرجام تهران

اطلاعات دقیقی در مورد آموزش این استخر در دسترس نمی باشد و هنگام تماس به مدیریت این استخر نیز پاسخ مناسبی از آن ها دریافت نکردیم. ولی بر اساس آخرین اطلاعات کلاس های آموزشی گروهی در این مجموعه ، سالانه در تابستان برگزار می شود. بهتر است در اوایل بهار با این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

 

آدرس دقیق استخر دلکده فرجام تهران

آدرس استخر دلکده فرجام تهران بسیار سر راست می باشد و مراجعه کنندگان می توانند از طریق اتوبان باقری به راحتی می توانید این مجموعه مراجعه کنید. آدرس دقیق استخر دلکده فرجام تهران را برای شما هومتیکی های عزیز پیش رو آماده کرده ایم.

تهران- خیابان فرجام- بلوار طباطبایی نسب (اردیبهشت سابق)

شماره تماس استخر دلکده فرجام تهران

به منظور اینکه شما بتوانید آخرین اخبار مرتبط با استخر دلکده فرجام تهران را دریافت کنید و یا برای طرح انتقادات و پیشنهادات با مجموعه در ارتباط باشید می توانید از تلفن پیش رو استفاده کنید.

۷۷۲۹۹۰۹۰

 

دسترسی به استخر دلکده فرجام تهران

دسترسی به این استخر به دلیل اینکه نزدیک به مترو و خطوط اتوبوس های شرکت واحد می باشد بسیار ساده می باشد. شما می توانید در صورت استفاده از خودروی شخصی از اتوبان لشگری به این مجموعه دسترسی داشته و یا در صورت نیاز از بی آر تی نیز بهره بگیرید.

 

رزرو سانس های استخر دلکده فرجام تهران در وب سایت هومتیک

در صورت اینکه قصد دارید به این مجموعه مراجعه کنید می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن هومتیک سانس مد نظر خود در این مجموعه را رزرو کنید و بدون اینکه زمانی را تلف کنید از امکانات این مجموعه بهره مند شوید. علاوه بر آن این اپ به شما اجازه می دهد تا اطلاعات دقیقی از به روز رسانی های این استخر داشته باشید.

 

 

چند استخر دیگر در شرق تهران:

استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها + رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

Loading

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن