سالن اجتماعات باغ کتاب

معرفی و رزرو سالن اجتماعات باغ کتاب، امکانت و آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات باغ کتاب، امکانت و آدرس و عکس

مجموعه باغ کتاب که در شمال شرق تهران تاسیس شده است یکی از بهترین مراکز فرهنگی در تهران می باشد که به مراجعه کنندگان این فرصت را می دهد تا تمامی بخش ها فرهنگی را در یک مجموعه داشته باشند. باغ کتاب علاوه بر اینکه یک مرکز فرهنگی برای فروش کتب می باشد فرصتی را نیز برای برگزاری سیمنارها و جلسه های کاری ایجاد کرده که امکانات بسیار خوبی را نیز به مهمان ها و میزبانان ارائه می دهد.

البته شایان ذکر است در کنار سالن اجتماعات باغ کتاب شما اتاق آموزش مجزایی را نیز در اختیار دارید که بنا به نیاز شما می تواند شکل های مختلف به خود گرفته و فضا را بر اساس نیاز شما آماده کند. در این بخش قصد داریم همراه با شما نگاهی دقیق بر روی این مجموعه انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

سالن اجتماعات باغ کتاب

سالن اجتماعات باغ کتاب

ظرفیت سالن اجتماعات باغ کتاب

از آنجایی که برگزاری همایش و سمینارها وظیفه اصلی باغ کتاب نمی باشد از این رو فضایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است نیز نسبت به دیگر مراکز سیمنار کوچک تر می باشد. این مرکز که در برخی از شرایط فیلم و یا فوتبال را نیز پخش می کند در کل قابلیت میزبانی از 140 نفر را دارا می باشد.

علاوه بر سالن اجتماعات در اتاق کلاس درس نیز شما می توانید فضایی حداکثر 25 نفره در اختیار داشته باشید. این بخش از باغ کتاب که در راستای اهداف آموزشی تاسیس شده است می تواند ظرفیت های متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال در چیدکان جلسه ای شما می توانید حداکثر از 25 نفر میزبانی کنید ولی این در شرایطی است که شما می توانید حتی تمامی صندلی ها رو نیز حذف کنید

سالن اجتماعات باغ کتاب

امکانات سالن اجتماعات باغ کتاب

در نظر داشته باشید از آنجای که فضای این مجموعه نسبت به رقباء بسیار کوچکتر می باشد قابل توجه است که امکاناتی که در آن برای شما در نظر گرفته شده است نیز نسبت به آن ها بسیار کمتر می باشد. با وجود همین کم بودن خدمات ارائه شده در این مجموعه ولی تحت تاثیر اینکه مدیریت تلاش کرده به بهترین شکل خدمات خود را به کاربران ارائه دهد بسیاری از افراد این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین فضاها برای برگزاری جلسات و سمینارها در نظر گرفته اند. در این مجموعه شما می توانید از امکاناتی که پیش رو اعلام شده بهره مند شوید.

  • ارائه افراد فنی برای برگزاری سیمنارها
  • ویدئو پروژکتور کاملا حرفه ای
  • اتاق VIP برای مهمان ها
  • ارائه پرد متحرک در ابعاد مد نظر شما
  • سیستم نورپردازی موضعی و قابل جابجایی بر اساس نیاز شما
  • قابلیت ضبط صدا و تصویر بر اساس نیاز شما
  • امکان ارائه تکنولوژی های بی سیم برای مراسم ها
  • سیستم صوتی دالبی برای پخش فیلم و فوتبال
  • ارائه پذیرایی برای تمامی مهمان ها

سالن اجتماعات باغ کتاب

سالن اجتماعات باغ کتاب

دسترسی به سالن اجتماعات باغ کتاب

از آنجایی که مجموعه باغ کتاب در یکی از حساس ترین مناطق تهران قرار گرفته است بدون شک شما روش های مختلفی را می توانید برای دسترسی به آن امتحان کنید. بدون کتاب راحت ترین روش استفاده از خودروی شخصی می باشد ولی در صورتی که نمی توانید از این گزینه استفاده کنید بهتر است شما از طریق خطی های میدان ونک برای تردد به این مرکز بهره بگیرید. در اصل باغ کتاب در بزرگراه حقانی قرار دارد و از نزدیکی آن خطوط اتوبوس و خطی های ونک به صورت 24 ساعته عبور می کند. علاوه بر آن از آنجایی که این مجموعه بسیار بزرگ است شما می توانید از طریق اتوبان همت نیز به سمت آن حرکت کنید. اتوبوس های صادقیه به سمت شریعتی که دقیقا از همت عبور می کنند ایستگاه باغ کتاب را رد می کنند. علاوه بر آن مترو حقانی نیز به این مجموعه بسیار نزدیکی می باشد و شما می توانید با یک پیاده روی به این مرکز برسید.

آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران

شماره تماس امکانات سالن اجتماعات باغ کتاب

به منظور اینکه بتوانید این مجموعه را برای سیمنارها و برنامه های خود رزرو کنید بهتر است ابتدا با مجموعه تماس گرفته و نظر مدیریت را نسبت به امکانات ثانویه و نحوه پذیرایی بپرسید. از این را ما برای شما شماره تماس مدیریت این مجموعه را آماده کرده ایم.

021-96045703

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک سالن های اجتماعات را تهران دیده و براساس نیاز خود آن هارا رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و رزرو سالن همایش کتاب خانه ملی ایران، اطلاعات کامل و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش های هتل المپیک، امکانات و آدرس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس، اطلاعات کامل + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات قلب تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات هتل هما تهران، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن