لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

بهترین استخرهای تهران را اگر بخواهیم معرفی کنیم باید معیارهای متعددی را در نظر بگیریم. تحت تاثیر تعداد استخرهای لوکس است که بسیاری از افراد تهران را به عنوان مرکز اصلی استخرهای کشور خاص قلمداد می کنند. در هر منطقه از این کلانشهر تعداد متعددی استخر خصوصی و دولتی وجود دارد که ساکنین میتوانند بنا به نیاز خود از آنها استفاده کند. با وجود اینکه تفاوت زیادی مابین استخرهای خصوصی و استخرهای دولتی وجود دارد با این وجود بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن هزینه ترجیح می دهند به دلیل بهداشت و خدماتی که استخرهای خصوصی ارائه می دهند از آنها برای گذراندن زمان استفاده نمایند.

علاوه بر موارد که پیش رو به شما معرفی خواهیم کرد استخرهای خصوصی نیز در خانه ها وجود دارند که به کاربران اجازه می دهند بدون اتلاف وقت بتوانند از امکانات یک محل تفریحی بهره‌مند شوند. حالا قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما عزیزان نگاهی به بهترین استخرهای تهران انداخته و آنها را از دیدگاه کاربران در مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

بسیاری از تهرانی ها مجموعه ورزشی انقلاب را به عنوان بهترین مکان برای انجام فعالیت های ورزشی و سپری کردن زمان خوش معرفی می کنند. استخر آفتاب انقلاب که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در بخش غربی این مجموعه آغاز کرد بر اساس نظر بسیاری از کاربران به عنوان بهترین استخر تهران معرفی می شود که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع تاسیس شده است. این استخر به عنوان بزرگترین بخش مجموعه انقلاب معرفی می شود. از مهم‌ترین امکانات این مجموعه استخر می توان به موارد پیشرو اشاره کرد:

  • فضای آب درمانی مجهز به نمک منیزیم
  • برگزاری دوره های تخصصی شنا و مربیگری شنا
  • استخر رو باز چهار فصل
  • استخر درمانی با استفاده از سیستم های پیشرفته و منحصر به فرد

 

استخر سرپوشیده هتل پارسیان استقلال

استخر سرپوشیده هتل پارسیان استقلال

استخر سرپوشیده هتل پارسیان استقلال

از مدرن ترین و پیشرفته ترین استخرهای سرپوشیده تهران که بیشتر به دلیل طراحی منحصر به فرد استخر خود شناخته می شود استخر سرپوشیده هتل پارسیان استقلال می باشد که امکان دسترسی به آن برای خانم ها و آقایان فراهم می باشد. نورپردازی خواسته این استخر به حدی زیبا می باشد که عکس های آن در بسیاری از وب سایت های انگلیسی زبان نیز منتشر شده است.

 

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی

با وجود اینکه بسیاری این مرکز را تنها به یک عنوان استخر می شناسند ولی به یاد داشته باشید استخر حس خوب زندگی یک مرکز سلامت چند منظوره است که علاوه بر استخر و سونا مراکز دیگری همچون ماساژ ، بدن سازی و اتاق برف طبیعی را نیز به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید با بررسی بروشورهای این مجموعه نگاهی به تمامی خدمات آن بیاندازید. وجود مرکز پزشکی و مشاوره تغذیه در این مجموعه می تواند سلامتی مراجعه کنندگان را تضمین کند. این مجموعه ورزشی که در میدان آرژانتین واقع شده و از نظر امکاناتی که ارائه می دهد منحصر به فرد می باشد

 

اسپای ژاپنی هانا

اسپای ژاپنی هانا

اسپای ژاپنی هانا

اسپای ژاپنی هانا

ژاپنی ها از دیرباز و بنا به سبک زندگی خود به عنوان یکی از پیشروهای سلامتی و آب درمانی شناخته می شدند. با وجود تجربه منحصر به فرد این فرهنگ در این زمینه در ایران ما کمتر بخشی را مشاهده می کنیم که از این سبک زندگی برای بهبود شرایط جسمی استفاده کنند. اسپای ژاپنی هانا تنها مجموعه در داخل کشور است که با استفاده این سبک مرکزی را راه اندازی کرده که به شما کمک می کند تا سلامتی خود را بازیابی کنید. این مرکز که در محله مینی سیتی تاسیس شده به شما امکان بهره مندی از تمامی سبک های آب درمانی و ماساژ را می دهد.

 

استخر نارسیس

استخر نارسیس استخر نارسیس استخر نارسیس

بسیاری از استخر های مجلل و لوکس تهران در شمال تا شمال غربی منطقه برا شده و شما کمتر می توانید یک استخر مناسب را در شرق این شهر پیدا کنید. استخر و سونای نارسیس را می‌توان به عنوان مجلل ترین و بهترین استخر این منطقه عنوان کرد که در محله محبوب تهرانپارس تاسیس شده است. نارسیس بیشتر به دلیل وجود غار نمکی خود شناخته می شود که بر اساس گفته مدیریت آن در کشتن باکتری ها ، میکروب ها و قارچ ها عملکرد فوق العاده خوبی را نشان داده است. دوستانی که قصد دارند به این استخر مراجعه کنند پیشنهاد می کنیم چیپس و پنیر آن را حتماً امتحان کنند

 

استخر مجموعه ورزشی ارم شرق تهران (صدف)

استخر مجموعه ورزشی ارم شرق تهران (صدف)

استخر مجموعه ورزشی ارم شرق تهران (صدف)

در طی سال های 1385 تا 1390 بسیاری از تهرانی ها این استخر را به عنوان بهترین استخر تهران معرفی می کردند که در بلوار بهار تاسیس شده است. این استخر خاص که به شما امکاناتی مانند حمام ترکی ، آب درمانی ، سونای خشک و شن درمانی را فراهم می کند. پیشنهاد می کنیم به منظور بهره مندی از امکانات این مجموعه پیش از مراجعه حتما زمانی را برای خود رزرو کنید.

استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک

یکی از بهترین و زیباترین استخرهای روباز کشور که در محله ولنجک و نزدیک بام تهران تاسیس شده است. این استخر با وجود اینکه قدمت طولانی دارد ولی به دلیل کیفیت و خدماتی که ارائه می دهد در میان تهرانی ها به عنوان یک استخر چهار فصل ممتاز شناخته می شود. از دلایلی که بسیاری این استخر را انتخاب می کنند آموزش غواصی و جکوزی روباز آن است. این مجموعه در مساحتی به میزان ده هزار متر مرتبع ساخته شده و شما می توانید رقابت های ورزشی متفاوت را به صورت زنده در آن مشاهده کنید.

 

استخر عمومی باشگاه انرژی مگامال

یکی از بهترین استخرهای تهران که در کمتر مجله ورزشی ای به آن اشاره شده است استخر انرژی مگامال است که در محله اکباتان تاسیس شده است. این استخر که برای اولین بار در سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفت امکانات ویژه ای مانند آب درمانی ، تونل کودکان ، استخر سرپوشیده و سر باز را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این استخر چند منظور شما می توانید از تجهیزات درمانی داخل آب نیز بهره مند باشید.

 

استخر چهارفصل هودین و هورام

 

استخر چهارفصل هودین و هورام

استخر چهارفصل هودین و هورام

استخر چهارفصل هودین و هورام

اگر دوست دارید تحربه شنا در یک استخر طویل را داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم نگاهی به استخر هودین و هورام بیاندازید. این استخر که فضای بسیار ویژه ای دارد علاوه بر اندازه خاص آن به دلیل وجود حمام نمک و آفتاب مستقیم خود نیز شناخته می شود. شما می توانید در هنگام مراجعه به این استخر از ماساژ تایلندی و جکوزی آب سرد و گرم آن بهره مند شوید. این استخر در محله تهرانسر ، بلوار گلها تاسیس شده است.

 

استخر اُپارک

استخر اُپارک

استخر اُپارک

استخر اُپارک

بسیاری از استخرهایی که به شما در این مقاله معرفی کردیم به دلیل خدمات متمایزی که ارائه می دهند در این فهرست قرار گرفته اند. ولی استخر اُپارک به دلیل ساختار متفاوت خود که مملو از سرسره و شرایط تفریحی است معرفی شده است. با وجود اینکه در این مرکز بخش های اسپا و اوزون تراپی نیز وجود دارد ولی بسیاری آن را تنها به دلیل سرسره های و موج مصنوعی آن را می شناسند. این استخر خاص در منطقه 22 و نزدیک پارک چیتگر تاسیس شده است.

 

کلام آخر

پیش از اینکه بخواهید به یکی از استخرهای یاد شده در این مقاله مراجعه کنید بهتر است به خاطر بسپارید بسیاری از آن ها بسیار گران قیمت بوده و باید علاوه بر امکاناتی که ارائه می دهند به هزینه هایش نیز دقت کنید. به عنوان مثال استخر ژاپنی هانا به شما پکیج هایی را ارائه می دهد که هزینه آن برای بسیاری از افراد قابل پرداخت نمی باشد.

 

 

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

Loading

3.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن