استخر استادیوم تختی تهران

استخر استادیوم تختی تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استخر استادیوم تختی تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استادیوم تختی یکی از مجهزترین مراکز تفریحی-ورزشی تهران است که ساخت آن پیش از انقلاب اسلامی کلید خورد ولی به دلیل وقوع انقلاب تکمیل آن به بعد از سال 1357 کشیده شد. این مجموعه ورزشی شامل یک استادیوم کاملا مجهز می باشد که در هنگام بازسازی استادیوم آزادی جایگزین آن شد و میزبانی لیگ برتر را بر عهده گرفت. استخر مجموعه در راستای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در همان سال ها بازسازی شد و هم اکنون یکی از بهترین مجموعه های استخری را در اختیار شما عزیزان شرق تهران قرار می دهد. حالا همراه با شما هومتیکی های عزیز نگاهی به فعالیت های این استخر می اندازیم.

 

امکانات استخر استادیوم تختی تهران

همشهری های عزیز تهران با مراجعه به این استادیوم می توانند از امکانات متعددی مانند سونا خشک و سونا بخار ، جکوزی ، حوضچه آب سرد ، استخر آب گرم استاندارد ، ماساژ با دستگاه و محیطی بهداشتی و مجهز بهره مند شوند. اندازه این استخر به نحوی طراحی شده که برای رقابت های محلی مناسب می باشد که عرض آن 13 و طولش 25 می باشد. در این استادیوم شما علاوه بر استخر مجهز می توانید از امکانات متعددی مانند زمین چمن طبیعی ، محوطه دوچرخه سواری و زمین تنیس استفاده کنید.

استخر استادیوم تختی تهران

قرارداد استخر استادیوم تختی تهران

ورزشکاران و دوستداران استخر می توانند با این مجموعه قراردادهای بلند مدتی برای همکاری امضاء کرده و به صورت سالانه از امکانات این مجموعه بهره مند شوند.

 

سانس بانوان استخر استادیوم تختی تهران

استخر استادیوم تختی که یکی از بزرگترین مراکز آبتنی در تهران می باشد این امکان را برای بانوان فراهم کرده که از ساعت 9 صبح بتوانند از امکانات متعددی بهره مند شده. در روزهای هفته سانس این مرکز ساعت 14 به اتمام می رسد ولی در روزهای جمله باید بانوان پیش از ساعت 13 از این مرکز خارج شوند.

شنبه ساعت 9 الی 14
یکشنبه ساعت 9 الی 14
دوشنبه ساعت 9 الی 14
سه شنبه ساعت 9 الی 14
چهارشنبه ساعت 9 الی 14
پنج شنبه ساعت 9 الی 14
جمعه ساعت 9 الی 13

استخر استادیوم تختی تهران

سانس آقایان استخر استادیوم تختی تهران

ساعت مراجعه آقایان در این استخر از ساعت 16 آغاز شده و تا ساعت 23 می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. جمعه ها نیز این مجموعه زودتر از روزهای هفته فعالیت خود را آغاز می کند و آقایان می توانند از ساعت 14 از استخر استفاده کنند.

شنبه ساعت 16 الی 23
یکشنبه ساعت 16 الی 23
دوشنبه ساعت 16 الی 23
سه شنبه ساعت 16 الی 23
چهارشنبه ساعت 16 الی 23
پنج شنبه ساعت 16 الی 23
جمعه ساعت 14 الی 23

برخورد پرسنل استخر استادیوم تختی تهران

از آنجایی که این مجموعه یکی از معدود مراکز ورزشی بین المللی در تهران می باشد پرسنل استخدام شده نیز به صورت کامل برای برخورد مناسب با مراجعه کنندگان آموزش دیده اند و در دو بخش خدمات رسانی و آموزش بهترین پرسنل را استخدام کرده اند.

استخر استادیوم تختی تهران

کلاس های آموزش شنا استخر استادیوم تختی تهران

کلاسهای برگزار شده در استخر استادیوم تختی تهران از آنجایی که توسط بهترین مدرسین برگزار می شود در میان رقباء یکی از بهترین مجموعه ها می باشد. شما می توانید ساعت برگزاری آموزش را با مدیریت را هماهنگ کرده و با پرداخت هزینه ای بسیار مقرون به صرفه آموزش شنا به سبک های مختلف را دنبال کنید. بر اساس صحبت های صورت گرفته توسط متقاضیان پیشین این مجموعه شما می توانید آموزش شنا را با مدرسین مدرک دار و با سابقه فدراسیون دنبال کنید.

 

آدرس دقیق استخر استادیوم تختی تهران

با وجود اینکه این مجموعه برای بسیاری از تهرانی های عزیز شناخته شده می باشد ولی خالی از لطف نیست که یک مرتبه دیگه آدرس این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار داده و در دسترسی به آن شما را کمک کنیم.

تهران- سه راه افسریه- انتهای پیروزی- اتوبان بسیج- سه راه تختی- بلوار هجرت- استادیوم تختی

شماره تماس استخر استادیوم تختی تهران

از آنجایی که استخر استادیوم تختی یکی از پر طرفداران مجموعه های تهران می باشد شما پیش از اینکه بخواهید به مجموعه مراجعه کنید بهتر است با مدیریت و بخش خدمات تماس حاص کنید ، شماره این مجموعه در زیر برای شما مشخص شده است.

۰۲۱-۳۳۲۲۷۵۲۵

 

دسترسی به استخر استادیوم تختی تهران

دسترسی با وسایل حمل و نقل عمومی به این استخر بسیاری چالش برانگیز می باشد و شما به راحتی نمی توانید به این مجموعه مراجعه کنید. ولی اگر می خواهید یا خودرو شخصی به سمت این استخر بروید باید از طریق دو بزرگراه هجرت و ارتش اقدام نمایید.

 

دسترسی به پارکینگ استخر استادیوم تختی تهران

پارکینگ این استخر همیشه برای شما مراجعه کنندگان رایگان بوده و آن ها می توانند با خودروی شخصی به این مجموعه مراجعه کرده و از امکانات بی بدیل آن بهره مند شوند. توجه داشته باشید گاهی اوقات این پارکینگ فضای کافی ندارد ولی شما می توانید در کوچه های نزدیک پارک کنید.

 

رزرو سانس های استخر استادیوم تختی تهران

دوستداران این مجموعه می توانند با استفاده از اپلیکیشن هومتیک به راحتی تمامی سانس های این مجموعه را مشاهده کرده و با پرداخت آنلاین ساعت مد نظر خود را رزرو کنند. این اپلیکیشن که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد امکانات متنوعی مانند مدیریت ساختمان را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

چند استخر دیگر در شرق تهران:

استخر دلکده فرجام تهران، اطلاعات کامل + رزرو آنلاین

استخر صدف تهران، آدرس و سانس ها + رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر ترنج تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

Loading

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن